Fitness Seller

Gear teveel

Bezoekers in dit topic

Theije

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2006
Berichten
48
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
88kg
Ben momenteel bezig met een test-e kuur van 10 weken op 2 ml oftewel 500mg p/w en een winny kickstart. Nu heb ik straks aan het eind nog 1 ml over oftewel 250 mg, de vraag eigenlijk wat te doen? Wegdonderen/bewaren of de 11e week nog 1 ml zetten? Heeft dit überhaupt nut? Of nadelige effecten?

Heb dit nog niet eerder bij de hand gehad omdat het doorgaans precies uitkomt qua hoeveelheid.
 
Ik zou het gewoon weggooien of tijdens u 10 weken iets meer pakken.
 
Verdeel het over de laatste twee weken. Problem solved.
 
denk eerder dat je te weinig gaat hebben :) tenzij je 3 vials hebt.
 
denk eerder dat je te weinig gaat hebben :) tenzij je 3 vials hebt.
Dit je hebt meestal maar 9ml aan het einde van je kuur door optrekken lucht er uit enzo enzo
 
Het zijn ampullen vandaar, dus verdelen gaat ook niet :)
 
In welke week zit je? Als je nu net begint met je kuur zou ik meteen die extra ml zetten, als soort van kleine frontload. Dat heeft meer effect. Je zou ook kunnen rekenen hoe je uitkomt met vials als je elke 6 dagen 2 ampullen ipv elke 7 dagen injecteert...ik ben te lui voor de rekensom.....Dit is een alternatieve manier voor verdelen.
 
Ik heb afgelopen maandag mijn 3e pin gezet.
 
gewoon volgende x extra zetten, probleem opgelost....
 
AS restjes gooi je NOOIT weg. Zet die 1 ml gewoon 3 dagen na je laatste inject en klaar.
 
Kunnen we hier geen sticky van maken
 
Bewaren voor je volgende kuur of weg knikkeren. Zou niet ineens 250mg meer gaan zetten in je laatste week ivm bloedwaardes enzo. Een piek en daarna een drop.
 
Mij is gezegd dat het geen moer uitmaakt door een heel gerespecteerde lid wies naam k niet noem.
Dus yolo
 
wat dacht je van bewaren?
 
Er wordt geyolo'd / thread.
 
Stuur ma op ;) whaha because normal SUCKS
 
Ik denk dat ik gewoon 3 dagen na mijn laatste inject, inderdaad die 1 ml zet. Klinkt logisch, normaliter kun je er immers ook voor kiezen om 500 mg in eens te zetten of in twee keer 250 mg per week bijv. Dan kuur ik gewoon 10,5 week :) Opgelost! thanks allen.
 
Back
Naar boven