XXL Nutrition

Gangbang met 15-jarige door leerkracht en politie-inspecteur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2004
Berichten
4.031
Waardering
485
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Zou eigenlijk in samenleving moeten...

Vandaag in't VTM nieuws:

in leuven had een 15-jarige studente een relatie met een leerkracht en deze leerkracht nodigde andere mannen uit... Gebeurde allemaal wel met toestemming van de 15-jarige maar toch, van een leerkracht en politie-inspecteur verwacht je meer intelligentie...

Ook de moeder stemde toe met de relatie tussen student en leerkracht...

Hoe hypocriet is het dan niet dat je als 18 jarige (meerderjarig) geen coïtus mag hebben met een minderjarige (dus zelfs 17) wettelijk gezien dan... Als de ouders er een probleem van maken heb jij een groot probleem (verkrachting!!!) ook al was het met toestemming. En dan gaan zo'n oude venten ff gangbangen met een 15-jarige... Ben eens benieuwd wat voor straffen hieruit gaan komen ??? Waarschijnlijk veel minder dan wanneer je uit zelfverdediging iemand een mep geeft...

Conclusie: België = apenland
 
Aardig verrot ja. Die moeder is ook echt gestoord imo, je kind van 15 een verantwoordelijkheid geven die ze niet aankan.
 
als het vrije wil is heb ik er geen moeite mee.
Maarja, een meisje van 15 en een volwassen vent. :rolleyes: Die man is het meisje mentaal flink de baas vanwege het verschil in levenservaring, waarop het gevaar bestaat dat het meisje zodanig gemanipuleerd is dat ze wel toestemt hoewel ze het misschien eigenlijk niet wil. En dan is het gewoon ordinaire verkrachting.
 
Levenslang isoleren en weekelijks celbezoekje van 9 zwarten..
 
Bracke zei:
Levenslang isoleren en weekelijks celbezoekje van 9 zwarten..

waarom mogen die zwarte dan alle lol hebben.

ik vind dat die leraar moet intergreren. om en om ene weekend zwarten andere weekend chinezen, weekend daarna turken en weekend daarna mexicanen.

serious though.. dit is echt ziek, hier heeft serieus iemand niet op zitten letten..
 
Lauw zei:
als het vrije wil is heb ik er geen moeite mee.
Maarja, een meisje van 15 en een volwassen vent. :rolleyes: Die man is het meisje mentaal flink de baas vanwege het verschil in levenservaring, waarop het gevaar bestaat dat het meisje zodanig gemanipuleerd is dat ze wel toestemt hoewel ze het misschien eigenlijk niet wil. En dan is het gewoon ordinaire verkrachting.

Voila, in België zit er voor het moment een "schrijver van jeugdboeken" voor pedofiele praktijken in het gevang. Hij maakte die kereltjes wijs dat zij "talent" hadden. Hij ging hen beroemd maken. Nu roept hij van de daken dat hij het slachtoffer is van een hetze.

Serieus misbruik van kinderminds me dunkt.
 
Gaste die moeder geeft gewoon toestemming???:eek:.

Goedendag mevrouw, uw dochter zit bij mij in de klas en potverdomme wat vind ik dat een geil kreng. Zou ik met haar een relatie aan mogen gaan? Als zij dat ook wil natuurlijk he..
"ja tuurlijk, mijn dochter is vrij om met elke zielige stumperige ouwe hufter het bed in te duiken, waarom nodig je er niet nog een paar uit van jouw soort kan ze lekker uitgewoond worden en als buurthoer bestempeld worden"
Ik wist dat u het begrijpen zou, fijne dag mevrouw.
 
eduardjanssen zei:
Gaste die moeder geeft gewoon toestemming???:eek:.


hahaha ach jaa.. sommige van die grietjes van 15 zien er uit alsof ze 22 zijn.. ik ga zelf ook wel eens de fout in.. :D en sommige mama's zijn inderdaad erg makkelijk in dat soort dingen.. maarja die gangbang had nou net niet gehoeven :P
 
Gaat mij ook meer over dat ge als 18 jarige gast serieus veel problemen kunt krijgen als ge met een meid verkering hebt van 17... en de ouders zijn er niet mee akkoord...

Maar zoals hier blijkt: als je de ouders hun toestemming hebt mag alles blijkbaar... Mjah wat moet je dan gaan doen? 2 debiele ouders gaan zoeken en die hun kroost ff wat misbruiken? Het rare is ook dat er op VRT of op de site van de gazet van antwerpen er niks over staat... is blijkbaar niet belangrijk nieuws genoeg...

