MuscleMeat

Gebroken kaak > Eetprobleem. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Harfst

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
185
Waardering
11
Lengte
1m73
Massa
63kg
Heey jongens.
Ik ben weer begonnen met trainen, omdat ik vorig jaar te stom was om het niet vol te houden, en ben ook een kleine 10kg kwijtgeraakt.
Maar ik heb me kaak op 3 plekken gebroken, en dus nog meer gewicht verloren en ben nu gelukkig weer begonnen met "rustig" trainen, maar ik heb nu een probleem met eten.

Ik leef nu vrijwel alleen op Brinta, Modifast, diversen soorten toetjes, babyvoeding, soep (buillion).
Ik ben geen geweldige eter, lust ook helaas vrij weinig maar zal toch van alles naar binnen moeten werken. Ben dus nu ook veel aan het k*tten met de blender.

Maar hebben jullie nog tips over wat ik nog meer er bij kan eten. En ik heb nu alleen nog een pot Night Protein staan thuis, dat gooi ik ook door de blender heen.
Maar wat aan supplementen kan ik nu het best als voedingsvervanger gaan gebruiken ?

Ik 'mag' (ga gewoon) namelijk morgen weer aan het werk en aangezien ik daar geen magnetron of blender heb moet ik maar paar dingen gaan verzinnen.

Mijn doel is ook aardig wat gewicht terug te hebben voordat ik weer kan eten :)
 
Kijk van dat soort recepten word je ook wel creatief, bedankt. En is het gewoon slim om whey delicious in te gooien of kan ik beter wat anders halen. en kan ik als ik shakes voor me werk maak ook een goede (of paar) scheppen Night protein in pleuren ? zonder dat dat te dik word na een tijdje
 
Whey Delicious kan prima, of Whey Perfection van B&F is ook goed.
Met die Night Protein durf ik niet te zeggen, maar je kan als het te dik is na een tijdje opnieuw meer water toevoegen...
 
Ik krijg morgen weer me whey shakes binnen en weight gainer, dus gaat helemaal goed komen denk ik :D en even testen wat ik allemaal uit de blender lust.
Ik hoor ook veel dat jullie er brinta door gooien, is dat wel lekker weg te krijgen? ik ben gewent het gewoon te eten met verwarmd melk.
 
Whey + Brinta + Melk = breakfast of champs :D
 
food+water+blender= WINNING
 
Nou dat is mooi :D dan heb ik morgen brinta met aarbeiensmaak :D klinkt goed hoor.
overigens van de 2,5 kg die ik weer afgevallen ben sinds me kaak is gebroken is er al weer 1 kg bij :D dat geeft veel goede hoop.
vanaf vanmiddag ga ik ook weer trainen bij sportschool ipv thuis. denk met een UB/LB schema, dan weer lekker knallen & gainen!
 
Havermout, melk en een banaan in de blender. Heerlijk.
 
En word brinta ook weer snel dikker na het geblendert te hebben of valt dat wel mee, want anders maak ik gewoon volle fles als ik een lekker receptje heb, dan heb ik ook meteen wat makkelijks voor op me werk.
 
Brinta wordt vrij snel ondrinkbaar.
 
Wordt inderdaad vrij snel dik...
Je zou wel je Brinta + Whey in een shaker kunnen doen en melk los meenemen.
Of ter plaatse aanmaken / aanlengen met water
 
Back
Naar boven