MuscleMeat

gebruik eiwitten/voeding

Users who are viewing this thread

demonbull

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2007
Een vraag voor de hardcore builders, ben nu een tijd aan het trainen. ben in totaal 24kg afgevallen(netto! op de weegschaal) ik gebruik iedere dag creatine, en op trainingsdagen(ongeveer 3 a 4xp/w) 1 eiwit shake. Daarbij pas ik mijn voedingsschema zo aan dat zo vet vrij(mager vlees, veel kalkoen, kipfilet enz) gebruik, tevens probeer zo veel mogelijk eiwitten binnen te krijgen via eiwit van eieren en magere kwark.
mijn vraag is;
1 )moet ik meer eiwit gebruiken?(moet in pricipe 84kgx1,5=126mg eiwit binnen krijgen, maar dit haal ik niet)

2 )moet ik mijn eiwitshakes ook op mijn niet trainingsdagen gebruiken?

3) Ik heb whey besteld bij de wheygigant, is die goed? en te pruimen?

Sava

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 jul 2007
Wat zijn je doelen? Massa? Droger?

1 )moet ik meer eiwit gebruiken?(moet in pricipe 84kgx1,5=126mg eiwit binnen krijgen, maar dit haal ik niet) Volgens mij klopt je berekening niet. Die 126grm is dan toch wel het minimale wat je moet halen. Ikzelf ga uit van VVMx2

2 )moet ik mijn eiwitshakes ook op mijn niet trainingsdagen gebruiken? Ja, je groeit niet in je gym maar daarbuiten. Eiwitten zijn dan net zo belangrijk.

3) Ik heb whey besteld bij de wheygigant, is die goed? en te pruimen? Geen idee, nog nooit daar besteld.

OP
D

demonbull

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
16 jan 2007
Bestelling van wheygigant gekregen, smaakt goed. Als de samenstelling is zoals beschreven, is hij ok.(is natuurlijk niet te controleren.)
aanrader!!

Naar boven