AndroidHealthClinic

Gebakken eieren met ham..hmm! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I.R.O.N.

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
95
Waardering
0
Zo, wat boter in de pan...ham erin...klets! 2 eitjes.....ff bakken en
hmmmmm! een lekker ontbijtje! toch?

Jullie raden het al, dit is een aantal keer per week mijn ochtend ritueel.
En steevast een weightgainertje (ultimate) erna. Deze shake (incl brinta, honing, pindakaas) pak ik er direct na of een 45 min later.

Vraagje; Is het nu verstandig om de shake voor mijn godddelijk maal te nuttigen? ivm opname of maakt het nix uit! :lick:

"Breek de dag, tik een eitje"
 
braadt je eitje in iig olie
 
Originally posted by I.R.O.N.
Zo, wat boter in de pan...ham erin...klets! 2 eitjes.....ff bakken en
hmmmmm! een lekker ontbijtje! toch?

Jullie raden het al, dit is een aantal keer per week mijn ochtend ritueel.
En steevast een weightgainertje (ultimate) erna. Deze shake (incl brinta, honing, pindakaas) pak ik er direct na of een 45 min later.

Vraagje; Is het nu verstandig om de shake voor mijn godddelijk maal te nuttigen? ivm opname of maakt het nix uit! :lick:

"Breek de dag, tik een eitje"

maakt in principe niks uit. alleen zul je mischien vol raken van de shake en dat je daarna moeite hebt met het nuttigen van jou eitjes. Dus een shake altijd na je normale maaltijd. en er hoeft heus geen 45 min. tussen te zitten, gewoon meteen naar binnen gooien. en idd in olie bakken.
 
Lekker! vet!! :D
 
Hoeft niet, als jij een anti aanbakpan hebt mik je alleen de eieren erin.. paar ei eiwitten en 2 dooiers ofsow..
 
Ham :( Krijg je pukkels van en is niet echt een ideaal bb vleesje :p
 
vervang de ham voor kipfilet of kalkoenfilet.. et voila :)
 
maak er een omelet van (met wat kaneel, proteinepoeder, spinazie, kruiden en vlees/vis)
 
een ander 'stevig' ontbijt wat ik tijdens de bulk vaak nuttig... ;)

- 1 blik witte bonen in tomatensaus
- 1 blik mais
- 6 roereieren
- 4 schijfjes brood


mmmm..... :D
 
Originally posted by Robin
Ham :( Krijg je pukkels van en is niet echt een ideaal bb vleesje :p

varkensvlees he? :D
 
Originally posted by soulreaver
Hoeft niet, als jij een anti aanbakpan hebt mik je alleen de eieren erin.. paar ei eiwitten en 2 dooiers ofsow..

Heb je er geen boter voor nodig dan?
Maar ham is idd wel vet volgens mij als je het bakt maar kipfilet! hmm toch maar eens proberen :D Khoop dat het te vreten is! :D
 
Nee, in principe niet, als er een anti-aanbaklaag opzit, het eit gewoon goed bewegen wanneer die eenmaal vaste vorm heeft en af en toe draaien..
 
ga ik maar eens proberen. Wat ik ook heb gezien toen bij testeron boys ofzo dat die gast (naast het vele pillen slikken) ook gewoon rauwe kipfilet zo in de tostiapparaat deed. En dan opat!! kan dat??
 
Ik heb eens gelezen dat de meeste salmonella op de buitenkant zit... dus van die ben je dan iig af. :D
 
je moet kip echt goed doorbakken en verhitten, ik zou zeker niet doen wat die gast doet.. doe dan gewoon de avond ervoor een flink meuk kip maken en dan die dag opwarmen in de magnetron..
 
Maar eeh zit in gebakken eieren niet veel meer verzadigde vetten dan eigenlijk goed is voor een bodybuilder om te eten op dagelijkse basis??
 
Originally posted by frietbakker
Maar eeh zit in gebakken eieren niet veel meer verzadigde vetten dan eigenlijk goed is voor een bodybuilder om te eten op dagelijkse basis??

als je zonder vet bakt valt het wel mee. je hebt dan wel je maximale aantal eier dooiers op een dag gehaald
 
Zonder vet? Als in met anti aanbak pan.... die heb ik niet dus ik zit te kijken met A)boter
B)zonnebloem olie
C)olijfolie

nou lijkt olijfolie dan de beste keus, maar het schijnt dat als de olijfolie een bepaalde temp. komt dat het gewoon gelijk is aan zonnebloem olie op die temp.
 
Originally posted by frietbakker
Maar eeh zit in gebakken eieren niet veel meer verzadigde vetten dan eigenlijk goed is voor een bodybuilder om te eten op dagelijkse basis??

Ik geloof dat het aantal verzadigde vetten in eieren wel meevalt. Maar dan nog zijn verzadigde vetten ook belangrijk. Ik heb genoeg onderzoeken gelezen waarin er een relatie wordt aangetoond tussen verzadigde vetten en testosteron. Te weinig van deze vetten betekent een verlaging van testosteron, betekent natuurlijk niet hoe meer hoe beter. Ik heb nu even geen tijd om ze op te zoeken, maar anders kun je naar medline gaan en zoeken op: saturated testosterone.
 
ik weet wel dat je die ook nodig hebt, maar ik denk dat ik die wel genoeg uit mijn normale voeding krijg.... kaas, tonijn, noten, gekookte eieren, bovendien bak ik elke dag wel iets.... dus vandaar mijn vraag of dan eierenbakken slecht was of niet... maar waarschijnlijk zal het wel meevallen.....
 
Back
Naar boven