Tijdens mijn stage bij de politie ook gemerkt, verkrachtingszaken komen bijna nooit in't nieuws... om de bevolking niet te alarmeren. Als er bv een serieverkrachter in een stad rondloopt, weet bijna niemand het... gaat niet goed zo.

Grtz
DiS
 
opsluiten en nooit meer vrij laten komen. Laat ze maar de hoer worden in de gevangenis.
 
Ik ga later ook bij de politie :roflol:
 
Met een ijzerboor door hun pisbuis heendrillen please.
 
DiSTuRBeD zei:
Gaat mij ook meer over dat ge als 18 jarige gast serieus veel problemen kunt krijgen als ge met een meid verkering hebt van 17... en de ouders zijn er niet mee akkoord...

Is dat zo? Dat betwijfel ik hoor..
Na wat surfen op het internet, kwam ik steeds tot de volgende conclusie (enkel geldig in België):

De coïtusuele meerderjarigheid ligt op 16 jaar waarbij de betrokkene wel degelijk een geldige toestemming kan geven tot coïtusuele betrekking. Er wordt wel degelijk onderscheid gemaakt in verschillende leeftijdscategorieen.
- 16j en meer : geldige toestemming coïtusuele penetratie
- 14 - 16j : kan toestemming geven = strafbaar = aanranding van de eerbaarheid.
- -14j : kan gn toestemming geven.


Vervolgens...

SM is niet strafbaar, eenvoudig omdat het nergens in de wet voorkomt. Pedofilie is ook niet strafbaar, en om dezelfde reden. Veel mensen maken hier een denkfout, omdat ze bij het horen of lezen van woorden als SM of pedofiel aan verschrikkelijke dingen denken en dus ook denken dat het strafbaar is.
Nergens in de wet is SM wél strafbaar gesteld als het tussen minderjarigen of tussen minderjarigen en meerderjarigen gebeurt of wanneer er geen wederzijdse instemming is. Maar dit laatste brengt ons wel bij de kern van de zaak. Als er geen wederzijdse instemming is, zijn alle coïtusuele handelingen strafbaar, ook schroomvallige aanrakingen en lieve kusjes, die voor de rechtgeaarde SM-er weinig om het lijf hebben

bron: De Nieuwe Coïtustant - Winter 2002

Pedofilie volgens pedofilie.nl: Pedofilie is een coïtusuele geaardheid, die inhoudt dat een volwassen persoon zich (ook seksueel) aangetrokken voelt tot kinderen die nog niet in de puberteit zijn (dus tot gemiddeld 12 á 13 jaar oud).

Pedofilie puur op zich is dus niet strafbaar.. Een man van 45 die coïtusuele betrekkingen heeft met een meisje van 16 - die haar volledige instemming geeft is dus niet strafbaar. Of die man pedofiele gevoelens heeft, is ook niet zeker. Dat hangt natuurlijk ook af van hoe ze eruit ziet en niet enkel van het geboortenummertje. Een meid van 16 kan er best 20 lijken, en ik ben er zeker van dat er veel oudere mannen rondlopen die wel es een fris blaadje lusten. Of ze dat nou werkelijk moeten doen, en of dit sociaal goedgekeurd wordt, is een andere zaak. Dat er werkelijk oudere mannen zijn die toehappen, is naar mijn mening zielig en duidt op een gebrek aan respect en volwassenheid tov het kind en ouders, familie v/h kind.
 
Verschilt natuurlijk ook weer tussen BE en NL denk ik zo... in NL zijn ze met alles losser hé, weed, gifslangen, coïtus...
 
België
Volgens de Belgische wetgeving is seksueelverkeer van een volwassene verboden met een partner die jonger is dan 16 jaar, zelfs indien die persoon daar toestemming voor gaf. Volgens de wet kan een persoon die nog geen 16 jaar is, juridisch geen toestemming geven voor coïtusuele betrekkingen. Pedocoïtusuele handelingen vallen onder Hoofdstuk V (Aanranding van de eerbaarheid en verkrachting) van Titel VII (Misdaden en wanbedrijen tegen de orde der familie en tegen de openbare zedelijkheid) van Boek II van het Belgische Strafwetboek.

