XXL Nutrition

"Gebruik jij ook eiwit shakes?????" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

isostar

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
195
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Pffff waarom, waarom vragen mensen altijd en eeuwig "gebruik je ook eiwit shakes?" .

Ten eerste het woord gebruiken irriteert me al: het is toch geen cocaine dat je snuift?

Op mij komt het altijd een beetje over alsof je door die shakes 'zo' gespierd bent geworden. En dat is ook echt wat mensen denken! Je neemt wat shakes (of slechts 1 shake na de training en de hele dag crap eten) en ze denken dat ze vervolgens gratis spiermassa krijgen.

Daarom zeg ik tegenwoordig gewoon Nee, gebruik ik niet. En verbaasd dat ze dan zijn... alsof eiwitten alleen in shakes zitten.

zucht...
 
LOL! Jij moet zeggen....
JA! ik gebruik shakes en creatine!
Probleem??
Verbiedt iemand jou om die te gebruiken?...NEE!
so plz STFU! :D
 
LOL! Jij moet zeggen....
JA! ik gebruik shakes en creatine!
Probleem??
Verbiedt iemand jou om die te gebruiken?...NEE!
so plz STFU! :D

Ik gebruik neem beide. Maar het is toch irritant dat mensen dat constant vragen? Alsof je zonder die poedertjes niets kan bereiken.. Ze vragen nooit wat doe je voor oefeningen of wat eet je allemaal op een dag om droog en gespierd te zijn?

Voor de zomer nam een kerel uit mijn klas 2 bekers proteine mee. Ik vraag waarom hij 2 van die bekers wegdrinkt? Antwoord was "beetje gespierd worden voor de zomer, toch?" Maar voor de rest wel blikjes Fernandes en witte boterhammen met muisjes eten....
 
Laatst bewerkt:
Onwetendheid en mensen geloven blindelings in reklame van supps ;)
 
Ze weten bijna niks over menselijklichaam.. zien in magezines 6kg droge.massa in 4 weken geloven dat. mensen willen graag voor de gek gehouden worden. daarom werkt *telsell

als mensen iets zien wat ze niet kunnen bereiken, gaan.ze al gou dit soort dingen zeggen.
 
Ik 'gebruik' sinds kort geen shakes meer, komt me financieel ook wel ten goede!
gewoon lekker vreten ;)
 
ik kan die kerel niet serieus nemen zolang hij geen shirt aandoet.
 
Tuurlijk gebruik ik eiwitshakes
 
:haha: tog, hij ziet er niet slecht uit voor ze leeftijd

gaat niet om hoe hij eruit ziet, maar als je informatie geeft moet je er niet bijstaan als een halfnaakte retard. Hij heeft zijn kop al niet mee.

Ok als je oefeningen voordoet, maar dit? Straks gaat hij naakt ook over griekenland lullen.
 
Hij heeft wel een stel lekkere tieten.
 
En dat stemmetje dan van hem..

On-topic: Vind het inderdaad irritant! Ik kom nu in de fase dat mensen aan me beginnen te zien dat ik veel ga trainen, en als ze dan al eens van eiwitshakes gehoord hebben, dan kun je die vraag zeker verwachten.
Als ik dan eerlijk antwoord dat ik elke ochtend een eiwitshake drink, dan krijg je meestal een "oooooohja okee dan" alsof dat je volledige spiergroei verklaart.

IMO: Mensen proberen zichzelf gerust te stellen door te denken: "Ja hij mag dan wel gespierder zijn dan ik, maar hij neemt ook wel eiwitshakes elke dag!"
 
Ik gebruik geen shakes, ik ben naturel.
Eieren all the way baby.
 
Pepto pro, direct na trainen, verder eieren.
 
Of mensen die zeggen: Ik neem geen shakes enzo. ik wil gewoon 100% natuurlijk. ****, nog erger is het moment erna dat je je realiseert dat je het ze wel kan uitleggen maar dat ze het toch NOOIT zullen snappen omdat ze te DOM zijn. Je voelt je echt machteloos dan :P.

Of mensen die zeggen jah ik zet gewoon een spuit erin dan hoef ik helemaal niet te trainen. HOU JE BEK!
 
inderdaad erg irritant die mensen ja.
laatst had ik het met een maat over creatine, hij had het gekocht en ik zei datie veel moest drinken erbij, komt er een andere maat van me die vervolgens zegt: ik hoef al die zooi niet man, ik wil gewoon naturel zijn.
 
Ik ben voor mijn collega's en familie ook een gebruiker..
En er zitten ook anabolen in die shakes..
Laten zeggen en niet proberen bij stil te staan..
 
Ik kan er ook niet tegen...van die mensen die zeggen..train jij? oh ook shakes dus? Alsof het inderdaad een verboden middel is of iets dergelijks. Ik ben zeer fanatiek en ik tel ook al me calorieen in een boek, tijdens het uitgaan heb ik ook altijd aminos en caseine bij me. Ik begrijp mensen niet als ze je dan gelijk levenloos ofso vinden?

Klinkt misschien verkeerd maar ik denk dat de mensen die dat zeggen van binnen gewoon jaloers zijn en het zelf niet kunnen.
 
Back
Naar boven