Originally posted by jaap2
ik vind het een erg slecht ontbijt. Veel verzadigde vetten veel calorieen zonder koolhydraten dus geen onmiddelijke remming van de cortisol afgifte 's ochtends. En dan daarna nog een insuline stoot van de weightgainer er achter aan? Maar goed ieder zn eigen ding.
heb die docu niet gezien maar ik denk eerder dat hij een kipfilet in een contactgril deed en neit in een tosti-apparaat. En dat kan zeker doe het zelf vaak. Als je dan ook nog je filetje goed prepareerd kan je meer ovz per maaltijd pakken. Omdat het vet gehalte van de normale voeding lager is en je dus kan kiezen wat voor vet je toevoegd
Originally posted by Scighera
-eieren bevatten 9g vet, waarvan 3 verzadigd
-2 dooiers ber dag is goed ivm de ook daar aanwezige eiwitten en vitaminen
-gebakken ei gooi je meestal op brood (kh's)
-bak je met anti aanbak laag / visolie krijg je weinig vv's erbij
En iig NIET in de olieOriginally posted by Scighera
braadt je eitje in iig olie
Originally posted by burn
Ik geloof dat het aantal verzadigde vetten in eieren wel meevalt. Maar dan nog zijn verzadigde vetten ook belangrijk. Ik heb genoeg onderzoeken gelezen waarin er een relatie wordt aangetoond tussen verzadigde vetten en testosteron. Te weinig van deze vetten betekent een verlaging van testosteron, betekent natuurlijk niet hoe meer hoe beter. Ik heb nu even geen tijd om ze op te zoeken, maar anders kun je naar medline gaan en zoeken op: saturated testosterone.