MuscleMeat

Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb hier in Nederland nog geen liquidaties wegens AAS-handel meegemaakt of dumpingen van AAS-afval.
Ik ben ook niet bekend met liquidaties in het gestolen autoradio circuit.
 
Ik weet niet wie ik liever als docent voor mij kinderen heb, jij of yasmine.
hahahah.
Ik kan je al zeggen dat mijn leerlingen en hun ouders zeer blij met me zijn; Het is een prachtige job; Ik ben een gelukkig mens. ZO veel lieve engeltjes in de klas; Een paar monstertjes ook maar ook die geven we niet op en ook hen krijgen we op het juiste pad.
 
Guru Galen... Kleine vraag:

Op jouw aanraden heb ik vanaf het begin van mijn 12 week 600mg test only cycle HG Tamoxifen genomen, 10mg ed. Dit heeft echt perfect gewerkt... Geen jeuk, geen branderigheid, geen knobbels... Niks!

Nu ga ik cruisen op 125mg test (en 2x 500IU hCG) en is de vraag dus: hoe lang blijf ik de Tamoxifen nog nemen? Zou 2 weken genoeg zijn? Of zou ik het beter op zeker kunnen spelen en bijvoorbeeld 4 weken doen?

Ik snap dat hier geen eenduidig antwoord op te geven is, maar wellicht dat je een indicatie zou kunnen geven of iig zou kunnen zeggen wat je denkt.
 
Laatst bewerkt:

Kunnen we hieruit iets extrapoleren naar mensen?

Ratten die nandrolone krijgen vs ratten die nandrolone en taurine krijgen. De eerste groep zou slechtere triglyceriden hebben vs de tweede.

Ik ben wel wat snel over de statistics geweest.
 

Kunnen we hieruit iets extrapoleren naar mensen?
Nope. Dit is echt nutteloos onderzoek.
 
Nope. Dit is echt nutteloos onderzoek.
Waarom zou men tijd en effort steken in zo'n onderzoek als het (voor mensen) geen enkele meerwaarde heeft?
 
Waarom zou men tijd en effort steken in zo'n onderzoek als het (voor mensen) geen enkele meerwaarde heeft?
Omdat ze misschien zelf in de veronderstelling zijn dat het wel een voorspellende waarde heeft voor de mens. Ook is er vaak enige druk om maar _iets_ te publiceren. Klinisch onderzoek krijgt men dan bijvoorbeeld niet gefinancieerd of er is een andere reden waarom ze dat niet lukt, en dieronderzoek krijgt men dan wel gefinancieerd of voor elkaar.

Bij een middel als nandrolon is het vrij triviaal om klinisch onderzoek op te zetten met een dergelijke onderzoeksvraag en -opzet. Enige hekelpunt is dan financiën.
 
Galen vanaf welke dosis is hgh te hoog?

ik heb het idee dat 6 iu pre Work beter werkt dan ochtend en middag 3 iu.
 
Alles boven de 0 IU.
 
Betrapt!
C23E39A0-6D15-4DA3-8A72-8B9ECD3D8EFD.jpeg
 
T wordt bijna een AAS - Ask me About Something :D
 
Waarom is de variabiliteit in trt dosissen zo groot? De range lijkt tussen 100mg en 250mg te liggen maar kan mij niet voorstellen dat 250mg per week je de hele week binnen de referentie houdt. Is het écht zo dat er een grote variatie zit in het verwerken van testosteron (kan ik moeilijk geloven)?

De hogere trt dosissen komen dan ook vaak voor in de VS, voorgeschreven door ‘trt clinics’.
 
Waarom is de variabiliteit in trt dosissen zo groot? De range lijkt tussen 100mg en 250mg te liggen maar kan mij niet voorstellen dat 250mg per week je de hele week binnen de referentie houdt. Is het écht zo dat er een grote variatie zit in het verwerken van testosteron (kan ik moeilijk geloven)?

De hogere trt dosissen komen dan ook vaak voor in de VS, voorgeschreven door ‘trt clinics’.
De échte range ligt eerder tussen de 75 en 100 mg testosteronenanthaat wekelijks. Boven de 125 mg zie ik eigenlijk nooit. Behalve bij Amerikanen inderdaad, die doseren gewoon te hoog.
 
De échte range ligt eerder tussen de 75 en 100 mg testosteronenanthaat wekelijks. Boven de 125 mg zie ik eigenlijk nooit. Behalve bij Amerikanen inderdaad, die doseren gewoon te hoog.
Hoe komt het dat dergelijke clinics dat dan wel kunnen voorschrijven?

Patiënten daar kunnen zelf Deca en andere middelen krijgen. Het verbaasd mij dan ook dat zij hun ‘doc’ vertrouwen met hun gezondheid:o
 
Hoe komt het dat dergelijke clinics dat dan wel kunnen voorschrijven?

Patiënten daar kunnen zelf Deca en andere middelen krijgen. Het verbaasd mij dan ook dat zij hun ‘doc’ vertrouwen met hun gezondheid:o
'Murica. Referentiewaarde van testosteron houden een arts niet tegen om meer voor te schrijven, staat ze geheel vrij.
 
Back
Naar boven