AndroidHealthClinic

Galgenmaal voor bodyman

Bezoekers in dit topic

Zou kunnen, die gok wil ik wel wagen.

Ik kijk altijd eerst even of het er lekker uitziet voordat ik proef ;D

Oh ja en met een vork in prikken om te kijken of het al gaar is ofzo....

Nee daar heb ik een speciale prikker voor :D

Originally posted by Esperantisto
Ik dacht dat we het over het galgenmaal voor Bodyman hadden..

Die fles lijnzaadolie opdrinken lijkt me de meest gepaste straf, of als hij een hekel aan vis heeft, vervangen door een gelijke hoeveelheid levertraan :haha:

Hoe komt het overigens dat Jimmy al zoveel over me meent te weten?

Espi

omdat jimmy buiten flauwekullen ook heel veel doet lezen om kennis op te doen in de serieuze secties, en aangezien jimmy redelijk snel namen kan onthouden, en de naam esperantisto vrij vaak tegenkomt in threads over lijnzaadolie, en daar ergens tussenstaat (ik ga het niet terug zoeken, dus als het niet helemaal klopt dan zal het wel :D) dat esperantisto ipv lijnzaadolie levertraan is gaan gebruiken omdat de vetten daarin rauwer (iets van onbewerkter dus beter of zoiets) waren als in lijnzaadolie :D

voor de rest ben ik eigenlijk wel heel lief hoor als je over mijn chronische slaapgebrek heenkijkt :D (van stackers slaap je als een stakker :D)

Je hoeft niet bang te zijn we hebben het nog steeds over lekker eten.

Slaap lekker Purple, ik heb maar een bakje kwark genomen :D

Je steld me weer helemaal gerust... :D

Originally posted by Esperantisto
Ik dacht dat we het over het galgenmaal voor Bodyman hadden..

Die fles lijnzaadolie opdrinken lijkt me de meest gepaste straf, of als hij een hekel aan vis heeft, vervangen door een gelijke hoeveelheid levertraan :haha:

Hoe komt het overigens dat Jimmy al zoveel over me meent te weten?

Espi

Mensen die om hun eigen grapjes lachen horen in een inrichting thuis, en een flesje lijnzaad of levertraan no big deal hoor als ik er maar beter van word

mensen die met hun eigen grappen kunnen lachen zijn mensen met humor :D

Ik vindt het erg jammer dat jullie het zagen als een serieus iets en niet als een grap maar nietemin heb ik begrip voor jullie reactie niet dat jullie daarop zaten te wachten maar ik zeg het toch maar

@Steve, ik ben ook best lekker en al helemaal gaar:D

Originally posted by dandyman
@Steve, ik ben ook best lekker en al helemaal gaar:D

Dat geloof ik best maar ik proef toch liever aan purple :D

Back
Naar boven