XXL Nutrition

ganabol

Bezoekers in dit topic

hugheman

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2007
Berichten
262
Waardering
0
ik heb me ganabol binnen las laatst dat vele van jullie hier ervaring mee hebben, er staat maxigan 50% op inpel komt uit mexico, 50ml flessen hadden julie dezelfde of nog weer andere?.
 
50mg per ml bold jammieeeeee

heb ji ook van die koeien op dat potje???
 
50mg per ml bold jammieeeeee

heb ji ook van die koeien op dat potje???


nee dat niet, staat wel op dat uit mexico komt en dat je per 90 kg 1ml moet nemen.
 
nee dat niet, staat wel op dat uit mexico komt en dat je per 90 kg 1ml moet nemen.

nog nooit daarvan gehoord dat je per kg moet neme

hoeveel ml ga je zette
 
zou nie wete test het uit
 
DBC01 hangt nu aan die bold, zal zowieso wel gud stuff zijn, maar wel 8ml per week :D.
 
DBC01 hangt nu aan die bold, zal zowieso wel gud stuff zijn, maar wel 8ml per week :D.


ja idd 8ml per week ga ik ook nemen, dat is 400mg, 300 a 400mg moet voldoende zijn met deze bold. nadat je ug wel 600 tot 800mg moet nemen.
 
ja idd 8ml per week ga ik ook nemen, dat is 400mg, 300 a 400mg moet voldoende zijn met deze bold. nadat je ug wel 600 tot 800mg moet nemen.

klopt deze bold schijnt vele male sterker te zijn 400 mg volstaat in dit geval

hoe gaat je kuur precies uit zien
 
klopt deze bold schijnt vele male sterker te zijn 400 mg volstaat in dit geval

hoe gaat je kuur precies uit zien


ik neem het mee in m hgh kuur, nu nog laatste 4 weken op testoviron dus voeg de bold er nu al aan toe, over 4 weken stap ik over op sustanon met bold dan doe ik 16 weken lang, samen in combi met 5iu hgh en 10iu insuline en 40mg dianabol. daarna nog 3 maanden op test e en deca. dus in totaal negen maanden kuren.
 
ik heb me ganabol binnen las laatst dat vele van jullie hier ervaring mee hebben, er staat maxigan 50% op inpel komt uit mexico, 50ml flessen hadden julie dezelfde of nog weer andere?.

heb je al gezet?heb namelijk dit spul un keertje gehad maar dat was echt un beetje dik spul was bijna niet te zetten?
 
heb je al gezet?heb namelijk dit spul un keertje gehad maar dat was echt un beetje dik spul was bijna niet te zetten?

ja ging er makkelijk in geen probleem, wat vond je er van?, werkte het goed?.
 
Zolang het maar geen effect heeft zoals Ghana-bol :D
 
ik eb een keer boldone gehad uit mexico die was echt goed....maar die was op 200 gedoseert...niet dat ik het erg vond ofzo hoor
 
ik eb een keer boldone gehad uit mexico die was echt goed....maar die was op 200 gedoseert...niet dat ik het erg vond ofzo hoor


hoeveel mg nam je per week toen dan er van, 300 a 400mg of nog meer, die wat ik heb schijnt op 300 a 400 goed te werken.
 
heb je dat gewoon via internet besteld bij hun ofzo ?
 
heb je dat gewoon via internet besteld bij hun ofzo ?


volgens mij mag ik dat zo niet hier op het forum zeggen, maar als je me een pm stuurt vertel ik het je.
 
ik eb een keer boldone gehad uit mexico die was echt goed....maar die was op 200 gedoseert...niet dat ik het erg vond ofzo hoor

weet je toevallig de merknaam nog?
 
weet je toevallig de merknaam nog?


maxigan heet het als je iets naar boven scrolt heb ik de site ook al keer genoemt kun je daar ff op kijken.
 
Back
Naar boven