MuscleMeat

Gebruik jij Melatonine

gebruik jij melatonine

  • ja

    Stemmen: 18 26,9%
  • nee

    Stemmen: 32 47,8%
  • soms

    Stemmen: 17 25,4%

  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

critmonster

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2008
Berichten
5.394
Waardering
449
Ik ben zelf van plan om melatonine te gaan gebruiken, maar ik zou graag willen weten of er veel mensen zijn die dit doen en of jullie er slechte gevolgen aan ondervinden?
 
kheb enkele dagen geleden mijn melatonine potjes ontvangen. tabletjes van 0,1 mg, en moet er toch 30 van nemen om me een beetje moe te voelen, zonde van het geld dus in mijn geval.
 
kheb enkele dagen geleden mijn melatonine potjes ontvangen. tabletjes van 0,1 mg, en moet er toch 30 van nemen om me een beetje moe te voelen, zonde van het geld dus in mijn geval.

Koop dan pillen van een grotere dosis, sufkop.
 
Enige waar ik het van ken is van zon reclame, om beter te slapen & voor de overgang:p

wat is de functie er van precies dan?
 
Enige waar ik het van ken is van zon reclame, om beter te slapen & voor de overgang:p

wat is de functie er van precies dan?

Het maakt je slaperig. Dus om sneller in te slapen.
 
Iemand ervaring met www.melatonine.nl? Ikzelf heb een grote maand geleden een order geplaatst en betaald. Na een of twee weken hadden ze mijn betaling blijkbaar nog steeds niet. Ik heb toen gebeld naar hen en plots werd mijn betaling wel gevonden. Mijn order zou de volgende dag opgestuurd worden. Nu, twee weken later, nog steeds geen potjes ontvangen. Heb ik hier te maken met een slordigheidje of is dit een scamsite?
 
Iemand ervaring met www.melatonine.nl? Ikzelf heb een grote maand geleden een order geplaatst en betaald. Na een of twee weken hadden ze mijn betaling blijkbaar nog steeds niet. Ik heb toen gebeld naar hen en plots werd mijn betaling wel gevonden. Mijn order zou de volgende dag opgestuurd worden. Nu, twee weken later, nog steeds geen potjes ontvangen. Heb ik hier te maken met een slordigheidje of is dit een scamsite?

daar had ik ze ook van. in ieder geval netjes op tijd ontvangen.
 
Koop dan pillen van een grotere dosis, sufkop.

Waar. Uit de VS zijn toch veel berichten van doane die het onderscheppen. Duitsland en Frankrijk had het maar daar is het nu ook alleen op recept.

Dus als je tips hebt graag.
 
kheb enkele dagen geleden mijn melatonine potjes ontvangen. tabletjes van 0,1 mg, en moet er toch 30 van nemen om me een beetje moe te voelen, zonde van het geld dus in mijn geval.

Klopt pas rond de 20 x 0,1mg begint het te werken.
Geen idee trouwens waarom in Nederland geen zwaarder gedoseerde exemplaren verkocht mogen worden. Niemand wordt moe van 5 of 6 van die pilletjes namelijk.
 
Nee, momenteel weer wiet, maar als het op is ga ik weer ff wennen om niets te nemen voor het slapen gaan.
 
Waarom ga je het gebruiken als ik vragen mag? Als je slecht slaapt of in slaapt komt heeft dat misschien een andere reden..
 
Waarom ga je het gebruiken als ik vragen mag? Als je slecht slaapt of in slaapt komt heeft dat misschien een andere reden..

Je kan er ook mee geboren worden, zoals ik:)
 
Soms. Nu niet meer, maar had er op termijn ook minstens 6 van 0,1mg nodig om er iets van te merken.
 
Yep gebruik melatonine voor de training, had namelijk in de flex een artikel gelezen dat het je GH waarde zou verhogen en voor het slapen gaan.
Ben zelf een onrustige slaper. Door een lage dosering mela te nemen, slaap ik wat dieper en hierdoor voel ik mij wel wat uitgeruster s'ochtends.
 
Ja, gebruik nu 3mg. Maar had wel laatst dat ik het vergeten was en dat ik gelijk niet meer kon slapen, maar dat kan ook zijn geweest omdat ik dacht 'shit ik ben het vergeten, hopelijk kan ik zonder ook in slaap komen' als je begrijpt wat ik bedoel.:P
 
Kun je op voorschrift van de dokter dan geen caps van meer dan 0,1 mg krijgen?
 
Back
Naar boven