XXL Nutrition

Game Day - MAN

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Game Day™ was formulated to be your only pre-workout option. This isn’t another underdosed, stim-heavy “ultra-concentrate” loaded with cheap ineffective ingredients. Game Day is comprehensive mixture of high-grade ingredients, providing crisp, clean energy throughout your entire workout. Game Day’s potent pump blend will have your muscles feeling like you were just hooked up to a CO2 tank, pumped up even hours after your workout has ended. If that wasn’t enough, throw in some Pure PF3 (Serum Protein Isolate (SPI)) yielding a highly concentrated functional protein and you have a mind-blowing muscle-building pre-workout punch in the face.. Enjoy!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Naam van de smaak is 'Tigers Blood', niet je standaard smaak, maar toch erg goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-1.5 schep een halfuur voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Xxlnutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten, super focus en pomp voor een goede prijs

Mijn review:

Ik heb al behoorlijk wat pwo's versleten (conquer, unstoppable, swollen, originele jack3d, craze, mr. hyde, neurocore, assault, rush (met dmaa), 1 mr vortex) en m'n volgende slachtoffer is Game day geworden.

Ik hoorde al lang goede reviews uit de US over game day, maar helaas mag die versie door de yohimbe hier niet verkocht worden. Surprise surprise, er is een internationale versie gekomen :D

meest opvallende ingrediënten:
GPLC --> super voor pomp
glycerol monostearate --> idem
amp citrate --> nieuwe stimulant, lijkt verdacht veel op dmaa qua structuur.

De eerste keer 1 schepje genomen voor de training en moet zeggen dat de smaak me goed bevalt, lijkt een beetje op die lange rode snoepslierten. Zoet maar goed, zonder rare nasmaak.

Na 10 minuten al een super focus en veel meer energie, als een malle naar de sportschool gefietst en begonnen met trainen. Was een Upper body day met veel dropsets en mijn god, wat een pomp. Als je nog nooit een pomp hebt gehad in je lats is dit zeker een aanrader.

Moet zeggen dat ik meer heel veel focus dan belachelijk veel energie krijg. Dat is voor mij zeker een plus, vindt die trillende handjes nooit lekker. Energie is overigens heel constant en ook na de training nog lekker wat energie.

Heb ook 1,5 schep geprobeerd, was net iets te veel; heel veel zweten, trillendje handjes etc.

Later nog een keer gestackt met citrulline (9g) en agmatine (1g). Wilde toen na de training de muts van mn trui aanpassen, kon er niet bij omdat m'n biceps zo dik waren :D

plus:
Super focus en pomp
Goeie energie zonder crash
niet duur
goeie smaak
perfect voor iemand die op zoek is naar focus en pomp zonder extreme energie.

min:
Misschien te mild voor sommige stim junkies
Heb gehoord dat je snel een tolerantie opbouwt, zelf nog geen last van met 2-3 keer in de week gebruiken.

gameday.jpg
 
Tigers Blood?
naar wat smaakt dat?
 
Goeie review, ik sluit me hierbij aan! :D
 
Waarschijnlijk snel weer verboden vanwege de AMP Citraat.
 
:( in welke pwo's o.a. zit deze stof?

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------



Ai ik zie dat deze stof ook in unstoppable, roid rage. Kortom alle pwo's met die "(witte) chinese thee" :mad:

Chinese witte thee heeft er niets mee te maken. In het geval van GameDay gaat het om AMP Citraat en dat zit niet in Roid Rage of Unstoppable.

In Unstoppable zat DMBA (1,3 dimethylbutylamine) dat is weer iets anders ;)
 
Laatst bewerkt:
Chinese witte thee heeft er niets mee te maken. In het geval van GameDay gaat het om AMP Citraat en dat zit niet in Roid Rage of Unstoppable.

In Unstoppable zat DMBA (1,3 dimethylbutylamine) dat is weer iets anders ;)

1,3 dimethylbutylamine = AMP citrate = 4 amino-2-Methylpentane

Maar je zei 'in unstoppable zat', zit het er nu niet meer in dan?
 
1,3 dimethylbutylamine = AMP citrate = 4 amino-2-Methylpentane

Maar je zei 'in unstoppable zat', zit het er nu niet meer in dan?

Volgens klopt dit niet wat je zegt, het is net wat anders:

DMBA (1.3-Dimethylbutylamine HCL /4-Methyl-2-pentanamine hydrochloride) > zit in Unstoppable

AMP Citrate = 4-amino-2-Methylpentane citrate > zit in GameDay
 
Volgens klopt dit niet wat je zegt, het is net wat anders:

DMBA (1.3-Dimethylbutylamine HCL /4-Methyl-2-pentanamine hydrochloride) > zit in Unstoppable

AMP Citrate = 4-amino-2-Methylpentane citrate > zit in GameDay

Ah de eindgroep verschilt ja, ik ging er van uit dat de DMBA in unstoppable ook met citraat groep was, maar dat is dus hcl, Thanks!
 
K heb mij vergist van thee ;)
 
Oke,

Na goeie verhalen over AMP citrate kwam ik deze supp tegen bij B&F.
Zitten veel doseringen in. 45 per potje! Maakt de prijs meteen een stuk aangenamer :D

Echt een knaller van een pre-workout wat je een beetje doet denken aan Unstoppable.

HARDCORE :D

Zeker een aanrader!
 
kan dit samen met creatine ingenomen worden?
 
kan dit samen met creatine ingenomen worden?

Creatine kan je eigenlijk icm ieder voedingssupplement innemen, zolang je maar niet meer dan +- 5 gram (dus geen 5 supps met allemaal 3 gram creatine per serving per dag) inneemt.
 
oke bedankt, vandaag eerste x gebruikt, ben benieuwd, heb maar een halve scoop genomen omdat het mijn eerste pw is.
 
Echt een topper! Zieke pomp ! En had ineens weer zin om te knallen terwijl ik moe was van de hele dag leren. Ben ook wel benieuwd wat die pure PF3 ( Serum Protein Isolate ) nou eigenlijk doet.
 
Echt een topper! Zieke pomp ! En had ineens weer zin om te knallen terwijl ik moe was van de hele dag leren. Ben ook wel benieuwd wat die pure PF3 ( Serum Protein Isolate ) nou eigenlijk doet.
Harde pre-workout he! Game-Day wordt door velen gezien als opvolger van de Unstoppable:cool:
 
Back
Naar boven