MuscleMeat

Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Off all my 60 clients there's only one that can go above 300mg of test.

Ik geloof er echt geen fuck van. :roflol:
Ja, ik kan dat echt niet rijmen. Ik ken hele volksstammen die meer nemen zonder problemen. Idem met de studies van Shalender Bhasin. 600 mg test wekelijks, no problem. Dat is gewoon hypochondrie.
 
Ja, ik kan dat echt niet rijmen. Ik ken hele volksstammen die meer nemen zonder problemen. Idem met de studies van Shalender Bhasin. 600 mg test wekelijks, no problem. Dat is gewoon hypochondrie.
Vraag me ook af hoe zij tot die conclusie zijn gekomen. Je begint met test en rampt de dosis op tot je bij side X gooi je aan AI (of een andere compound zoals mast erbij zei hij geloof ik). Maar volgens mij is side X in hun hoofd een beetje vocht.

Net iedereen ook op <300mg is gestart, of hoger maar direct gyno kreeg. :emo:
 
Wat is jouw mening hierover Galen? Het zou verklaren waarom bijvoorbeeld orals PWO wél gunstig zijn.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat is jouw mening hierover Galen? Het zou verklaren waarom bijvoorbeeld orals PWO wél gunstig zijn.
Die niet-genomische effecten, waaronder calciumsignalering, behandel ik in mijn eerste boek (hoofdstuk 3 gaat daarover). Hoe het eventueel een direct effect zou kunnen hebben op kracht behandel ik daar ook min of meer, en behandel ik ook in m'n nieuwe boek op pagina 35.

In het kort: er is wat dierexperimenteel onderzoek hiernaar, maar dat laat tegenstrijdige resultaten zien. Er is geen onderzoek bij mensen.
 
Die niet-genomische effecten, waaronder calciumsignalering, behandel ik in mijn eerste boek (hoofdstuk 3 gaat daarover). Hoe het eventueel een direct effect zou kunnen hebben op kracht behandel ik daar ook min of meer, en behandel ik ook in m'n nieuwe boek op pagina 35.

In het kort: er is wat dierexperimenteel onderzoek hiernaar, maar dat laat tegenstrijdige resultaten zien. Er is geen onderzoek bij mensen.
Ik zal de boeken er nog eens ff op naslaan morgenochtend :p
Kwam dit tegen en kon me niet zo snel iets herinneren erover. Moet toch maar wat minder wijn drinken met LM en IRONic Pumper
 
Interessant
Vanuit Mainline
Dinsdag 10 november van dit jaar vindt de internationale online conferentie “The public health implications of anabolic androgenic steroid use” plaats, georganiseerd door professor Jim McVeigh van de Manchester Metropolitan University.

Deskundigen uit verschillende vakgebieden en landen bespreken het gebruik van androgene anabole steroïden. Het programma van de conferentie telt vele aansprekende namen, zoals professor in de psychiatrie Harrison Pope van de universiteit van Harvard, bij het grote publiek vooral bekend om zijn boek het Adonis Complex. De Nederlandse internist-endocrinoloog Pim de Ronde zal zijn ervaringen bespreken sinds hij zo’n 10 jaar geleden de ‘Anabolenpoli’ oprichtte.

Inschrijving voor de conferentie is gratis en kan via deze link gedaan worden. Collega’s of andere geïnteresseerden uitnodigen, of de link delen via sociale media, wordt op prijs gesteld.

Bij vragen over de conferentie, of over andere topics gerelateerd aan het gebruik van androgene anabole steroïden of andere prestatieverbeterende middelen, kan een bericht naar Tjeerd de Zeeuw gestuurd worden.
 
Galen woon jij nu ook de seminar van WE Nutrition bij? Luc van Loon is nu aan het woord, interessante sprekers. Ik weet dat jij hem ook kan waarderen. Volgens mij komt Stuart Phillips ook nog aan het woord.

Edit: vergiste mij: Asker Jeukendrup, Luc Van Loon, and Kevin Tipton.
 
Laatst bewerkt:
Galen woon jij nu ook de seminar van WE Nutrition bij? Luc van Loon is nu aan het woord, interessante sprekers. Ik weet dat jij hem ook kan waarderen. Volgens mij komt Stuart Phillips ook nog aan het woord.

Edit: vergiste mij: Asker Jeukendrup, Luc Van Loon, and Kevin Tipton.
Jep, gekeken. Vind het wel mooi hoe Kevin Tipton jarenlange research over iets even kort, bondig en helder samenvat.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zie ik eruit alsof ik tot het eind blijf zitten.
Waarom ben je er überhaupt bij gaan staan? Ik lig op de bank te chillen met m'n bord op schoot.
Edit: ik las je post verkeerd, het is al laat. :yawn:
 
Laatst bewerkt:
Waarom ben je er überhaupt bij gaan staan? Ik lig op de bank te chillen met m'n bord op schoot.
Ik heb deze moeten wegwerken tijdens het praatje van Asker:

1602799128683.png
 
Pakje rennies erbij?
Nergens last van.

Jij bent geabonneerd op thuisbezorgd toch?
Pretty much :roflol: bestel ongeveer om de dag. Slechte gewoonte, maar ze moeten dat eten bestellen niet zo verdomde makkelijk maken. Het helpt niet dat of ik nou pizza, kebab of patat bestel, het hier ook wel met een kwartier is.
 
Pretty much :roflol: bestel ongeveer om de dag. Slechte gewoonte, maar ze moeten dat eten bestellen niet zo verdomde makkelijk maken. Het helpt niet dat of ik nou pizza, kebab of patat bestel, het hier ook wel met een kwartier is.
wat moet je anders ook met al dat geld. je kunt moeilijk om de dag een boek uitgeven :trollface:
 
Voor hier overigens niet zo interessant, maar ik ben m'n supplementenboek aan het vertalen naar het Engels. Kost me meer tijd dan ik had verwacht. Denk hier nog wel een maand zoet mee te zijn.
 
Back
Naar boven