Aanranding (aanranding is er, zodra er een begin van uitvoering is) van de eerbaarheid (zonder geweld of bedreiging) van een persoon jonger dan 16 jaar wordt gestraft met 5-10 jaar opsluiting. Indien dit gebeurt door een bloedverwant in de opgaande lijn (en er dus incest is), wordt dit 10-15 jaar opsluiting.
Aanranding van de eerbaarheid met geweld of bedreiging van een minderjarige ouder dan 16 jaar wordt gestraft met 5-10 jaar opsluiting.
Aanranding van de eerbaarheid met geweld of bedreiging van een persoon jonger dan 16 wordt gestraft met 10-15 jaar opsluiting.
Verkrachting (verkrachting is elke daad van coïtusuele penetratie van welke aard en met welk middel ook) van een minderjarige ouder dan 16 jaar wordt gestraft met 10-15 jaar opsluiting.
Verkrachting van een persoon jonger dan 16, maar ouder dan 14 jaar, wordt gestraft met 15-20 jaar opsluiting.
Verkrachting van een persoon jonger dan 14 jaar wordt altijd gelijkgesteld als verkrachting met behulp van geweld. Dit wordt gestraft met 15-20 jaar opsluiting. Indien het kind de leeftijd van 10 jaar nog niet bereikt heeft, is de straf 20-30 jaar opsluiting.
Deze straffen worden verzwaard indien gepleegd door een persoon die gezag had over het slachtoffer of indien het kind aan hem ter verzorging is toevertrouwd.

[bewerk]
Nederland
Volgens de Nederlandse wet is seksueelverkeer van een volwassene verboden met een partner die jonger is dan 16 jaar. Ook is dit verboden met een vrouwelijke dan wel mannelijke prostituée van 16 of 17. Er staan extra hoge straffen, tot 12 jaar gevangenisstraf, op het verrichten van coïtusuele handelingen met minderjarigen tot 12 jaar oud waarbij het lichaam wordt binnengedrongen. In de zedenalmanak van het ministerie van justitie worden pedocoïtusuele handelingen geschaard onder het item seksueelgeweld. De leeftijd is geobjectiveerd: "Ik wist niet dat het meisje maar 15 was, ze zag eruit als 18" wordt in principe niet als verweer gehonoreerd. Ook indien wederzijdse toestemming bestaat is dit in principe geen strafuitsluitingsgrond (in deze zaak betrof het overigens een 40jarige met een meisje van 12). Bescherming van minderjarigen wordt van groter belang geacht.

Tot justiële vervolging kan worden overgegaan ongeacht of er aangifte van het misdrijf wordt gedaan of niet. Ook als het minderjarige slachtoffer geen weerstand biedt aan, of zelfs uitnodigt tot de handelingen is de dader onverminderd strafbaar. Dit was tot 2003 anders - als het kind minimaal 12 jaar oud was, kon alleen vervolging plaatsvinden na een klacht door het kind, zijn of haar ouders of de Raad voor de Kinderbescherming. In het onderwijs hebben, krachtens de wet, docenten een meldingsplicht en besturen een aangifteplicht bij seksueelmisbruik van minderjarigen.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie

Zat dus blijkbaar ff verkeerd... nevermind :)
 
DiSTuRBeD zei:
Verschilt natuurlijk ook weer tussen BE en NL denk ik zo... in NL zijn ze met alles losser hé, weed, gifslangen, coïtus...

Ik draai het ff om:

In BE zijn ze wat meer achtergesteld zoals met weed,gifslangen,coïtus.... :D
 
ik zou nu een grap kunnen maken over Dbc en zijn maagdenvliesobsessie, maar dat durf ik niet.
 
Waar gaat dit toch allemaal heen...triest allemaal zeg!
 
DiSTuRBeD zei:
Gaat mij ook meer over dat ge als 18 jarige gast serieus veel problemen kunt krijgen als ge met een meid verkering hebt van 17... en de ouders zijn er niet mee akkoord...

Maar zoals hier blijkt: als je de ouders hun toestemming hebt mag alles blijkbaar... Mjah wat moet je dan gaan doen? 2 debiele ouders gaan zoeken en die hun kroost ff wat misbruiken? Het rare is ook dat er op VRT of op de site van de gazet van antwerpen er niks over staat... is blijkbaar niet belangrijk nieuws genoeg...

Tijdens mijn stage bij de politie ook gemerkt, verkrachtingszaken komen bijna nooit in't nieuws... om de bevolking niet te alarmeren. Als er bv een serieverkrachter in een stad rondloopt, weet bijna niemand het... gaat niet goed zo.

Grtz
DiS
Klopt niet ze , vanaf 16 jaar is in Belgie coïtus met een meerderjarige toegelaten , dus als je 20 bent en je vriendin 17 is er geen enkel probleem .
 
Back
Naar boven