AndroidHealthClinic

gasten uit LIMBURG

Bezoekers in dit topic

Ik ben geen Belgische Limburger maar ik heb er wel vrienden, allemaal prima gasten en de wijfies vallen er ook mee, altijd gewillig en zo.
 
RobertHosper zei:
Limburgse schones zijn in ieder geval niet te versmaden:) ze hebben zo'n lief accent en vaak zachter van karakter en meestal niet zulke aso-biggen zoals je ze dikwijls verder landinwaarts aantreft

Ik heb genoeg limburgse vrouwen..nouja meer wijven leren kennen waarvan je zoiets hebt van tering..

zo aso..echt..
 
Capoeirist zei:
Ik heb genoeg limburgse vrouwen..nouja meer wijven leren kennen waarvan je zoiets hebt van tering..

zo aso..echt..

Zal het niet eerder aan jou liggen :P
 
CoD zei:
Zal het niet eerder aan jou liggen :P

Misschien wel, misschien zijn ze wel zo arrogant dat ze niemand met een ander dialect moeten :p
 
Capoeirist zei:
details pimp..we want details.. ;)

oja.. even van mijn lijstje halen.. dat ik haar niet meer hoef nu :( :p

Ach joh, gewoon niet aan denken wat er in haar mond heeft gezeten als je met haar zoent. :D
 
MrJ zei:
Ach joh, gewoon niet aan denken wat er in haar mond heeft gezeten als je met haar zoent. :D

Wat in haar mondje heeft gesloert,
heeft in iedergeval haar kontje niet geroerd.

Hoppakee.. samen eerlijk delen :p
 
sja ach...niet elke limbo is hetzelfde:D
 
Capoeirist zei:
Wat in haar mondje heeft gesloert,
heeft in iedergeval haar kontje niet geroerd.

Hoppakee.. samen eerlijk delen :p

:roflol:
 
ik ben limburger
en ik hou van limburg!
trouwens uit de nationale iq test blijkt dat mensen uit limburg het slimste zijn van heel nederland

limburg is heel goed voor de nederlandse economie, als er geen limburg was hadden we veel minder boeren in nederland, dat betekend dat we minder gewassen verbouwen, melk produceren, beesten slachten etc.
toch is er een groote behoefte aan zuivel,vlees ,groenten en fruit
dat betekend dat wanneer we daar een tekort van krijgen stijgt de prijs aanzienlijk, dat betekend dat zuinige nederlanders het minder gaan kopen en overstappen op junkfood uit amerika, dus meer import dan export dat is slecht voor de economie
ook is het slecht voor de economie als mensen ongezonder gaan leven
daar door worden ze sneller ziek, en in het ergste geval arbeidsongeschikt want werken gaat niet goed als je 200kg weegt
daardoor krijgen steeds meer mensen een uitkering, daardoor moeten de mensen die wel werken meer belasting betalen en daardooor moeten mensen meer werken waardoor ze eerder een burn-out krijgen
en dan belanden we in een neerwaartse spiraal waar bij het steeds slechter gaat bij nederland tot we uit eindelijk allemaal dikke werkloze mensen zijn

en niet te vergeten limburg heeft rowwenheze

tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel holland limburgs lult, dat heel holland limburgs lult
 
tja het word niks denk ik! zo te zien geen limbo's die er heen gaan! en welke ik heb gevraagd gaan niet kunnen niet of willen niet!

dus... denk dat deze limbo ook verstek zal gaan laten!
 
zinzat zei:
en niet te vergeten limburg heeft rowwenheze

tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel holland limburgs lult, dat heel holland limburgs lult

En nu ga je te ver.. dat rowen heze moeten ze verbieden man :mad:

dich komt ut nejwiert.. kalst u vast wel plat he :p

zo dat was de limburgse les voor vandaag van een brabander, jullie zien, zo moeilijk is het allemaal niet, is echt geen hoog IQ voor nodig , voor dat halve Duits :p
 
