AndroidHealthClinic

Game laptop

Bezoekers in dit topic

JoertjuH

kansloos
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
3.824
Waardering
401
Lengte
1m95
Massa
116kg
Ik heb totaal geen verstand van de technische gegevens van computers of laptops. Hoop daarom dat jullie mij een handje kunnen helpen.

Ik zoek een laptop waar ik alle games van nu, en de aankomende spellen zoals cod mw3 op kan spelen. Het liefst ook spellen die volgend jaar en het jaar er op uit komen :) Zat een beetje rond te kijken en kwam bij alienware terecht. Bij alienware kan je 4 laptops kiezen die je daarna alsnog zelf samen moet stellen.
Heb maar op een paar dingen geklikt, en kwam toen hier op uit:

Inbegrepen bij uw systeem:

Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Alienware M17x Stealth Black
Intel® Core™ i7 Processor 2860QM (2.50 Ghz, 8MB, 4C)
2GB GDDR5 AMD® Radeon™ HD 6990M
16384MB (4x4GB) 1600MHz DDR3 Dual Channel
640 GB – Twee SATA-harde schijven (2 x 320 GB), RAID 0, "Stripe" (7.200 rpm)
44 cm(17,3-inch) WideFHD (1.920 x 1.080) witte led lcd-beeldscherm
Blu-ray Disc-rom-combinatiestation (Blu-ray alleen lezen, cd/dvd lezen en schrijven)
Intel Wireless LAN 6300 3x3 (802.11a/b/g/n) Card - EUR
9-cel lithium-ion hoofdbatterij
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 36 maanden - Nederlands
1 jaar Next Business Day Hardware Support inbegrepen bij uw pc
Geen Accidental Damage-bescherming


Ik heb geen idee of dit goed is, of dat dit misschien te veel van het goede is.
Deze samenstelling is in ieder geval rond de 3000 euro.

Zijn er misschien andere merken waar ik beter naar kan kijken?
mijn budget ligt tussen de 2 en 3000 euro.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb totaal geen verstand van de technische gegevens van computers of laptops. Hoop daarom dat jullie mij een handje kunnen helpen.