Fitness Seller

Gamma x PPL Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Had ik maar een homegym
Helaas zijn alle "fitchicks" hier onder de 18, super kut
ow die 1.67 en 83kg dat was idd een super (anavar) kut
 
Pfff irritant man ik had laatst ruzie met een man die dacht dat hij 2 dingen tegelijk bezet kon houden. Werd ie boos op mij dat ik mijn tricep extensions ging doen. Zei hij je zag toch dat ik daar bezig was. Ik zei je kan je niet op 2 plekken tegelijk zijn vriend. Echt mega irritant

Ik doe vaker supersetjes waarbij ik 2 apparaten gebruik. Maar goed, ik deel met iedereen...in mijn rust zou je dan gewoon gebruik kunnen maken van het toestel.
 
Ik doe vaker supersetjes waarbij ik 2 apparaten gebruik. Maar goed, ik deel met iedereen...in mijn rust zou je dan gewoon gebruik kunnen maken van het toestel.
Dat is anders deze man werd gewoon agressief en boos.
 
Hello home gym! :flexgrin:
ik kan ook slecht trainen wanneer ik uit m’n flow wordt getrokken, lekkere fit chicks verleggen ook ongewild de focus :D
DBB begint ook echt een broedplaats te worden voor oude smeerlappen. Waar the fuck komen die allemaal vandaan.

Helaas zijn alle "fitchicks" hier onder de 18, super kut
Waar train je dan? Gymzaal van de kleuterklas?
 
Waar train je dan? Gymzaal van de kleuterklas?
Grappig dat je dit zegt, want zo voelt het dus inderdaad wel. Hele gym vol met groepjes van 5 boys die allemaal 30kg wegen en 20 varianten van chest flyes doen. Heb al vaker tegen de instructeurs gezegd dat het echt een kindercrèche aan het worden is.
Zonde dat er niet gewoon een minderjarig verbod is bij mn gym.
 
Grappig dat je dit zegt, want zo voelt het dus inderdaad wel. Hele gym vol met groepjes van 5 boys die allemaal 30kg wegen en 20 varianten van chest flyes doen. Heb al vaker tegen de instructeurs gezegd dat het echt een kindercrèche aan het worden is.
Zonde dat er niet gewoon een minderjarig verbod is bij mn gym.
Vanaf dat ze wat aftekening hebben zie je ze ook niet meer, want ze willen natuurlijk niet 'te gespierd worden'. en hun benen trainen ze enkel op de loopband want 'functioneel'.
 
Indien je niet eerst even vraagt of je tussendoor mag maar gewoon gaat beginnen kan je wel wat verwachten ja.
Had niet eens gezien dat hij daar bezig was. Maar ben daar sowieso niet van gediend je kan niet op 2 plekken tegelijk zijn. Wat denkt hij dat ik de hele dag heb?
 
Had niet eens gezien dat hij daar bezig was. Maar ben daar sowieso niet van gediend je kan niet op 2 plekken tegelijk zijn. Wat denkt hij dat ik de hele dag heb?

Ah oke op die manier. En jij gaf geen grote mond toen hij aangaf daar bezig te zijn?
 
Ah oke op die manier. En jij gaf geen grote mond toen hij aangaf daar bezig te zijn?
Nee hij zei kan je dat niet ergens anders doen toen zei ik hoezo je bent daar bezig je kan niet op 2 plekken tegelijk zijn als je het er niet mee eens bent ga je maar naar d ebalie
 
Grappig dat je dit zegt, want zo voelt het dus inderdaad wel. Hele gym vol met groepjes van 5 boys die allemaal 30kg wegen en 20 varianten van chest flyes doen. Heb al vaker tegen de instructeurs gezegd dat het echt een kindercrèche aan het worden is.
Zonde dat er niet gewoon een minderjarig verbod is bij mn gym.
Klinkt als Basic-Fit rond de middaguren. Fucking mouthbreathing normies.
 
Nee hij zei kan je dat niet ergens anders doen toen zei ik hoezo je bent daar bezig je kan niet op 2 plekken tegelijk zijn als je het er niet mee eens bent ga je maar naar d ebalie
Jij trekt ze toch over de baaaaalie?


 
Grappig dat je dit zegt, want zo voelt het dus inderdaad wel. Hele gym vol met groepjes van 5 boys die allemaal 30kg wegen en 20 varianten van chest flyes doen. Heb al vaker tegen de instructeurs gezegd dat het echt een kindercrèche aan het worden is.
Zonde dat er niet gewoon een minderjarig verbod is bij mn gym.
Snap wat je bedoelt heb je nooit overwogen een kleine serieuze gym te gaan zoeken? Zelf sport ik ook bij een sportschool met bijna allemaal brede maar ook serieuze mensen die mekaar ook kennen en waar je op kunt rekenen. Heb een tijdje bij de basic fit getraint omdat die waar ik normaal trainde dicht was wegens Corona maar merkte toen pas het verschil. Heb toen die open was direct mijn basic abbo opgezegd :cool:
 
Snap wat je bedoelt heb je nooit overwogen een kleine serieuze gym te gaan zoeken? Zelf sport ik ook bij een sportschool met bijna allemaal brede maar ook serieuze mensen die mekaar ook kennen en waar je op kunt rekenen. Heb een tijdje bij de basic fit getraint omdat die waar ik normaal trainde dicht was wegens Corona maar merkte toen pas het verschil. Heb toen die open was direct mijn basic abbo opgezegd :cool:
Ja deze gym is bij ons op het dorp en is gewoon echt gemakkelijk voor mij
Kan gewoon alles doen daar maar al die kut koters irriteren me dood
 
Snap wat je bedoelt heb je nooit overwogen een kleine serieuze gym te gaan zoeken? Zelf sport ik ook bij een sportschool met bijna allemaal brede maar ook serieuze mensen die mekaar ook kennen en waar je op kunt rekenen. Heb een tijdje bij de basic fit getraint omdat die waar ik normaal trainde dicht was wegens Corona maar merkte toen pas het verschil. Heb toen die open was direct mijn basic abbo opgezegd :cool:
preciesss lift met de mensen waar je tegenop kijkt, die wat presteren op een hoger nivo dan jezelf, dat motiveert echt wel!!
Is ook mijn ervaring
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven