Fitness Seller

Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol:
 
Voor de geïnteresseerden, ik zal ook aanwezig zijn:

"Op 26 maart 2020 organiseren wij samen met de Dopingautoriteit een symposium over anabole androgene steroïden (AAS) in het Teylers Museum in Haarlem. Iedereen die deze pagina volgt en interesse heeft om bij het symposium aanwezig te zijn, is van harte welkom.

Tijdens het symposium blikken we terug op de eerste 10 jaar van het bestaan van de Anabolenpoli in het Spaarne Gasthuis in Haarlem. Daarnaast bespreken we de resultaten van de HAARLEM-studie. Tot slot volgt een open discussie over harm reduction, een zorgstrategie waarbij het doel is schade door gebruik van AAS te beperken.

Het symposium begint om 13.00 en duurt tot 16.00; er zijn geen toegangskosten. Aanmelden kan via Erik Duiven van de Dopingautoriteit (e.duiven@dopingautoriteit.nl)."
1578518395889.png
 
''Hey baas, kan ik ff een middagje vrij nemen, heb wat belangrijks?"
"Tuurlijk, waar ga je naartoe dan?"
"Lezing over anabolen enzo"
"Tuurlijk, prima."
 
Voor de geïnteresseerden, ik zal ook aanwezig zijn:

"Op 26 maart 2020 organiseren wij samen met de Dopingautoriteit een symposium over anabole androgene steroïden (AAS) in het Teylers Museum in Haarlem. Iedereen die deze pagina volgt en interesse heeft om bij het symposium aanwezig te zijn, is van harte welkom.

Tijdens het symposium blikken we terug op de eerste 10 jaar van het bestaan van de Anabolenpoli in het Spaarne Gasthuis in Haarlem. Daarnaast bespreken we de resultaten van de HAARLEM-studie. Tot slot volgt een open discussie over harm reduction, een zorgstrategie waarbij het doel is schade door gebruik van AAS te beperken.

Het symposium begint om 13.00 en duurt tot 16.00; er zijn geen toegangskosten. Aanmelden kan via Erik Duiven van de Dopingautoriteit (e.duiven@dopingautoriteit.nl)."
Bekijk bijlage 476495
Komt die ook online later?
 
Jammer dat het symposium overdag is. Voor mij onmogelijk om bij te wonen.
 
Graties te verkrijgen via Sci-Hub?
 
Graties te verkrijgen via Sci-Hub?
Zodra die uit is tegen betaling te krijgen via mijn website :trollface:

Hoop met dit boek misschien eens een euro winst te maken :roflol:
 
Hnnnnggg. Wil jij mijn valentijn zijn?
 
Voor de geïnteresseerden, ik zal ook aanwezig zijn:

"Op 26 maart 2020 organiseren wij samen met de Dopingautoriteit een symposium over anabole androgene steroïden (AAS) in het Teylers Museum in Haarlem. Iedereen die deze pagina volgt en interesse heeft om bij het symposium aanwezig te zijn, is van harte welkom.

Tijdens het symposium blikken we terug op de eerste 10 jaar van het bestaan van de Anabolenpoli in het Spaarne Gasthuis in Haarlem. Daarnaast bespreken we de resultaten van de HAARLEM-studie. Tot slot volgt een open discussie over harm reduction, een zorgstrategie waarbij het doel is schade door gebruik van AAS te beperken.

Het symposium begint om 13.00 en duurt tot 16.00; er zijn geen toegangskosten. Aanmelden kan via Erik Duiven van de Dopingautoriteit (e.duiven@dopingautoriteit.nl)."
Bekijk bijlage 476495
Interessant, vriendin.
Ik zet m even met potlood in de agenda.
 
Was het maar zo'n feest. :-(
 
Was het maar zo'n feest. :-(
Is het mogelijk je boek te laten signeren, mits deze dan al in de verkoop is en in hardcopy verkocht wordt?
 
Back
Naar boven