XXL Nutrition

gebroken onderarm :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jelmerboele1

Cool Novice
Lid geworden
3 nov 2013
Berichten
78
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
66kg
Vetpercentage
11%
Goedemorgen mede sportievelingen!

Ik zo met een probleem, ik heb vrijdag (11-03-2016) met een muscle up mijn spaakbeen en ellepijp gebroken (vraag aub niet hoe het kan :p)

Ik zit dus minimaal 6 weken in het gips + daarna waarschijnlijk fysiotherapie om mijn arm weer recht te krijgen, omdat mijn arm tot aan halverwege mijn bovenarm in het gips zit.

Nu zit ik wel in mijn cutting fase, maar ik wil wel blijven fitnessen.

Nu is mijn vraag:
Welke oefeningen kan ik allemaal doen om toch in Shape te blijven. Benen apparaten + cardio ben ik sowieso van plan om te doen!

Iemand suggesties?

Sportieve groet,
Jelmer

IMG-20160311-WA0012.jpg
 
:D:D:D:D:D:D


Die foto ook erbij!! hahahhah.
Iemand die stoer een muscle-up doet, en dan keihard failed, ambulance alles XDXD. LOLOLOLOL.
Wat een fail.

Ik zou sws naar een andere gym gaan.


Ok, sorry. Niet leuk (eigenlijk wel).
Excuus.

Maar ff serieus.
Superkut man. Ik heb het ook weleens meegemaakt dat ik niet kon sporten door een fractuur. Eerste gedachten is dat je dan benen gaat knallen, cardio etc etc. Mij is het nooit gelukt iig om te blijven sporten.

je kan natuurlijk idd legpress doen, leg extensions en allerlei apparaten voor de benen.
Bovenlijf kan je OF 1 arm/zijde trainen...of niet..je gaat sws spiermassa verliezen aan de fractuurarm omdat je deze tijdens herstel totaal niet kunt gebruiken. Prepare voor 1 skinny armpje.
Cardio en abs I guess. Meer is er helaas niet te doen.

Eventueel borst met een soort van cable fly vanuit je schouders ofzo indien mogelijk.

Sterkte met herstel en de psychologische mindfuck die eraan komt van niet trainen.
 
Back
Naar boven