Fitness Seller

Garage homygym

Bezoekers in dit topic

Nou ben benieuwd wat hij tegen jou zegt haha
 
De vraagprijs verhogen tot 695 en dan 750 willen hebben. Triest volk.

Ik zou zeggen ik kom hem nu halen voor je vraagprijs en anders laat maar. Mensen die wachten op een nog beter bod weten vaak nog niet hoe het echt werkt en dat een bod op 0% zekerheid is berust.
Zal hem voor de grap ook eens mailen.
ben benieuwd wat hij dan tegen jou zegt haha
 
weer een mooie set kunnen ophalen via marktplaats :)

megatec wall rack, atx ram bar, atx bumperplates 20 10 en 5 kg en 3 ketlebells 16 20 24 kg :)

20180321_141633.jpg


20180321_141641.jpg


20180321_143047.jpg
 
Dat is echt voor niks.
Klopt :) hij had eigenlijk het rek met bar en schijven voor 450 en de kettlebells nog voor 80. Dus ik hem mailen wat die voor alles wou. Mocht ik alles voor 450
 
Klopt :) hij had eigenlijk het rek met bar en schijven voor 450 en de kettlebells nog voor 80. Dus ik hem mailen wat die voor alles wou. Mocht ik alles voor 450

Ziet er goed uit. Maar is dat wel een ATX ram bar? Deze heeft toch geen zwarte sleeves?
 
Dat is inderdaad een mooi setje. Allemaal kwaliteitsmateriaal.
Ga je een houten platform maken tussen de up-rights of doe ja alles in rubber?
 
Dat is inderdaad een mooi setje. Allemaal kwaliteitsmateriaal.
Ga je een houten platform maken tussen de up-rights of doe ja alles in rubber?
Daar ben ik dus nog over aan het twijfelen
 
Wat zouden jullie doen?
 
Ligt aan je budget en tijd en zin om er aan te werken.
Ik ben nog steeds aan het overwegen om toch een houten platform te bouwen, hoewel ik eigenlijk niks te klagen heb over de rubber tegels.
 
Ligt aan je budget en tijd en zin om er aan te werken.
Ik ben nog steeds aan het overwegen om toch een houten platform te bouwen, hoewel ik eigenlijk niks te klagen heb over de rubber tegels.
budget is ongveer 200 euro voor een vloer
 
Bereken dan zelf even wat je überhaupt kunt kopen qua optie's :rolleyes:
ik kan ergens matten kopen van 1x1m en 2cm dik voor ongveer 20 euro per stuk. en dan denk ik een houten plank in het midden
 
Ik zou altijd voor hout gaan. Ik heb mijn huidig platform volledig in rubber (Sof Flooring Duratiles, met hard rubberen bovenlaag). Deze tegels drukken al (heel) veel minder in als 'gewone' rubber tegels, maar bij squats vanaf 160kg voel je toch iets minder stabiel als op beton of hout.
Dus ga ik mijn eigen platform nog aanpassen :o
 
Ik zou altijd voor hout gaan. Ik heb mijn huidig platform volledig in rubber (Sof Flooring Duratiles, met hard rubberen bovenlaag). Deze tegels drukken al (heel) veel minder in als 'gewone' rubber tegels, maar bij squats vanaf 160kg voel je toch iets minder stabiel als op beton of hout.
Dus ga ik mijn eigen platform nog aanpassen :o
ik ben idd ook gewoon voor hout gegaan, een 18mm dikke plank op 1m breed laten zaken. past precies binnen mijn rek. heb er 2 rubber tegels bij gekocht van 40 x40cm even als tijdelijke landing voor de barbell. van het weekend krijg ik de matten van 1x1m :)
 
Back
Naar boven