AndroidHealthClinic

Gebruik jij een vetpercentagemeter?? (1 bezoeker)

Gebruik jij een vetpercentagemeter??

  • Ja

    Stemmen: 27 50,9%
  • Nee

    Stemmen: 26 49,1%

  • Totaal stemmers
    53

Bezoekers in dit topic

YinYang

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
21 jun 2011
Berichten
835
Waardering
38
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
Gebruik jij een vetpercentagemeter?? Ben benieuwd hoeveel mensen dit nu wel of niet gebruiken. Gaat voornamelijk om het gebruik in de cut! :)
 
Huidplooimeter, al moet ik zeggen dat dat lang niet zo makkelijk (en dus nauwkeurig) is als het lijkt.
 
ja, heb zo een metacal ding keer bij een bestelling gekregen vd b&f shop.

daar meet ik af en toe een 3 punts meting mee om op de hoogte te blijven.
 
Komt zo'n huidplooimeter trouwens eigenlijk niet op hetzelfde neer als gewoon een schuifmaat? :p
 
Ja, huidplooi.
 
Nee, spiegel. + Foto's maken om verschil over langere periode een beetje bij te kunnen houden.
 
Huidplooimeter, al moet ik zeggen dat dat lang niet zo makkelijk (en dus nauwkeurig) is als het lijkt.
Volgens dat ding sta ik op 7.. Het ligt dan ook aan de persoon die de meting doet. De sportschooleigenaar kan dit wel redelijk en bij hem zit ik vaak dan ook rond mijn werkelijke vetpercentage.
 
Vandaag toevallig ontvangen. Nog even kijken hoe het werkt.
 
Vandaag toevallig ontvangen. Nog even kijken hoe het werkt.

Welke heb je besteld? Ik wil misschien de Fattrakc II bestellen, maar weet niet of je er wel goed mee kunt meten bij jezelf? Schiet natuurlijk ook niet op als je telkens verschillende maten meet terwijl je BF% niet omhoog of omlaag is gegaan..
 
Ik zoek nog een fatsoenlijke.
 
Nee, ik kijk in de spiegel of ik wel of niet tevreden ben. Cijfertjes boeien me niet meer zo.
 
Ik niet, maarja zo ver ben ik ook nog niet he :D
 
Ja, huidplooi, maar steun daar niet primair op. Omtrek meten (buik, borst, benen, armen etc.) vind ik belangrijker. Gebruik daar Orbitape voor.
 
Nee, ik heb er geen handigheid in. Ik laat me af en toe gewoon meten, veel makkelijker.
 
Ik heb zelf een huidplooimetertje, maar ik heb geen flauw idee hoe precies te meten, dus in de praktijk gebruik ik 'm nooit. Zou er toch eens een keertje aan moeten werken dat meten onder de knie te krijgen, lijkt me wel handig.
 
Back
Naar boven