MuscleMeat

Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En hij is aanvaard:
Dear Dr Bond,

I am pleased to inform you that your manuscript ""Anabolic-androgenic steroids: how do they work and what are the risks?"" has been approved for production and accepted for publication in Frontiers in Endocrinology, section Reproduction.
 
:cheer:
weekend-party.gif
 
Vandaag de proofs binnengekregen (het manuscript getypeset door de publisher). Om de een of andere reden waren er 34(!) spaties weggevallen, en nog een hoop andere zooi. Uiteindelijk 52 comments moeten geven op het manuscript. Hoop dat ik ze allemaal te pakken heb.

Had bijna een ontbrekende spatie in het abstract over het hoofd gezien. Vraag me af hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om door het hele manuscript heen spaties te laten wegvallen?

1670434251777.png
 
Vandaag de proofs binnengekregen (het manuscript getypeset door de publisher). Om de een of andere reden waren er 34(!) spaties weggevallen, en nog een hoop andere zooi. Uiteindelijk 52 comments moeten geven op het manuscript. Hoop dat ik ze allemaal te pakken heb.

Had bijna een ontbrekende spatie in het abstract over het hoofd gezien. Vraag me af hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om door het hele manuscript heen spaties te laten wegvallen?

Bekijk bijlage 573318
De illustraties waren ook al dubbel.
 
Mooi om te zien dat je aardig wordt gepromoot onder een video van MPMD met Mark Bell
 

Bijlagen

  • E4C2A36D-A63F-42D8-A72F-527EFE5B6118.jpeg
    E4C2A36D-A63F-42D8-A72F-527EFE5B6118.jpeg
    118,9 KB · Weergaven: 111
Galen

Wist je dat Diederik Smit van mij jou eerste boek gekregen heeft toen ik meedeed aan de eerste HAARLEM studie? Boek was toen net uit en hij had nog niet van je gehoord. Leuk om te zien hoe dat gelopen is!

Mijn vraag: Zou jij met de kennis die je nu bezit een kuur durven nemen? (Los van of het strookt met je huidige doelen etc, laten we zeggen in naam der wetenschap? Jij en Diederik beide aan de tren bijvoorbeeld?😂)
 
Galen

Wist je dat Diederik Smit van mij jou eerste boek gekregen heeft toen ik meedeed aan de eerste HAARLEM studie? Boek was toen net uit en hij had nog niet van je gehoord. Leuk om te zien hoe dat gelopen is!
Ha, dat is leuk om te weten! Toen ik Diederik voor het eerst de hand schudde gaf hij inderdaad aan dat hij mijn boek (Book on Steroids bestond toen nog niet) gelezen had. Dat was toen we allebei een praatje hielden in Veldhoven bij Muscle Totaal. Dan kan ik je redelijkerwijs wel bedanken voor mijn introductie bij Diederik.

We zijn, samen met zijn laatstejaars geneeskundestudent Tijs, ook al een tijdje bezig om iets op te zetten waar ik, hopelijk binnenkort, wat meer over kan vertellen.

Mijn vraag: Zou jij met de kennis die je nu bezit een kuur durven nemen? (Los van of het strookt met je huidige doelen etc, laten we zeggen in naam der wetenschap? Jij en Diederik beide aan de tren bijvoorbeeld?😂)
Voor mij is het wat ongelukkig: ik ben in het verleden opgenomen geweest met atriumfibrilleren die niet uit zichzelf herstelde (ook niet met medicatie). Uiteindelijk met een defibrillator mijn ritme terug moeten krijgen. Dat heeft voor mij de schrik er aardig in gebracht. Ze hebben uiteindelijk geen enkele risicofactor kunnen vinden bij mij, dus ik hoop dat nooit meer mee te maken, maar kennelijk ben ik er vatbaar voor. Voor mij opzichzelfstaand reden genoeg om iets 'wat met je hart knoeit' niet te nemen. Ook heb ik van nature een hoog hematocriet. Maar, mocht ik dit niet hebben, dan zou ik dat zeker durven hoor. Mijn oog zou dan wel vallen op 600 mg testosteronenanthaat voor een maand of 3.

(Voor de meelezende wappies: nee, helaas, dat atriumfibrilleren was een paar maanden voordat ik gevaccineerd werd ;))
 
Ha, dat is leuk om te weten! Toen ik Diederik voor het eerst de hand schudde gaf hij inderdaad aan dat hij mijn boek (Book on Steroids bestond toen nog niet) gelezen had. Dat was toen we allebei een praatje hielden in Veldhoven bij Muscle Totaal. Dan kan ik je redelijkerwijs wel bedanken voor mijn introductie bij Diederik.

