AndroidHealthClinic

Game laptop kopen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mammoth

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2006
Berichten
1.175
Waardering
4
Aangezien me desktop alweer 5 jaar oud en in me nieuwe situatie geen plek meer heb voor een nieuwe dekstop ben van ik plan om een gamelaptop te kopen budget is max 1300eu . om zo ook me desktop te vervangen.

Ik ben geen hardcore gamer maar ik vind het wel altijd leuk spellen te spelen ala bf4 en diablo 3.
En vind daarom ook belangrijk dat de spellen soepel en snel draaien.

Ik zat zelf te twijfelen tussen MSI en Lenovo
Lenovo IdeaPad Y Series Y510P-00043 of MSI GE60H-i765M2811B (welke helaas moeilijk verkrijgbaar is NL)


Iemand nog andere suggesties ?
Wil het liefst een 15.6inch laptop.
 
Hmm, Medion had laatst qua specs nog een mooie met een gtx680m videokaart (= GPU model van vorig jaar), alleen is de bouwkwaliteit van die laptops is niet geweldig als ik de verhalen zo lees.. Als je echt zware/nieuwe games op ultra wilt spelen, moet je denk ik wel een segment hoger gaan zoeken (Asus ROG G750 etc. met een 765m of 770m gtx) Lenovo lees ik overigens ook bijna alleen maar positieve verhalen over, maar dan moet je ff goed kijken naar wat voor videokaart erin zit of zelf samenstellen.
 
Ik heb nooit probs met ASUS, zit al een mijn 2de laptop in de laatste 5 jaar. Eerste ging alleen dood omdat ik het scherm eraf heb geript :p Anders zou die nog werken :p

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

http://www.mycom.nl/laptops/notebooks/434563/asus-n550jv-cm068h-4th-i7-4700hq

Hier is eentje, 1100 maar zal wel tijdje goed meegaan, ook qua specs.
 
bf4 draait niet soepel op 1300 laptop toch niet op degelijke resolutie..
 
1 ding: koopt nooit acer. Ik heb zelf een m17x r4, r5 kwam eraan en ze waren afgeprijsd, maar alienware valt buiten jouw budget. Ik zou dan voor asus gaan.
 
bf4 draait niet soepel op 1300 laptop toch niet op degelijke resolutie..
Nee precies, op de pc is dat al een aardig veeleisend qua gpu EN cpu op hoge settings en resoluties. En dat soort games wil je natuurlijk niet met al te veel frame drops spelen.
1 ding: koopt nooit acer. Ik heb zelf een m17x r4, r5 kwam eraan en ze waren afgeprijsd, maar alienware valt buiten jouw budget. Ik zou dan voor asus gaan.
Haha ja waardeloos spul inderdaad, en als het RMA moet ben je het vaak ook minstens een maand kwijt. Dell is qua service dan weer een stuk beter, maar als je echt wilt gamen kom je dan inderdaad toch uit bij de (premium) Alienware modellen..
 
Lenovo zeker aanrader voor games. Helaas was mijn accu na een aantal jaar wel slecht dus kon alleen maar gamen met m'n laptop aan de lader... Als echte gamer is dat verschrikkelijk.
Heb de accu vervangen en dat ging prima dus een tip voor anderen!
 
Lenovo zeker aanrader voor games. Helaas was mijn accu na een aantal jaar wel slecht dus kon alleen maar gamen met m'n laptop aan de lader... Als echte gamer is dat verschrikkelijk.
Heb de accu vervangen en dat ging prima dus een tip voor anderen!
Dit topic is 8 jaar oud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven