Fitness Seller

gavaar van testosterone supplements ?

Bezoekers in dit topic

Atillaa

Novice
Lid geworden
6 dec 2012
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
74kg
ik gebruik al een tijdje intimidate het is egt een geweldige supplement
maar vandaag heb ik gehoord dat als ik dat te lang gebruik dat mijn lichaam zelf weinig testastronen kan aanmaken. klopt dit ?
ik gebruik het al ongeveer 4 maanden
zou ik pauze moeten nemen ? zo ja voor hoelang
 
Ut is kompleet veilig en niet slegt vor je testastronen. Je kan ut dorgebruikun
 
Neem maar een pauze met leven..das goed voor je testasteramen
 
Je moet die testastronen niet gan testen, je wt toch
 
Je moet nakuren dmv pindakaas op de geslachtsdelen te smeren daarna kan je weer testosferon supplementen gebruiken
 
ok en nu ff serieus
 
je lichaam zal als je stopt gewoon z'n oude testo niveau terugnemen

zelfde verhaal bij creatine, hoef je ook geen pauze te doen
 
Als je wilt dat je tamstateront niet daalt moet je veel clambutteroil slikken.
 
22jarige hebben nog geen testeronboosters nodig.
 
ik gebruik al een tijdje intimidate het is egt een geweldige supplement
maar vandaag heb ik gehoord dat als ik dat te lang gebruik dat mijn lichaam zelf weinig testastronen kan aanmaken. klopt dit ?
ik gebruik het al ongeveer 4 maanden
zou ik pauze moeten nemen ? zo ja voor hoelang

Is dat egt zo?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kan me de vraag goed voorstellen. Lees een hoop stickies over dit soort onderwerpen en snap dat mensen het onduidelijk vinden en er teveel termen in worden gebruikt waardoor ze het lezen al snel opgeven.
Een serieuze reactie van iemand? Niet iedereen is een kenner :)
 
Het is alleen een gevaar voor je portemonnee.

Test boosters werken niet of verwaarloosbaar, beter geef je het geld uit aan voeding.
 
Het is alleen een gevaar voor je portemonnee.

Test boosters werken niet of verwaarloosbaar, beter geef je het geld uit aan voeding.

Ik zit soort van in dezelfde situatie als de poster. Heb het product zelf ook 4 weken gebruikt, merkte wel degelijk resultaat. Kon beduidend meer gewicht liften, slaap is dieper en kwam wat kilo's aan (al zat ik wel aan het eind van mn bulkfase).

Ik ben gestopt omdat ik het zelfde vernam, ben zelf iets ouder maar waarschijnlijk alsnog te jong voor zulke supplementen. Geld is niet het issue in mijn situatie.
 
heb gelezen dat het de hersenen aantast, je zou er wel eens dyslexie van kunnen krijgen:rocker2:
 
Het is een testosteron booster geen product dat testosteron bevat waardoor je lichaam geen testosteron meer hoeft aan te maken.
 
Het is een testosteron booster geen product dat testosteron bevat waardoor je lichaam geen testosteron meer hoeft aan te maken.

Dus je lichaam krijgt geen impuls van 'oh er komt voldoende testosteron binnen, laat ik wat minder aanmaken'?

Diezelfde situatie heb ik vaak genoeg gelezen over creatine, dat het bij langdurige inname een negatief effect heeft op je eigen lichaamsproductie
 
Back
Naar boven