XXL Nutrition

gaspari nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een mooi verhaaltje er rond .. gewoon een creatine preparaat.

Ik zou eerder Mega Grow (xxl) proberen als je iets in die richting zoekt.
 
Gaspari zijn dat niet die leuke ventjes die toen met halodrol op de marktl kwamen een zwaar giftige oral roid die ze verkochten aan onwetende bb,ers!!

Lijkt me idd gewoon een zoveelste crea preparaat met een leuk verhaaltje eraan zodat ze weer eens flink wat centen kunnen vragen aangezien normaale crea geen drol kost!
 
Duur!!!

Green Magnitude van Controlled Labs of storm van Universal zijn goedkopere alternatieven als je een speciaal creatine product wil gebruiken:)

Anders gewoon Crea.mon. of CEE
 
laatste wat ik gebruikt heb is revenge v2 en daarna greenbulge (samen 10weken ofzo) met ester stack van nutrabolics..
Hiermee heb ik flink wat kracht gepakt en massa.
Ik moet zeggen dat ik ook heel goed at en echt weinig cheate... maar alvast bedankt voor jullie reacties ;)
 
bump... niemand??? een review zou perfect zijn :D... share your experience...
 
ik vind het verhaaltje te mooi en dat doet me twijfelen
 
thx.. hier hep ik wat aan.. karma als ik weer mag uitdelen ;)
 
als je iets haalt van gaspari nutrition, haal dan haladrol..

creatine moet je gewoon voor CEE gaan, al die creatine NO combi's etc is onzin.. stick to the basics..

overigens krijg je met kuren toch de meeste massa.. waarom een duur creatine product nemen terwijl je met 'gewone' creatine ook al genoeg pakt..

goede voeding is de key en daarna lekker kuren :)
 
Idd, ik heb altijd nog de beste resultaten gehad met de cheap creatine. dat NO bullshit werkt totaal niet.
 
Back
Naar boven