MuscleMeat

Gamma x PPL Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Klopt maar je haalt hierdoor het momentum/bounce weg
Ja, maar die bounce/stretch reflex is niet te vergelijken met oefeningen die je hoog begint, zoals de squat. Van de pauzed squat gaat volwassen mannen huilen :eek:
 
Ja, maar die bounce/stretch reflex is niet te vergelijken met oefeningen die je hoog begint, zoals de squat. Van de pauzed squat gaat volwassen mannen huilen :eek:
Paused squat is sowieso janken hahaha
 
Paused squat is sowieso janken hahaha
Ik zou het zo weer doen. Ik heb dit een cyclus gedaan samen met ook beltless. Het is alsof je een luxekindje bent dan en ineens 'echt' moet gaan squatten :p
 
Squat
3x3x102
Niet eens goed parallel dus nog maar wat shitload aan sets met 60kg gedaan voor diepte gevoel

Ben er laatste week echt niet bij met mn hoofd en ik wordt er fucking gek van 🙃

Denk dat de cut er mentaal ook wel goed in begint te hakken

SLDL
3x20x62

Leg Ext
3x12x40
 
Niet eens goed parallel dus nog maar wat shitload aan sets met 60kg gedaan voor diepte gevoel
Misschien een iets narrower stance proberen? Ik merk altijd als ik te breed sta dat ik m'n diepte ook niet haal
 
Misschien een iets narrower stance proberen? Ik merk altijd als ik te breed sta dat ik m'n diepte ook niet haal
Ja de ene keer lukt het wel de andere keer niet, dus denk dat ik idd wat meer op m'n stance moet letten
 
Ja de ene keer lukt het wel de andere keer niet, dus denk dat ik idd wat meer op m'n stance moet letten
Komt heus wel. Toen ik herbegonnen was puur op diepte en nu zit ik qua hogere werksets ook redelijk goed. Die flow vind je wel. Ook jezelf toelaten als je hogere weights gaat draaien dat je op parallel zit. Het is geen rocket science :p Dat automatisme vind je wel.
 
Meer techniek shizzle

Paused Bench 1-2 sec
3x3x87
1x5x80 (2-3 sec)

Incline Bench (langzaam excentrisch)
3x3x85

Standing Unilateral Shoulder Press
3x12x20.1

Side Raises
3x20x5

Tricep Pushdown
3x12x25

Tricep Overhead Ext
1x12x25
2x10x25
 
Ik vind het overigens veel makkelijker om tijdens een paused bench de spanning los te laten en dan na de secondes weer te pushen
Iemand anders die dit ook heeft?
 
Ik vind het overigens veel makkelijker om tijdens een paused bench de spanning los te laten en dan na de secondes weer te pushen
Iemand anders die dit ook heeft?
En dan ligt hij op je borst? De pecs kunnen wel even uitrusten, maar aan de andere kant begin je dan wel van heel laag, dat maakt het weer moeilijker.
 
En dan ligt hij op je borst? De pecs kunnen wel even uitrusten, maar aan de andere kant begin je dan wel van heel laag, dat maakt het weer moeilijker.
Jup, vind de constante spanning zwaarder, terwijl je van een uitgeruste positie opeens moet drukken eigenlijk zwaarder zou moeten zijn, zou je denken dan
 
Jup, vind de constante spanning zwaarder, terwijl je van een uitgeruste positie opeens moet drukken eigenlijk zwaarder zou moeten zijn, zou je denken dan
Tja, ik vind de pauzed bench ook niet zo zwaar, terwijl pauzed of pinned squats een marteling zijn.
 
OHP paused
2x3x62,5
1x2x62,5

Dit is estimated ongeveer een paused OHP van 68,nogwat
Ik weeg nu 69,2 dus kan er wel vanuit gaan dat body OHP er nu 100% in zit
 
OHP paused
2x3x62,5
1x2x62,5

Dit is estimated ongeveer een paused OHP van 68,nogwat
Ik weeg nu 69,2 dus kan er wel vanuit gaan dat body OHP er nu 100% in zit

Zeker ook een mooi doel!
 
Even een aanvulling. als je 2 sets 3 reps doet met 62.5kg, moet 70kg zkr lukken nrml.
Ja man, dit is ook nog raw, dus als ik belt + wraps zou gebruiken zit ik er sowieso denk ik
 
Ja man, dit is ook nog raw, dus als ik belt + wraps zou gebruiken zit ik er sowieso denk ik
Ja minder kans dat je technisch slackt en jouw rug hol komt te staan. Komt goed!
 
Hele dag gewerkt, kapoet, morgen en overmorgen weer

Squat
4x5x95 ez

SLDL (Voel deze veel beter dan RDL's, dus weer ff langzaam opbouwen)
3x12x70

Leg Ext
3x12x40

Beetje tricep voor de lol gedaan, kan morgen niet gymmen door werk dus heb verplicht rustdag

Zieke cravings gehad afgelopen week, net ff goed veel KFC op, hoop dat dat de vette honger stilt voor de aankomende weken :p
 
Moet af en toe kunnen. Had gehoord dat de double big tasty weer terug is. Van de week waarschijnlijk nog ff eentje halen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven