MuscleMeat

gast slaat chick op haar neus.

Bezoekers in dit topic

Son... I'm proud
 
wat een lafaard

Omdat hij terugvecht?

Serieus man, als een chick mij een mep wil geven pak ik eerst haar armen vast maar als ze echt wil vechten en begint te stampen en doen ligt ze snel tegen de grond.

Als je een gevecht begint zoals dit meisje dan moet je ook klaar zijn om een klap te kunnen krijgen.
 
Omdat hij terugvecht?

Serieus man, als een chick mij een mep wil geven pak ik eerst haar armen vast maar als ze echt wil vechten en begint te stampen en doen ligt ze snel tegen de grond.

Als je een gevecht begint zoals dit meisje dan moet je ook klaar zijn om een klap te kunnen krijgen.

Naja, hij gooit wel frisdrank over haar heen man. Daarna gaat ze pas slaan.
 
Naja, hij gooit wel frisdrank over haar heen man. Daarna gaat ze pas slaan.

zij duwde eerst, fysiek contact => anything goes

deze man is gewoon een voorvechter van de emancipatie van vrouwen, een ware held!
 
Na 3 keer kijken heb ik wel een klein beetje medelijden..
 
Omdat hij terugvecht?

Serieus man, als een chick mij een mep wil geven pak ik eerst haar armen vast maar als ze echt wil vechten en begint te stampen en doen ligt ze snel tegen de grond.

Als je een gevecht begint zoals dit meisje dan moet je ook klaar zijn om een klap te kunnen krijgen.

Jewel. Maar zo'n klein schreeuwlelijk wijf is het niet waard, ik zou weglopen.
 
Jewel. Maar zo'n klein schreeuwlelijk wijf is het niet waard, ik zou weglopen.

ook toen je 17 was en al je maten stonden te kijken?:eyes:
 
Omdat hij terugvecht?

Serieus man, als een chick mij een mep wil geven pak ik eerst haar armen vast maar als ze echt wil vechten en begint te stampen en doen ligt ze snel tegen de grond.

Als je een gevecht begint zoals dit meisje dan moet je ook klaar zijn om een klap te kunnen krijgen.

:exactly:
 
Wel zwak om te gaan kloppen op een fysiek veel zwakker persoon, maar er zullen daarna wel 10-20 man aan zijn deur gestaan hebben.
 
Nujah we weten ook niet wat hij daarvoor allemaal tegen haar gezegd heeft, het ziet er wel een klootzakje uit :rolleyes:
Mss was hij heel de tijd in de klas over haar haakneus bezig ofzo..

If not, dan heeft ie gelijk :D
 
Vid van youtube verwijderd, en ik heb hem nog niet gezien :(

Iemand een re upload gevonden?
 
Back
Naar boven