MuscleMeat

Gebruik jij een pre-workout supplement ? (1 bezoeker)

Gebruik jij een pre-workout supplement ?


  • Totaal stemmers
    190

Bezoekers in dit topic

Gewoon 2 bakken koffie voor het trainen. Ik heb een paar keer Assault (ofzo) geprobeerd, maar het was goor en deed helemaal niets merkbaars. Neem tegenwoordig wel wat water met dextro tijdens de training en dat doet me wel goed.
 
Nope niet meer krijg er hartkloppingen van
 

Kan maar ik moet wel erbij zeggen dat ik sowieso altijd uitgelaten ben als ik op verplaatsing ga trainen :D Doordeweeks hou ik het gewoon op koffie en energy drinks.
 
altijd hartkloppingen van gehad, dus neen niet nodig
 
Ja, zo'n 500mg caffeine voor het trainen, helaas ook verslaafd aan.
 
Train nog net iets te vaak op compleet nuchtere maag tegenwoordig, andere uiterste van pre-workout denk ik ;)
 
3 PWO geprobeerd. De eerste weet ik niet meer maar die stelde niet super veel voor.
Daarna aussault en outrage, aussault deed niet zoveel en outrage (met hordenine) was wel oke. Momenteel heb ik geen preworkout meer en die ga ik ook niet kopen.
Koppen koffie heb ik genoeg aan, en er ligt ook nog wel efedrine ergens maar die gebruik ik niet tot amper.
 
Als ik door de week in de avond train alleen een schep creashock pump van XXL. Dat is stim vrij en geeft wel beetje pump. Neem altijd Intra Workout van XXL tijdens de training wat voor mij wel beetje energie supps is.

Overdag of weekend training PWO:
- 1 scoop creashock pump XXL
- halve scoop blast XXL
- 50-100 mg dmaa poeder (paar keer dikke zak gekocht)

Tijdens training 1 scoop intra workout XXL.


Probeer wel wat te minderen, wordt toch wel wat tweaky eigenlijk er van. Met name die blast van XXL die hakt er wel in. Zeker door de week enzo. Maar in het weekend is het toch wat te lekker.

Ik merk wel dat ik wel meer obsessed ben met dmaa vooral. Lange trainingen zijn dan wel beter vol te houden.
 
Laatst bewerkt:
Als ik door de week in de avond train alleen een schep creashock pump van XXL. Dat is stim vrij en geeft wel beetje pump. Neem altijd Intra Workout van XXL tijdens de training wat voor mij wel beetje energie supps is.

Overdag of weekend training PWO:
- 1 scoop creashock pump XXL
- halve scoop blast XXL
- 50-100 mg dmaa poeder (paar keer dikke zak gekocht)

Tijdens training 1 scoop intra workout XXL.


Probeer wel wat te minderen, wordt toch wel wat tweaky eigenlijk er van. Met name die blast van XXL die hakt er wel in. Zeker door de week enzo. Maar in het weekend is het toch wat te lekker.

Ik merk wel dat ik wel meer obsessed ben met dmaa vooral. Lange trainingen zijn dan wel beter vol te houden.

Jij gebruikt elke training pwo?
 
Nee, om de simpele rede dat ik vind dat wanneer ik het nodig heb eigenlijk een gebrek heb aan energie en/of motivatie. Dat betekent voor mij dus meer slapen en/of minder zeuren en gewoon gaan. Ook vind ik dat je met PWO jezelf over een randje tilt wat ik op lange termijn schadelijk denk te vinden. En eigenlijk het allerbelangrijkste is dat ik tijdens het trainen vrijwel altijd die rush vanzelf krijg na een aantal setjes. Oftewel, mijn lichaam reguleert het blijkbaar zelf.
Het is persoonlijk, iedereen die het wil nemen moet dat zeker gewoon doen.
 
Ik zag gisteren dat mijn DextroJuice is verlopen in 2014.

:scratch:
 
pwo doet voor mij echt geen reet, 1-2-3 scoops allemaal idem dito en heb veel verschillende geprobeerd.

Enige wat ik nu soms voor het trainen neem is 4g beta puur omdat ik de tintelingen lekker vind.
 
espresso shotje doet wonderen.
 
Eerst nooit gedaan en nu vooral voor mijn benen training. Soms ook wel grappig voor de upper days. Nadeel is het laat in slaap vallen.
 
Nope, niks en ook nooit geprobeerd. En heb er ook geen interesse in.

Zin of geen zin in training, na 5 minuten heb ik altijd zin om te knallen.
 
Back
Naar boven