AndroidHealthClinic

Galen

Bezoekers in dit topic

Ik wacht het nog even af. Ik heb echt hele goede ervaringen met deze drukker met mijn vorige twee boeken.

Maar goed, ik ga inderdaad alvast wat offertes opvragen bij andere drukkers. Er hoeft van mijn kant weinig gedaan te worden: hoogstens dat de omslag een millimeter groter/kleiner moet i.v.m. een andere rugdikte.

Als je er goede ervaringen mee hebt ze eerst de kans geven het even op te lossen. Het gras is niet altijd groener bij de buren, ook daar zullen weleens dingen mis gaan.
Dat iets mis gaat gebeurt overal weleens, belangrijkst vind ik dan hoe er mee wordt omgegaan en je klacht serieus genomen wordt.
 
Als je er goede ervaringen mee hebt ze eerst de kans geven het even op te lossen. Het gras is niet altijd groener bij de buren, ook daar zullen weleens dingen mis gaan.
Dat iets mis gaat gebeurt overal weleens, belangrijkst vind ik dan hoe er mee wordt omgegaan en je klacht serieus genomen wordt.
Helemaal mee eens. Daarom wacht ik nog even af hoe dit uitpakt, en ook hoe de komende exemplaren er uitzien. Al ben ik natuurlijk not amused dat, naast de drukfout, het contact deze keer wat stroef verloopt. Vrijdagochtend bellen en e-mailen, vandaag (dinsdag) een (redelijk onzaligmakende) reactie, en ook geen excuses oid.
 
Nou, zelfde probleem. Maar goed, is niet echt storend en als je het niet weet zie je het waarschijnlijk niet. Vind het wel jammer. Ook jammer dat ik vandaag geen reactie heb gekregen.
 
En vandaag nog steeds niet. Nou, dat was de laatste kans. Iemand nog goede print-on-demand-drukkers?
 
Ergens anders geïnformeerd, en of ik één exemplaar van tevoren kan bestellen om de drukkwaliteit te peilen.

1 exemplaar kost €100 excl. 9% BTW
:roflol: nothx, ik kijk wel verder
 
Heb je nu al kosten gemaakt bij die drukker?
 
Je bedoelt bij deze? Nee, ik pas voor die prijs.
Bedoel bij de drukker die op z'n groene inkt wil besparen. Kosten voor de proefdruk? Verder nergens aan vast?
 
Bedoel bij de drukker die op z'n groene inkt wil besparen. Kosten voor de proefdruk? Verder nergens aan vast?
Oh dat kost altijd geld (maar dan kost het een wat normaler bedrag voor één exemplaar, 30 euro ofzo). Was ook eigenlijk geen proefdruk; ik had in januari al wat conceptexemplaren laten drukken en daar was alles goed gegaan. Dus had geen reden om aan te nemen dat het nu fout zou gaan. Heb daar gewoon een oplage van laten drukken, had immers orders voor het fysieke exemplaar. Ga die mensen niet weken laten wachten en ook geen zin om het fysieke exemplaar van m'n website te trekken in de tussentijd.
 
Waarom schrijf je eigenlijk boeken, als je er verlies op maakt? :p
 
Waarom schrijf je eigenlijk boeken, als je er verlies op maakt? :p
Dat vraag ik mezelf ook weleens af :roflol:

Op zich vind ik het schrijven an sich wel leuk om te doen, en ik geloof dat ik in deze niche wel een verschil kan maken. De hoeveelheid slechte informatie over AAS is ongelooflijk.
 
Dat vraag ik mezelf ook weleens af :roflol:

Op zich vind ik het schrijven an sich wel leuk om te doen, en ik geloof dat ik in deze niche wel een verschil kan maken. De hoeveelheid slechte informatie over AAS is ongelooflijk.
De hoeveelheid slechte informatie op het internet is sowieso al bizar, in het algemeen.
 
De hoeveelheid slechte informatie op het internet is sowieso al bizar, in het algemeen.
Je kunt meestal nog wel betrouwbare informatie vinden als je een beetje je best doet. Voor AAS lijkt dat een beetje mission impossible te zijn geworden. Het trekt helaas ook in de regel het type arts dat te dom is om te poepen. De anabolenpoli is daar gelukkig ook een hele verademing voor. Ik kan voor dr. Pim de Ronde niet spreken, want daar heb ik niet echt contact mee gehad (zal ook wel goed zitten), maar dr. Diederik Smit heeft een enorm goede indruk bij me achter gelaten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je kunt meestal nog wel betrouwbare informatie vinden als je een beetje je best doet. Voor AAS lijkt dat een beetje mission impossible te zijn geworden. Het trekt helaas ook in de regel het type arts dat te dom is om te poepen. De anabolenpoli is daar gelukkig ook een hele verademing voor. Ik kan voor dr. Pim de Ronde niet spreken, want daar heb ik niet echt contact mee gehad (zal ook wel goed zitten), maar dr. Diederik Smit heeft een enorm goede indruk bij me achter gelaten.
Goed punt. Dat heb je bij taboe-onderwerpen of niet-legale middelen al gauw.

Ga maar eens een serie proefpersonen vinden voor degelijk dubbel geblindeerd gerandomiseerd onderzoek, waarbij jij de AAS-doses bepaalt en andere factoren contact moet zien te houden. Vrijwilligers zullen niet in de rij staan .
 
Goed punt. Dat heb je bij taboe-onderwerpen of niet-legale middelen al gauw.

Ga maar eens een serie proefpersonen vinden voor degelijk dubbel geblindeerd gerandomiseerd onderzoek, waarbij jij de AAS-doses bepaalt en andere factoren contact moet zien te houden. Vrijwilligers zullen niet in de rij staan .
Vrijwilligers wel hoor, maar komt niet door een ethische commissie met fatsoenlijke doseringen, laat staan substanties anders dan het handjevol AAS dat is goedgekeurd voor menselijk gebruik (al lukt dat misschien ook nog wel voor korte periodes).

Het verkrijgen van funding voor zoiets lijkt me ook wel een dingetje.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
En veel mensen willen natuurlijk alleen maar populair zijn, volgers , geld en info of zooi verkopen en niet per se de waarheid verkondigen.
 
Wil ik ook wel :trollface:
 
Back
Naar boven