AndroidHealthClinic

Gebruik Iomax

Bezoekers in dit topic

kaboutert

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
50
Waardering
0
Hallo,

ik heb een vraagje, ik ben niet echt een bodybuilder.
Mijn doel is eenathletisch en droog lichaam.

Ben in 15 maanden van 100 kilo keurig naar de 85 kilo gegaan.
Vetpercentage van circa 11%.

Nu wil ik eigenlijk doorknallen naar de 8%.

Nu is mijn vraag, iemand die ik ken (en vertrouw) heeft mij verteld over Iomax.
Dit is een namaak versie van Ionamin Forte (niet meer in de markt).

Een soort pep product, ik weet dat er nadelen aan vast zitten, maar als je dit verstandig gebruikt, vinden jullie dit een aanrader????



Hoor het graag van jullie:rolleyes:
 
Zoek anders ff op dit forum naar ECA of ECY stack. Denk dat je daar meer aan hebt en is veiliger.
 
ionamin ken ik wel was lekker ....maar wel opletten maar dat moet je eigenlijk met alles
 
ionamin dat is lang geleden,kon je ook leuk op feesten:D
 
Was Ionamin erg verslavend.....???
En gebruikte jullie dit dan een aantal weken achter elkaar?
resultaten...?

vast bedankt!
 
niet verslavend voor mij niet iig en een week of vier gebruiken dacht ik resultaat weinig slapen veel energie en afvallen
 
Bedankt voor je reactie!:)
En nadat je gestopt was, weinig tot geen verschijnselen?
 
Is phentermine, is geloof ik een afgeleide van amfetamine. Werkt door je stofwisseling te versnellen en je eetlust sterk te remmen. Niet erg gevaarlijk.
 
Van ionamin forte ben ik destijds in iets meer dan een maand 20kg+ afgevallen. Ik was dan ook wel extreem dik dus val je makkelijker af. Zoals freddy zegt, remt het de eetlust en versnelt de stofwisseling.

Ionamin werd destijds vervangen door imitatie waar ordinaire speed in zat... Verschil is dat phentermine over de dag verspreid werkt en speed direct inslaat.
 
Van ionamin forte ben ik destijds in iets meer dan een maand 20kg+ afgevallen. Ik was dan ook wel extreem dik dus val je makkelijker af. Zoals freddy zegt, remt het de eetlust en versnelt de stofwisseling.

Ionamin werd destijds vervangen door imitatie waar ordinaire speed in zat... Verschil is dat phentermine over de dag verspreid werkt en speed direct inslaat.

goei spul dus. maar dat zal wss niet bij de lokale apotheker te krijgen zijn :D
 
Het is inderdaad niet via de juiste weg verkrijgbaar.
Het nadeel is dat je geen zekerheid hebt dat het Phentermine is en niet misschien toch de party drug amfetamine....:mad:

Kunnen jullie dit afleiden aan de hand van mijn reactie van vandaag ???

10:30 uur 1x 15 gram Ioamx geslikt
De eerste 3,5 uur is de werking het sterkst. (1ste keer, dus slaat extra aan). Erg geconcentreerd, ik heb er zin in! heb thuis veel fysiek werk verzet.

Nu is het 22:30 uur. Ik heb nog steeds geen honger gevoel. Terwijl ik vanavond toch 1 uur heb gevoetbald.
Ben niet moe maar merk wel dat de werking minder is geworden.

Heb door de dag weinig koolhydraten (1 portie rijst+ kip) gegeten.
Verder aardig wat eiwitten (shakes, kwark)
Ik heb me ertoe gezet om te eten, kon het goed wegkrijgen. Maar ik at niet omdat ik honger had, dit gevoel wordt echt super onderdrukt.

Wie kan mij vraag beantwoorden..??
 
Back
Naar boven