Capoeirist zei:
En nu ga je te ver.. dat rowen heze moeten ze verbieden man :mad:

dich komt ut nejwiert.. kalst u vast wel plat he :p

zo dat was de limburgse les voor vandaag van een brabander, jullie zien, zo moeilijk is het allemaal niet, is echt geen hoog IQ voor nodig , voor dat halve Duits :p
bah overloper! ga naar holland!! :mad:

:D :D :D
 
ik zit al in Nederland, dank u :) Brabant wel te verstaan :)
 
Capoeirist zei:
ik zit al in Nederland, dank u :) Brabant wel te verstaan :)
ahahhaahahh o ja de reserve limbo's met hun bijna echt accent :D
 
Capoeirist zei:
En nu ga je te ver.. dat rowen heze moeten ze verbieden man :mad:

dich komt ut nejwiert.. kalst u vast wel plat he :p

zo dat was de limburgse les voor vandaag van een brabander, jullie zien, zo moeilijk is het allemaal niet, is echt geen hoog IQ voor nodig , voor dat halve Duits :p

teurlik kin ich plat kalle

alsof brabants moeilijk is
en nu op houde over limbo's, of ik kijer uw ut raam uut
 
zinzat zei:
teurlik kin ich plat kalle

alsof brabants moeilijk is
en nu op houde over limbo's, of ik kijer uw ut raam uut
kom zinzat! mee naar de dbb bqq daar gaat het hier om!
 
zinzat zei:
ik ben limburger
en ik hou van limburg!
trouwens uit de nationale iq test blijkt dat mensen uit limburg het slimste zijn van heel nederland

Je vat het te serieus op. Het staat in het gare hanenhok ;)
 
CoD zei:
Je vat het te serieus op. Het staat in het gare hanenhok ;)
ik maak van iedere gelegenheid gebruik om de limburgers te verdedigen, gare hanenhok of niet

@ Markywannabee: sorry maat ik kan dan niet
 
zinzat zei:
ik ben limburger
en ik hou van limburg!
trouwens uit de nationale iq test blijkt dat mensen uit limburg het slimste zijn van heel nederland

limburg is heel goed voor de nederlandse economie, als er geen limburg was hadden we veel minder boeren in nederland, dat betekend dat we minder gewassen verbouwen, melk produceren, beesten slachten etc.
toch is er een groote behoefte aan zuivel,vlees ,groenten en fruit
dat betekend dat wanneer we daar een tekort van krijgen stijgt de prijs aanzienlijk, dat betekend dat zuinige nederlanders het minder gaan kopen en overstappen op junkfood uit amerika, dus meer import dan export dat is slecht voor de economie
ook is het slecht voor de economie als mensen ongezonder gaan leven
daar door worden ze sneller ziek, en in het ergste geval arbeidsongeschikt want werken gaat niet goed als je 200kg weegt
daardoor krijgen steeds meer mensen een uitkering, daardoor moeten de mensen die wel werken meer belasting betalen en daardooor moeten mensen meer werken waardoor ze eerder een burn-out krijgen
en dan belanden we in een neerwaartse spiraal waar bij het steeds slechter gaat bij nederland tot we uit eindelijk allemaal dikke werkloze mensen zijn

en niet te vergeten limburg heeft rowwenheze

tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel holland limburgs lult, dat heel holland limburgs lult

:roflol:

jij bent zeker niet de beste geweest uit je klas als het ging om economie ofwel? :D

wat een stukje onzin zeg.

zonder die boeren was NL een stuk rijker geweest. alles kun je goedkoper uit t buitenland halen. (zelfs de whey :p )
 
Peppino zei:
:roflol:

jij bent zeker niet de beste geweest uit je klas als het ging om economie ofwel? :D

wat een stukje onzin zeg.

zonder die boeren was NL een stuk rijker geweest. alles kun je goedkoper uit t buitenland halen. (zelfs de whey :p )
hee heee gare!!pas op he!

weet je wel hoeveel boeren er in holland zitten! buiten amsterdam dan! mega veel!
 
Back
Naar boven