MuscleMeat

Gebroken kaak: 6weken vloeibaar eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Praten gaat inderdaad best goed, beetje als Clint Eastwood, do you feel lucky punk ;)

Heb net voor t eerst in 2 weken weer wat getraind, 2x40kg dumbbell benchpress ging nog 10x, voelde de spanning heel klein beetje in mn kaak. Optrekken en andere rugoefeningen zijn meer belastend voor mn kaak merk ik, maar biceps gaat weer wel...
Beetje bij beetje ga ik meer doen komende weken, om over 5 weken weer vol aan de bak te kunnen :cool:

Zat vanmiddag op 95kilo, das dus totaal 3kilo kwijt nu, hmm hopelijk verlies ik niet alteveel aan spieren komende tijd.

Je zou juist zeggen dat je nu een beetje als Tony Montana zou moeten praten.

Probeer de volgende zinnetjes eens voor de spiegel:

-I'm Tony Montana. You **** with me, you ****in' with the best.

-You wanna **** with me? Okay. You wanna play rough? Okay. Say hello to my little friend.

-Why don't you try sticking your head up your ass? See if it fits!

-This is paradise, I'm tellin' ya. This town like a great big pussy jus' waitin' to get ****ed.

-All I have in this world is balls and my word and I don't break 'em for no one. You understand?

:D
 
Je zou juist zeggen dat je nu een beetje als Tony Montana zou moeten praten.

Hehe, eigenlijk praat ik meer als Don Corleone momenteel :cool:

Trainingsupdate: rug trainen blijft haast niet te doen, op 1 of andere manier komt er dan veelteveel spanning op mn kaak te staan, zal wel komen omdat mijn nek dan erg aanspant?
Optrekken is iets beter te doen dan latpulls dus dat doe ik voorlopig, tot 10reps gaat het redelijk zonder veel last van mn kaak.
Idem met triceps, ook teveel spanning op mn kaak, heel apart, deze train ik voorlopig ook maar ff een stuk lichter dan normaal.
Benen, squat, veel reps met 80kilo, en 100kilo is ook nog te doen, ook hier voorlopig een stap terug totdat het allemaal wat beter aanvoelt.
Borst, biceps en schouders blijven het beste te trainen, blijkbaar veroorzaken de oefeningen voor deze spiergroepen voor minder spanning in mn kaak...

Gisteravond eindelijk weer wat 'normaals' gegeten, heb elastiekjes gekregen en kan mn mond beetje open doen nu, pasta/mager gehakt/veel tomatensaus/spinazie door de blenderrrrrrrrrrr, en het was lekker! :D
Voor de rest blijft het Brinta+honing,ontbijtdranken,eiwitshakes+fruit wat de klok slaat, gewicht blijft steady 96kilo.
Tel de dagen wel af, nog 4 weken dan mag al dat staal uit mn mond, en als het dan al kan dan ga ik ergens toch een partij lekker eten!
 
Back
Naar boven