MuscleMeat

Gamepc/Laptop/iMac?

Bezoekers in dit topic

Zijn hier niet op gimmas broertje.
Koop ps5 en dikke tv erbij klaar.
Als je dan geen zin heb in games heb je tenminste nog dikke tv waar je wat aan heb.
Zoon pc die alleen maar stof staat te happen heb je niks aan.
Als je echt game nerd bent dan ist misschien wel waard.
Anders zonde geld.
Dit ook idd.

PS5 + 4K OLED TV + Mooie lichte laptop = 2500 a 2750.

Dan heb je nog 1000 euro over voor anabolen.
 
Ligt aan je voorkeur I guess. Ik game nooit meer maar zit altijd op desktop. Met een laptop ga ik zo hangen, plus extern toetsenbord en muis is chiller imo. Momenteel werk ik thuis dus heb ik m'n macbook aan een extern scherm hangen en laptop dichtgeklapt.

Kostenplaatje van een desktop zelf bouwen is een stuk lager dan een goeie laptop.
 
Dit ook idd.

PS5 + 4K OLED TV + Mooie lichte laptop = 2500 a 2750.

Dan heb je nog 1000 euro over voor anabolen.
hij mag 1 gratis product kiezen.
 
Ligt aan je voorkeur I guess. Ik game nooit meer maar zit altijd op desktop. Met een laptop ga ik zo hangen, plus extern toetsenbord en muis is chiller imo. Momenteel werk ik thuis dus heb ik m'n macbook aan een extern scherm hangen en laptop dichtgeklapt.

Kostenplaatje van een desktop zelf bouwen is een stuk lager dan een goeie laptop.
Valt wel mee, met vergelijkbare specs kom je niet veel goedkoper uit hoor. GPU alleen al is 1300 euro, cpu 700, daar heb je ook een leuke mb, kast, en psu voor nodig. Ben je er al bijna. 300hz scherm kost nog wat maar kun je als monitor natuurlijk groter nemen. Zo'n prebuilt desktop zal zonder monitor ook rond 3000 zijn.

Natuurlijk kun je met een budget card een desktop voor de prijs van deze gpu bouwen sure, maar dat is andere koek, dan ga je die 300hz niet benutten.
 
Valt wel mee, met vergelijkbare specs kom je niet veel goedkoper uit hoor. GPU alleen al is 1300 euro, cpu 700, daar heb je ook een leuke mb, kast, en psu voor nodig. Ben je er al bijna. 300hz scherm kost nog wat maar kun je als monitor natuurlijk groter nemen. Zo'n prebuilt desktop zal zonder monitor ook rond 3000 zijn.

Natuurlijk kun je met een budget card een desktop voor de prijs van deze gpu bouwen sure, maar dat is andere koek, dan ga je die 300hz niet benutten.
GPU van 1300 euro? Met veel minder kan je genoeg draaien. Als je niet het nieuwste van het nieuwste wilt doen, of 4k gamen kom je met 1000 euro erg ver. 2e hands desktops zijn ook meer dan prima in die prijs klasse.
 
GPU 1300 en een CPU van 700 lijkt me ook beetje vreemd idd. Misschien voordat Ryzen er was en nVidia een 2080ti voor 1200 aanbood maar die tijden zijn voorbij.

RTX 3080 max 750 euro
Ryzen 5900X 575 euro

Terwijl een Ryzen 5600X van 325 euro ook meer dan genoeg is voor gaming. Zo was het verschil in gaming tussen de 3600/3700/3800 ook minimaal (in termen van FPS).
 
Niks hiervan ontkracht dat het verschil in prijs van laptops met dezelfde specs wel mee valt.

Ik zei ook al dat 3080 een slag goedkoper is en 2080 nu dus net zonde is geworden. Die 3080 en een goedkopere cpu zullen ook weer een goedkopere laptop geven. Ben benieuwd wat dat gaat worden.

Tsja wat is genoeg. 240+fps is erg fijn, nog meer fps is nog meer beter. Als je genoegen neemt met minder dan kun je goedkoper uit zijn ja. Dan kun je ook een goedkopere laptop nemen.

Het grootste nadeel zou zijn als ze weer iets underpowered worden om de stroom en hitte erin kwijt te kunnen.
 
the fuck gaat dit over, kerel wilt iets voor wat te gamen en opeens gaat het over +300hz gedoe

Gaming laptops zijn kut. 95% ervan zit je naast een heteluchtstofzuiger. Laatst nog voor mn stiefneefje een gtx 970 + r5 1600 in mekaar gejast voor kleine 500 euro, met een 144hz 1080p monitor. Doet het gewoon goed voor wat fortnite, doom en office voor school. Doet het gewoon goed genoeg voor weinig geld voor casual gaming.
 
Laatst bewerkt:
Krijg spontaan zin om je vol te spuiten. Met insuline en vials tren
 
Niet iedereen is een filthy casual

2dsu087553x41.png
 
Maar die 6900XT though...
 
Back
Naar boven