Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb het nu 2x gebruikt. De laatste keer 3 1/2 maand maar wil nu ff 2 maandjes zonder creatine trainen om te kijken hoe dat gaat. Het werkt voor mij iniedergeval zeker, meer kracht en vollere spieren.
Gebruik mono van Natures Best. Het werkt wel bij mij, maar ik moet opletten dat ik niet te veel ga nemen : anders kan ik niet genoeg drinken om spierkrampen te voorkomen ... nogal vervelend als je probeert om 100 baantjes te zwemmen
Ik neem nu dus 5g na de training, maar voel er wel iets minder effect van dan wanneer ik ook op niet-trainingsdagen creatine neem.
Anders, ik het gebruikt maar krijg er constrant maagkrampen en koppijn van (misschien te weinig gedronken en dus dehydratatie), de tijden dat ik het enkele weken nam zat alles toch wel wat opgepompter na een workout.
Ik ben van plan om het eens gaan te gebruiken maar nog eventjes mee w8en. Vond het nutteloos om al te gebruiken aangezien'k nog niet echt "lang" bezig ben met krachttraining ( bijna 6 maand )
Ik gebruik het volcontinu, 5 gram per dag, ook op niet trainingsdagen. Voel me er goed bij, maar kan niet meer zeggen of het nu echt werkt of niet, doe het al zo lang.
Nog niet gebruikt, maar een paar mannetjes bij mij op school doen hun PWS over de werking van creatine ofzo. De kans zit erin dat ze mij als proefpersoon nemen (gratis voor mij ) maar het is nog niet zeker allemaal.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.