MuscleMeat

Gamma x PPL Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo te horen ben je wel al verliefd :P
Hahaha nee man, heb zaterdag gewoon andere date toch dus het is allemaal niet zo veel stress, moet gewoon leren minder te overdenken I guess
 
De bedoeling was vandaag backday met klasgenootje, maar desbetreffende gym was volgeboekt dus het is een terrasje geworden

Morgen avond maar ff knallen dan
Fijn weekend groetjes xoxo
 
De bedoeling was vandaag backday met klasgenootje, maar desbetreffende gym was volgeboekt dus het is een terrasje geworden
Goeie keus :roflol:
 
Ff wat meer techniek dan gewicht, mijn ruggengraat is afgelopen week echt van rubber geweest. Teveel gefeest :o

Paused 1-2 sec bench
4x5x82

Incline
4x5x82

Unilateral Standing Shoulder Press
3x12x19,3

Side Raises
3x20x5

Tricep Pushdown
3x12x20

Seated Overhead Tricep Ext
3x12x25
 
Lekker log, ik volg!
 
Ff wat meer techniek dan gewicht, mijn ruggengraat is afgelopen week echt van rubber geweest. Teveel gefeest :o

Paused 1-2 sec bench
4x5x82

Incline
4x5x82

Unilateral Standing Shoulder Press
3x12x19,3

Side Raises
3x20x5

Tricep Pushdown
3x12x20

Seated Overhead Tricep Ext
3x12x25
In coronatijd dat mag helemaal niet gvd.
 
Moet toch ook nog is een keertje van het padje gaan me dunkt
 
Ik ben de afgelopen dagen iets te vaak van het padje gegaan :roflol:
Goed zo, dat moet ook gebeuren. Voor het trainen wel wat minder..toen ik 26 was deed ik ook niks anders. Woog toen wel maar 69kg haha 😅
 
Goed zo, dat moet ook gebeuren. Voor het trainen wel wat minder..toen ik 26 was deed ik ook niks anders. Woog toen wel maar 69kg haha 😅
Hahaha ja ik probeer altijd een balans te vinden
Ik heb de afspraak met mezelf, 1x per week max drinken (door het lekkere weer is dat deze week mis gegaan maar goed)
Morgen waarschijnlijk weer een terrasje maar dan hou ik het hopelijk alleen bij een cola'tje
Niet zo slim om allemaal extra stress op mijn lichaam te plaatsen tijdens een cut maar goed, het gaat allemaal nog prima :roflol:
 
Pull ups
2x12
1x10

OHP (1-2 sec paused)
2x5x55
2x4x55
Wil wat meer met die paused gaan spelen dus in gewicht verlaagd
 
Waar pauseer je, onderin?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven