MuscleMeat

gasten uit LIMBURG

Bezoekers in dit topic

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2005
Berichten
6.153
Waardering
2
hoi! zijn er nog limburgers hier op het forum mss ook belgiese limbo's?
 
belgiese limbo's....

Klinkt als een dubbele handicap ;)
 
Oxgene zei:
belgiese limbo's....

Klinkt als een dubbele handicap ;)
he even series blijven een geen rotsooi hier aub! thx!
 
Limburg..ligt dat in Nederland? :p
 
Top, svp alle Limburggggers hier verzamelen.

Maken we ook nog een topic over wie er in Brabant woont en 1 voor de noorderlijke provincies. Kunnen die in 1 batch gebanned worden. :thumbup:
 
remarxxx zei:
Limburg..ligt dat in Nederland? :p

Limburg is de mooiste provincie van Nederland hoor. Dus wees er maar trots op.
 
MrJ zei:
Stukje reserve Belgie. :cool:
bah en dat noemt zich een super modurator! ;)
alsof amsterdam zo geweldig is! :eek:

denk dat het grootste gedeelte van de mensen hier uit noorden brandant en zuiden komt dus!!!!!! :D

amsterdammed :p


trouwens vlaams belgie hoort gewoon bij nederland :D en wallonie bij f*k france
 
MrJ zei:
Top, svp alle Limburggggers hier verzamelen.
*nbsp;
Maken we ook nog een topic over wie er in Brabant woont en 1 voor de noorderlijke provincies. Kunnen die in 1 batch gebanned worden. :thumbup:
Hehehe, sorry karma al weggegeven hehehe
 
OMG, je gaat me toch niet rechtuit hier vertellen dat Nijmegen in Limburg ligt huh? Want dan is het juist terecht dat je wordt gebanned :D
 
Om het goed te maken geven we Overijssel en Gelderland aan onze oosterburen, laten we Flevoland onder water lopen zodat we alleen NH, ZH en Utrecht overhouden.

Eindelijk een gezonde economie zonder die subsidieboeren buiten de randstad! :booty:
 
Yzord zei:
OMG, je gaat me toch niet rechtuit hier vertellen dat Nijmegen in Limburg ligt huh? Want dan is het juist terecht dat je wordt gebanned :D
Maken we ook nog een topic over wie er in Brabant woont en 1 voor de noorderlijke provincies. Kunnen die in 1 batch gebanned worden.

zoals ik het lees

1 limburg
1 brabant
1 noorderelijk provincies * tel ik nijmegen ook bij

en als je dan zien dat hij zelf uit amsterdam komt! nou dan blijft dat voor mij open de kaas koppen ;-)
 
MrJ zei:
Om het goed te maken geven we Overijssel en Gelderland aan onze oosterburen, laten we Flevoland onder water lopen zodat we alleen NH, ZH en Utrecht overhouden.

Eindelijk een gezonde economie zonder die subsidieboeren buiten de randstad! :booty:
je mR j

jij van alle moet weten dat we nu wel heel erg afwijken van waarom ik deze post heb gezet! en dan ga jij weer een totaal ander disc. hier begiinen l :(

was hem ook gestart om te zien of er nog limbos waren en zo ja na een PM naar de dbb bbq wilde zaterdag!
 
MrJ zei:
Om het goed te maken geven we Overijssel en Gelderland aan onze oosterburen, laten we Flevoland onder water lopen zodat we alleen NH, ZH en Utrecht overhouden.
*nbsp;
Eindelijk een gezonde economie zonder die subsidieboeren buiten de randstad! :booty:
Maar goed dat ik geen karma kon geven.
 
Noordeliijke provincies waren Fryslan, Gruning en Drenthe. ;)
 
Markywannabee zei:
je mR j

jij van alle moet weten dat we nu wel heel erg afwijken van waarom ik deze post heb gezet! en dan ga jij weer een totaal ander disc. hier begiinen l :(

was hem ook gestart om te zien of er nog limbos waren en zo ja na een PM naar de dbb bbq wilde zaterdag!

OK, sorry. Ik ga nu idd offtopic, ik trek me al terug! :D


Yzord zei:
Maar goed dat ik geen karma kon geven.

Niet zeuren, straks als je bij Duitsland hoort mag je lekker met 200 over de Autobahn!
 
MrJ zei:
Niet zeuren, straks als je bij Duitsland hoort mag je lekker met 200 over de Autobahn!
Ja nee, daar heb ik wat aan, mijn auto gaat 242 :(
 
Back
Naar boven