MuscleMeat

Gangs of New-York

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wat vinden jullie van deze film? Ik heb hem deze week al voor de 3e keer in de bioscoop gezien!!!
Bill The Butcher is in die film het voorbeeld dat je als ectomorf ook indrukwekkend kan zijn!
 
Snapte je de film de eerste 2 keer niet omdat je 3 keer naar dezelfde film bent geweest. :D :D :D :D
 
Nee, de eerste keer was ik er met een wijffie die constant met mijn leuter aan het spelen was zodat ik een stuk gemist heb en de 2e keer had ik teveel gerookt en was een minuutje of 20 in slaap gevallen...
 
Lol, en wat beviel het beste de 1ste, 2de of de 3de keer toen je naar die film ging?
 
De 2e keer, alleen spijtig dat ik ff wegdommelde...
 
roken beter als het wijffie? slecht wijffie of goed stickie!
 
Originally posted by Olimantado
De 2e keer, alleen spijtig dat ik ff wegdommelde...
Vreemd ze laten smoren toe? En die geur verspreid zich over heel de zaal :eek:
 
was voordat de film begon uiteraard....
Maar als je van het alternatieve filmgenre houdt, moet je de cartoon's in Antwerpen zeker eens bezoeken! Daar is blowen geen enkel probleem!
 
ik vond de film egt zwaar tegenvallen, ze hadden alle kansen om er iets moois van te maken, maar het verhaal liet zwaar te wensen over.. :(
 
Tja, dat vond ik dan weer van Lord Of The Rings...
Waarschijnlijk ligt het genre je niet zo.
 
.
de eerste keer was ik er met een wijffie die constant met mijn leuter aan het spelen was
lol, ga je daar altijd voor naar de bios? kunnen de mensen om je heen lekker meegenieten.

maargoed; het genre? historisch drama? onzin, er zijn zat films in dit genre die ik wel goed vond.
 
ik vond hem super goed!! goede acteurs!
 
Originally posted by zoutzak
.
maargoed; het genre? historisch drama? onzin, er zijn zat films in dit genre die ik wel goed vond.


In de eerste plaats een maffiafilm volgens mij!
 
Originally posted by zoutzak
. lol, ga je daar altijd voor naar de bios? kunnen de mensen om je heen lekker meegenieten.


Is lekker spannend toch?? :D
 
Moest hij nou echt "The Monk" doodmeppen :rolleyes: :mad:
 
Originally posted by Bracke
Moest hij nou echt "The Monk" doodmeppen :rolleyes: :mad:


Vond ik ook een goed stuk!!! Kijk goed naar deze kerf, dat ben jij! :D Voor ons was dat stuk suppergrappig omdat hier een soort dorpsfiguur is, die net de tweelingsbroer van de monk is!
 
Originally posted by Olimantado



In de eerste plaats een maffiafilm volgens mij!
ah ok, een film is bijna nooit aan 1 genre te koppelen (al plaats ik mn vraagtekens bij dit genre icm deze film) , maar in dat geval klopt hetgeen je zei al helemaal niet, ik ben zelfs een groot liefhebber van gangsterfilms.
en in mijn top10 beste gangsterfilms staat deze film dan ook zeker niet in.
 
Misschien ben je nog een beetje jong om alles ten volle te begrijpen...
 
Originally posted by Olimantado
Misschien ben je nog een beetje jong om alles ten volle te begrijpen...

Geeft niets hoor, jij moest er ook 3 keer naar toe voor je de film begreep. :D :D :D :D :D
 
dat wel, maar ik ben dan ook veel dommer dan de gemiddelde mens...
 
Back
Naar boven