MuscleMeat

Gebruik jij een pre-workout supplement ? (1 bezoeker)

Gebruik jij een pre-workout supplement ?


  • Totaal stemmers
    190

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.222
Waardering
65.248
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Gebruik jij een pre-workout supplement ? Maak je keuze in de poll.
 
af en toe cafeïne caps voor een zware training, weet niet of je dat onder pre-workout kan beschouwen.
 
Ja, meestal fully loaded van XXL omdat ik daar niet helemaal leip van wordt. Krijg wel een goede focus wat met gewichtheffen wel erg prettig is. Ik neem het als ik me zwaar verrot voel. Voel ik me goed, dan vergeet ik het altijd. :D
 
af en toe cafeïne caps voor een zware training, weet niet of je dat onder pre-workout kan beschouwen.

Same. Vroeger was ik echt hooked aan PWO's maar tegenwoordig hou ik het bij 2 cafeïne caps voor events training en voor de rest niets meer al heb ik er soms nog wel eens zin in :)
 
Soms, meestal voor een paar weken (of tot de pot op is) en dan weer een tijdje niet.
 
ik weet van de 10jr trainen pas 5jr lang dat pwo bestaat, vind het best triest dat veel newbie's en jonge gasten die net een blauwe maandag trainen gelijk al aan de pwo enzo gaan.
 
Ik heb wat losse supplementen zoals citrulline, etc. die ik neem als PWO. Eventueel heb ik nog een potje oude Oxy Elite (met dmaa) staan voor die ekte ekte boost.

75% volle pot insane mode staat te klonteren in de kast. Neem hem niet meer omdat ik me naderhand altijd gaar voel.
 
ik weet van de 10jr trainen pas 5jr lang dat pwo bestaat, vind het best triest dat veel newbie's en jonge gasten die net een blauwe maandag trainen gelijk al aan de pwo enzo gaan.
Tja wel dubbel altijd. Aan pre workout gaan is triest. Willen kuren op 18e is triest. Maar op je 19/20e 105kg op 10% is bruut en arnold is een held.

Mijn pre workout soms: 200mg caffeine, 2g taurine, 4g beta alanine, +-1g agmatine.
23g dmaa
 
Sterke bak koffie. Werkt bij mij veel beter dan een caffeïnepil, terwijl er waarschijnlijk minder caffeïne in zit.
 
Tja wel dubbel altijd. Aan pre workout gaan is triest. Willen kuren op 18e is triest. Maar op je 19/20e 105kg op 10% is bruut en arnold is een held.

Mijn pre workout soms: 200mg caffeine, 2g taurine, 4g beta alanine, +-1g agmatine.
23g dmaa
true true.


23g dmaa? bij 100mg vlieg ik al
 
Koffie only.
 
Wanneer ik merk dat ik wel wat extra energie kan gebruiken neem ik een pre workout. Op de dagen dat ik me fit en sterk voel, dan heb ik geen pre workout booster nodig :)
 
Periodes dat ik 2-3 maanden lang altijd pwo neem (altijd assault)
Dan weer periodes dat ik 2-3 maanden geen enkele pwo neem
 
nee, ik kan er niet tegen :treuren:

na zware fysieke werkdagen is soms een hel om me toch maar naar de gym te slepen

moet ik alleen geen seconde op de bank gaan zitten :roflol:
 
De eerste preworkout die werkt moet ik nog vinden. Behalve de stimdick side dan.
 
Ja, altijd. Ik vind het lekker trainen voor dikkere pump etc, heb veel verschillende potjes staan met allemaal wel een andere werking.
 
persoonlijk vind ik het geld weggegooid. Heb het wel eens geprobeerd. 3 verschillende. Wilde wel eens weten wat het was en er zat een fixe korting op.

Heb 5 euro per pot betaald. Halverwege de potten heb ik ze in de vuilbak gegooid.

Kon er niet beter door trainen.
 
Back
Naar boven