Fitness Seller

Gasten die het niet toegeven.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Who cares? Ik bench nu 140, maar kan nog steeds mijn benen niet trainen:( Ik bench liever wat minder en dat ik mijn benen weer kan trainen.

maar je bent ook dik.

heb liever dat ik er goed uit zie, kan benchen en mn benen kan trainen. Dat is nog beter.
 
maar je bent ook dik.

heb liever dat ik er goed uit zie, kan benchen en mn benen kan trainen. Dat is nog beter.

Sterke haat. Wat bench jij, laat me raden 1 plate ofzo?
 
wat kan jou schelen wat hij gebruikt
jaloers? :P
en als hij t zegt kan hij kans lopen om eruit gegooid te worden dus wat verwacht je
 
Vriend van mij heeft hetzelfde hij gebruikt alleen proteine.
Sommige mensen hebben gewoon geluk met aanleg.
 
Sterke haat. Wat bench jij, laat me raden 1 plate ofzo?

gast je bent 17 en je weegt 105 kg. Denk je nou echt dat je in die 2 jaar dat je traint allemaal spier opgebouwd hebt? Ik heb zelf ook precies hetzelfde gedaan als jij. Veel en snel aangekomen en voelde me sterk en groot. Maar als je uiteindelijk droog staat merk je hoeveel vocht en vet je in je lichaam had.

Of je moet aan de aas/ph hebben gezeten en dan nog kan je niet na 2 jaar 105 kg wegen met een bf van 8-15 .

Geen twijfel mogelijk.
 
Wat een retard ben je
 
gast je bent 17 en je weegt 105 kg. Denk je nou echt dat je in die 2 jaar dat je traint allemaal spier opgebouwd hebt? Ik heb zelf ook precies hetzelfde gedaan als jij. Veel en snel aangekomen en voelde me sterk en groot. Maar als je uiteindelijk droog staat merk je hoeveel vocht en vet je in je lichaam had.

Of je moet aan de aas/ph hebben gezeten en dan nog kan je niet na 2 jaar 105 kg wegen met een bf van 8-15 .

Geen twijfel mogelijk.

Wie zegt dat OP droog wilt staan dan?
 
Laat ieder zijn eigen ding doen, als die slim is traint die ook door in de herfst/winter/lente want anders wordt het een puddingzak.
 
Als het echt overduidelijk is zou ik het gewoon niet vragen, maar als iemand progressie maakt in die mate dat het nog realistisch toont kan je het natuurlijk wel even vragen.
Maar het is idd wel zwak als je niet kan zeggen dat je anabolen of steroiden gebruikt, maarja, anabolen worden ook door velen als zwak gezien, en als je 2-6 maand traint en onmiddellijk een kuur zet is het ook wel vrij zwak. :cool:
feit is dat velen het ook gewoon gebruiken als substituut voor hard werk en discipline, ik denk 50% van de gebruikers in gyms wel.
 
En als hij daar gewoon niet op wil antwoorden..... dan moet dat toch klaar zijn ??

Waarom hier dan zo gefrustreerd een topic over maken... dat snap ik niet....


Jij mag alles vragen...... maar hij moet jou ook antwoord geven ?
iedereen moet dat inderdaad voor zich weten, maar als je gebruikt als substituut voor hard werk en beweert dat je naturel bent (dus niet slechts ontkent te hebben gebruikt ;) ) dan ben je voor mij wel een ****ing pussy. moet je idd zelf weten als dat is wat je wil, ik maak me er niet druk om. zou zelf alleen niet m'n gezondheid op het spel zetten slechts omdat ik te lui ben om te eten en te trainen.

hiermee beweer ik niet dat alle juicers lui zijn, echt niet, je hebt er ook zat tussen die wel snoeihard werken en gewoon dat beetje extra nodig hebben.
 
:roflol: dat zegt niemand, miss eerst ff de quotes lezen

Pumped zegt: wss heb je niet veel spier en ben je gwn vet
Ik zeg: mss kan hem dat niet schelen en in dat geval bencht hij 130@17jaar en deadlift 200, iets dat weinigen hier op die leeftijd konden zeggen.
 
Waarom doen ze dit ? Om dit soort reactie's uit te lokken ?

Je geeft ze wat ze hebben willen.

Gewoon links laten liggen.

ja presies als het zo is, even wachten tot hij uitgekuurd is en ze leeglopen als een ballon. dan pas zeggen ben je nu zo gekrompen of lijkt dat maar zo:rolleyes:
 
shiiiit wat een haat naar elkaar toe in dit topic..

ot; heb je wel je training afgemaakt?
 
Back
Naar boven