We zijn, samen met zijn laatstejaars geneeskundestudent Tijs, ook al een tijdje bezig om iets op te zetten waar ik, hopelijk binnenkort, wat meer over kan vertellen.


Voor mij is het wat ongelukkig: ik ben in het verleden opgenomen geweest met atriumfibrilleren die niet uit zichzelf herstelde (ook niet met medicatie). Uiteindelijk met een defibrillator mijn ritme terug moeten krijgen. Dat heeft voor mij de schrik er aardig in gebracht. Ze hebben uiteindelijk geen enkele risicofactor kunnen vinden bij mij, dus ik hoop dat nooit meer mee te maken, maar kennelijk ben ik er vatbaar voor. Voor mij opzichzelfstaand reden genoeg om iets 'wat met je hart knoeit' niet te nemen. Ook heb ik van nature een hoog hematocriet. Maar, mocht ik dit niet hebben, dan zou ik dat zeker durven hoor. Mijn oog zou dan wel vallen op 600 mg testosteronenanthaat voor een maand of 3.

(Voor de meelezende wappies: nee, helaas, dat atriumfibrilleren was een paar maanden voordat ik gevaccineerd werd ;))
Dan komt het door corona.
 
Dan komt het door corona.
Het zou zomaar kunnen!

Nee, ik betwijfel het. Tot die tijd nooit symptomen gehad en ik kwam überhaupt nauwelijks buiten de deur dus het zou me verbazen als ik iets had opgelopen.

Vraag me af of ik toen getest werd bij opname, kan ik me eigenlijk niet herinneren (dus waarschijnlijk niet, want hoe kun je dat ding in je neus vergeten?). Maar iedereen liep toen wel met mondkapjes en ik moest hem zelf ook op - fijn als je met een onregelmatige hartslag van 150 bpm daar ligt.
 
Tof dat van die Android health clinic!

Wat heb je er naast de studies en ik neem aan de site beheren voor te doen? Ben je ook betrokken bij consults van patienten of gaat/mag dat niet?
 
Tof dat van die Android health clinic!

Wat heb je er naast de studies en ik neem aan de site beheren voor te doen? Ben je ook betrokken bij consults van patienten of gaat/mag dat niet?
Ik doe inderdaad de website en alle overige IT (denk bijv. ook aan een parser die de bloedresultaten PDFs van ons laboratorium omzet in onze huisstijl). De huidige website is nog een tijdelijke (echte is nog in de maak), maar de back-end is al aardig op weg en er komt nog een elektronisch patiëntdossier van mijn hand.

Ik ben (momenteel) niet betrokken bij de consults. Dat doen Diederik en Tijs, maar misschien verandert dat nog in de toekomst. Er is daar in principe geen bezwaar op; ik mag alleen geen medicatie voorschrijven (al zou dat achteraf afgetekend kunnen worden natuurlijk). Op het moment kom ik het beste tot mijn recht door de techniek op me te nemen.
 
Op het moment kom ik het beste tot mijn recht door de techniek op me te nemen.
Onder welke naam zou je functie dan vallen mocht je in de toekomst consultaties op je nemen?
 
Onder welke naam zou je functie dan vallen mocht je in de toekomst consultaties op je nemen?
free medical consultant office manager
 
Vraag ivm testosteron/trt gebruik mbt immuunsysteem.. Galen

Ik heb gelezen dat gebruik van testosteron en AAS het immuunsysteem zou kunnen beïnvloeden, kan jij mij vertellen hoe dat zit en bij welke doseringen.

Met andere woorden, kan men de invloed hiervan op de (lage) weerstand beïnvloeden.
 
Vraag ivm testosteron/trt gebruik mbt immuunsysteem.. Galen

Ik heb gelezen dat gebruik van testosteron en AAS het immuunsysteem zou kunnen beïnvloeden, kan jij mij vertellen hoe dat zit en bij welke doseringen.

Met andere woorden, kan men de invloed hiervan op de (lage) weerstand beïnvloeden.
Het kan bepaalde markers van het immuunsysteem beïnvloeden. Wat dat concreet betekent voor het risico op infectieziekten en het verloop daarvan is een andere vraag. Ik denk dat enig effect haast wel gering moet zijn, want er zijn geen duidelijke signalen dat AAS-gebruikers vaker met een infectie opgenomen worden dan anderen oid. (Behoudens infecties gerelateerd aan vervuilde injecties.)

Ik kwam deze toevallig niet zo gek lang geleden ook tegen, neem aan dat het in het nieuws is geweest oid.? Wil hem in elk geval nog lezen.
 
Back
Naar boven