MuscleMeat

Gebruik jij straps bij je training?

Gebruik Jij Straps Bij Je Training?


  • Totaal stemmers
    268

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
tot nu toe nog niet, maar misschien in de toekomst nog wel
 
May'be later:cool:
 
nee nooit gedaan ook. eelt for life :D magnesium is trouwens geen overbodige luxe vind ik :p
Ik maak de stangen al mooi wit voor je dus dat hoef je niet meer aan te schaffen.
 
Heb er geen en ben ook niet van plan er aan te schaffen.
mijn grip is goed genoeg voor wat ik doe dus :)
 
Ah, t zijn dus handschoentjes / windsels? heb die dingen wel is gekocht omdat k gek werd van al dat eelt.. niet dat t hielp,.. en voor mij is t niet bij alle oefeningen even relaxed om ze aan te hebben.

kortom: ze liggen in me tas, maar daar blijft het bij.
 
Bij langere sets kom ik wel eens te kort vanwege mijn grip, maar als ik 5x5 heb ik er totaal geen problemen mee. Straps vind ik overigens gewoon een manier van cheaten, net als die powerliftpakjes en ja, ook anabolen.

Ai over dat laatste ga ik veel shit krijgen :D Bring it on!
 
Ik gebruik ze vooral bij de deadlift vanaf 150kilo
 
Ik gebruik ze enkel bij stiff legged deadlifts en barbell shrugs.
 
Ik gebruik ze enkel bij shrugs en barbell rows. Bij deadlift heb ik genoeg aan mixed grip.
 
Bij barbell shrugs en rep pr's op deadlift durf ik ze wel eens te gebruiken, anders nooit.
Bij bors ook wel eens gedaan en ik was echt een stuk sterker, nogthans anders nooit problemen met grip ntr bij bor.
 
Met hoeveel BOR'en jullie wel niet dan dat je straps nodig hebt? Moet je toch wel boven de 100 kg zitten lijkt me.
 
Ik maak de stangen al mooi wit voor je dus dat hoef je niet meer aan te schaffen.

klopt ja zag ik al, alleen dat blijft r niet echt goed aan zitten dat magensium
 
alleen bij deads boven de 200
 
. Straps vind ik overigens gewoon een manier van

als je daardoor je bij de topsets je beter op de target spier kunt concentreren en er 2 reps extra voor kunt uitpersen met als doel een grotere overload op de rug krijgen=meer mu aanspreken= tot op zekere hoogte meer spiergroei en kracht winst, dan is dat cheaten?:D

je cheat jezelf imo als je dat niet doet als je door grip problemen je rug niet goed genoeg kunt trainen, uiteraard wel je grip trainen ernaast dan!
 
Nope, alleen magnesium-poeder. Heb af en toe wel een gripfail bij Shrugs, maar m'n grip trekt wel snel bij.
 
Ik heb ze bijna altijd om.
Voor veel oefeningen geeft het me een betere grip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven