XXL Nutrition

Gebruik dure afslankspuit groeit snel, versterkt gezondheidskloof

Bezoekers in dit topic

imnewhere

Huge Freak
10 jaar lid
Natty
Waardering
10.568
Lengte
1m80
Massa
68kg
Laatst bewerkt:
Als het ervoor zorgt dat er minder dikke vrouwen in leggings rondlopen dan ben ik voor.

• Haha
Waarderingen: inVorm, apfelstrudel, spitfire01 en 2 andere personen

Kort geleden vroeg iemand hier nog waar dit spul te krijgen was.
Dit topic kan de start zijn van een discussie over de voor- en nadelen van deze nieuwe generatie genees/afslankmiddelen. Of niet.
Aan welke kant van de gezondheidskloof zitten de gebruikers?
Think About It GIF by Identity

• Like
  • Haha
Waarderingen: apfelstrudel, Mentat en The Barbarian
Is het mijn verbeelding, of krijgen mensen door Ozempic wel een beetje een uitgeleefde kop? Zoals die vrouw met dat broze haar?

• Like
Waarderingen: inVorm, apfelstrudel en azerate
Mogelijke voordelen.

Het grootste probleem zit hem volgens mij in het feit dat de mensen die dit gebruikt hebben nog steeds niet weten hoe een dieet werkt.
De kans op een (snelle) rebound is dus heel waarschijnlijk; waardoor ze gewoon terug aan het spul zitten om af te vallen of om op gewicht te blijven.

• Like
Waarderingen: RonnReeves en BigGuy84
Is dat door het medicijn of door het snel afvallen?
De combinatie, neem ik aan? Blijkbaar is 'ozempic face' wel een ding.

Het grootste probleem zit hem volgens mij in het feit dat de mensen die dit gebruikt hebben nog steeds niet weten hoe een dieet werkt.
De kans op een (snelle) rebound is dus heel waarschijnlijk; waardoor ze gewoon terug aan het spul zitten om af te vallen of om op gewicht te blijven.
Waardoor de kans op psychologische afhankelijkheid aanwezig is?

• Like
Waarderingen: CerebralGains
Semaglutide is ook in pilvorm beschikbaar. Werkt ook goed.

Lijkt mij ook een doodlopende weg, maar dat zullen we over een paar jaar wel horen.

Zijn er nog andere bijwerkingen dan weinig op de bankrekening en broos haar ?

Ozempic is alweer verouderd, retatrutide is beter.
staat ff los van ozempic maar er is schijnbaar ook een nieuwe vorm van hgh (long acting )

• Like
Waarderingen: vntl
Ozempic is alweer verouderd, retatrutide is beter.
Dit. Semaglutide solo is in principe van 2017 en voor Hollywoodwijfjes die niet weten wat ze doen, en samen met buccal fat removal en niks eten een ingevallen kop krijgen.

Retatrutide is voor krachtsporters exponentieel nuttiger.

Glp-1 poly-agonisten zijn de penicilline van de 21ste eeuw. Best bizar dat de bb-wereld nu pas echt wakker wordt. Generische liraglutide begint stilaan op de markt te komen dus gaat binnenkort qua prijs ferm dalen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
En waarom zou je stoppen? Ga je iemand met een stollingsziekte van de bloedverdunner houden als het werkt? En vanaf ze terug symptomen vertonen "ja die moet weer aan het "spul"".

En er is geen enkel dieet dat nog maar dichtbij komt qua effectiviteit, betrouwbaarheid en reproduceerbaarheid. Het is eerder mensen wijsmaken dat helemaal niet eten niet goed is.

Naar reta ben ik zelf ook wel benieuwd na her en der van verschillende bbers aardig succesvolle verhalen te horen.
Hoe dan? Want ik lees dat retatrutide nog in de testfase zit en dus nog niet op de markt is. Of al wel via illegale kanalen?

• Like
Waarderingen: RonnReeves
14y199.jpg

Terug
Naar boven