AndroidHealthClinic

Garage homygym

Bezoekers in dit topic

Mooi begin. Hier kan je toch al netjes mee trainen.
Maar euhm ... wat zie ik daar links tegen de muur liggen? :finger:
 
Mooi begin. Hier kan je toch al netjes mee trainen.
Maar euhm ... wat zie ik daar links tegen de muur liggen? :finger:
je bedoel die nekbeschermer haha, die gebruik ik niet hoor. maar zat er toevallig wel bij. wel handig voor oefeningen zoals glute bridge
 
Ligt het aan mijn scherm of is die tweede schijf (van links) op de foto scheef?

Basis is er, je kan er invliegen :cool:
 
Ligt het aan mijn scherm of is die tweede schijf (van links) op de foto scheef?

Basis is er, je kan er invliegen :cool:
Ja die is scheef. Maar dat is vrij normaal bij 5kg bumperplates
 
Mooi begin, welke vloertegels heb je en ga je die uitbreiden of later nog vervangen?
 
Mooi begin, welke vloertegels heb je en ga je die uitbreiden of later nog vervangen?
welke dit zijn qua merk weet ik niet. ze lijken op die van Fitness Seller ik ga die vloer nog wel vervangen. iets dikkere rubber matten aan de zijkant en hout in het midden
 
Ga je nog iets tegen de muren hangen? Dit zou me persoonlijk niet zo motiveren om te gaan trainen namelijk. Beetje veel grijs.
 
welke dit zijn qua merk weet ik niet. ze lijken op die van Fitness Seller ik ga die vloer nog wel vervangen. iets dikkere rubber matten aan de zijkant en hout in het midden
Ik heb er persoonlijk niet veel moeite mee. Eerst maar eens goed upgraden.
 
Ik twijfel tussen een squat stand of wall rack. En ben aan het kijken voor een stevige ondergrond. Moet niet te hoog zijn. Max. 3cm overhead preses gaan wel maar het is echt cm werk..
 
Ik heb mijn rack gewoon op de grond staan en 3cm rubber matten in een T-vorm er in en voor liggen. Werkt echt prima.
 
Huh? apart. Het lijkt er ook niet op dat er nog veel andere belangstellenden zijn aangezien ik geen biedingen zie.
 
Hij zei dat die wel biedingen tot 700 / 725 heeft gehad. Heeft de vraagprijs nu ook verhoogd tot 695
 
De vraagprijs verhogen tot 695 en dan 750 willen hebben. Triest volk.

Ik zou zeggen ik kom hem nu halen voor je vraagprijs en anders laat maar. Mensen die wachten op een nog beter bod weten vaak nog niet hoe het echt werkt en dat een bod op 0% zekerheid is berust.
Zal hem voor de grap ook eens mailen.
 
Back
Naar boven