MuscleMeat

Garage gym oneven vloer

Bezoekers in dit topic

Greg2510

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2012
Berichten
208
Waardering
42
Lengte
1m70
Massa
74kg
Ik heb een betonnen vloer in mijn garage alleen is deze oneven.
Nu voor het squatten en deadliften is dit best irritant.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
De onevenheid valt nog mee.
 
Onze rubber vloermatten kunnen kleine oneffenheden gewoon egaliseren. Deze bieden ook een stevige ondergrond om op te squatten, je zult dus niet wegzakken.

En onder de gewichten kun je bijvoorbeeld ook nog rubbertegels leggen :)
 
Ik heb dit ook in mijn garage en heb al men kaders gemaakt voor men platform zodat ik deze enkel op de juiste hoogte moet brengen en vastvijzen in de beton en dan platen erop en voila waterpas platform voor te liften en men cage op te zetten. (enkel is dat nog niet gebeurt doordat men cage binnenshuisstaat en lekker warm heeft ipv in de koude garage)

Zag het niet echt zitten om te egaliseren etc. daar er nog werken in de garage moeten gebeuren.

Indien je meer info wil let me know :)
 
Ik heb dit ook in mijn garage en heb al men kaders gemaakt voor men platform zodat ik deze enkel op de juiste hoogte moet brengen en vastvijzen in de beton en dan platen erop en voila waterpas platform voor te liften en men cage op te zetten. (enkel is dat nog niet gebeurt doordat men cage binnenshuisstaat en lekker warm heeft ipv in de koude garage)

Zag het niet echt zitten om te egaliseren etc. daar er nog werken in de garage moeten gebeuren.

Indien je meer info wil let me know :)

Zou je me een paar foto's kunnen sturen? en hoeveel je dit ongeveer gekost heeft als je kan
 
Back
Naar boven