Fitness Seller

Gebruik tabak/alcohol/drugs onder AAS-gebruikers

Tabak/alcohol/drugs naast AAS?

  • Alleen tabak

    Stemmen: 5 6,0%
  • Alleen alcohol

    Stemmen: 6 7,1%
  • Alleen drugs

    Stemmen: 15 17,9%
  • Tabak en alcohol

    Stemmen: 4 4,8%
  • Tabak en drugs

    Stemmen: 3 3,6%
  • Alcohol en drugs

    Stemmen: 14 16,7%
  • Zowel tabak als alcohol als drugs

    Stemmen: 14 16,7%
  • Niets van bovengenoemde

    Stemmen: 23 27,4%

  • Totaal stemmers
    84

Bezoekers in dit topic

Archaon333

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 sep 2013
Berichten
260
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Beste DBB'ers!

Ik lees regelmatig in onderzoeken dat het gebruik van drugs onder AAS-gebruikers relatief hoog ligt en dat de drempel laag is om drugs te gebruiken als je ook (wel eens) AAS gebruikt.
Persoonlijk denk ik ook dat dit klopt en zie dat ook in mijn eigen omgeving.
Maar waarom niet even een poll op het DBB forum om te kijken of dit hier ook zo is?
Naast drugs heb ik ook alcohol en tabak toegevoegd omdat ik wel benieuwd ben hoe dat zit.
Met AAS-gebruikers bedoel ik zowel af en toe een kuurtje (of ooit wel eens een kuurtje gepakt) als blast-cruise.
Met het gebruik van tabak/alcohol/drugs bedoel ik niet perse dat je er aan verslaafd bent, maar ook gewoon als je dit af en toe eens gebruikt. Af en toe op een feestje of in het weekend bijvoorbeeld.

Nou om maar met mezelf te beginnen, zowel tabak als alcohol als drugs.
Wel alles met mate(n) :P

Ben benieuwd hoe dat met jullie zit!
 
ik denk dat het vroeger iets minder was, maar tegenwoordig zie ik veel kasten op festivals rondlopen helemaal van de kaart :')
Ikzelf heb ook wel eens iets genomen/gedronken tijdens een kuur maar dan niet wekelijks. Als je ouders verjaren en je gaat op restaurant is het toch niet erg een wijntje te drinken bij je eten :)
 
Ik rook, en gebruik zo eens per 4 maanden 4f/x/g op een feestje. Wanneer ik ga stappen (eens per 2 maanden) pak ik G, ik drink geen alcohol. Ik rook eens per week samen met wat vrienden een joint in het weekend, that's it :)

Ach.. ieder z'n ding denk ik altijd.. als je alles clean, schoon en volgens de regeltjes moet doen zou ook saai zijn. (imo)

#healtylifestyle #eatclean #instafit #healthyboy
 
Laatst bewerkt:
heel sporadisch 1 suckie van een joint meestal met tren in de mix als ik een goed nachtje wil hebben (nachtrust) roken ben ik +- half jaar mee gestopt nu voor de rest doe ik niks meer.
 
Beetje raar dat je niet Niks kan kiezen inderdaad..
 
Ook niks hier.
 
Ik rook, en gebruik zo eens per 3/4 maanden 4f, een pilletje en wat g op een feestje. Wanneer ik ga stappen pak ik ook G, ik drink geen alcohol. Stappen doe ik zo eens per 2 maanden, soms wat korter en soms wat langer.

Ach.. ieder z'n ding denk ik altijd.. als je alles clean, schoon en volgens de regeltjes moet doen zou ook saai zijn. (imo)

#healtylifestyle #eatclean #instafit #healthyboy

Haha ik ben ook van plan om voortaan G te gebruiken ipv alcohol op feesten (nu drink ik niet vanwege onderstaande redenen)
Dat gooit je eiwitsynthese tenminste niet plat en geen kater :P
Neem je elke 3 uren 3.5/4 ml?
Ook daar op kan je out gaan als ze elkaar overbruggen he... Wel eens gehad namelijk
En met G heb je geen whisky dick
 
Beste DBB'ers!

Ik lees regelmatig in onderzoeken dat het gebruik van drugs onder AAS-gebruikers relatief hoog ligt en dat de drempel laag is om drugs te gebruiken als je ook (wel eens) AAS gebruikt.
Persoonlijk denk ik ook dat dit klopt en zie dat ook in mijn eigen omgeving.
Maar waarom niet even een poll op het DBB forum om te kijken of dit hier ook zo is?
Naast drugs heb ik ook alcohol en tabak toegevoegd omdat ik wel benieuwd ben hoe dat zit.
Met AAS-gebruikers bedoel ik zowel af en toe een kuurtje (of ooit wel eens een kuurtje gepakt) als blast-cruise.
Met het gebruik van tabak/alcohol/drugs bedoel ik niet perse dat je er aan verslaafd bent, maar ook gewoon als je dit af en toe eens gebruikt. Af en toe op een feestje of in het weekend bijvoorbeeld.

Nou om maar met mezelf te beginnen, zowel tabak als alcohol als drugs.
Wel alles met mate(n) :P

Ben benieuwd hoe dat met jullie zit!

Ik denk dat het meer andersom gebeurd.

Ex drugsgebruikers die ineens gaan trainen en dat daarom de drempel lager ligt om AAS te gebruiken. Althans, dat is wat ik zelf vaker zie gebeuren ;-)
 
Ik denk dat het meer andersom gebeurd.

Ex drugsgebruikers die ineens gaan trainen en dat daarom de drempel lager ligt om AAS te gebruiken. Althans, dat is wat ik zelf vaker zie gebeuren ;-)

Klopt helemaal
Nieuwe verslaving :P
 
Ik denk dat het meer andersom gebeurd.

Ex drugsgebruikers die ineens gaan trainen en dat daarom de drempel lager ligt om AAS te gebruiken. Althans, dat is wat ik zelf vaker zie gebeuren ;-)
Daar ben ik er ook 1 van idd. En juist door AAS drink, rook en blow ik niet meer om het beste uit m'n trainingen te halen en voor m'n gezondheid uiteraard.
 
Hier ook één :P

Roken doe ik alleen nog wel iets te vaak, en blowen misschien elke paar weken. Voor de rest niets meer :)
 
Haha ik ben ook van plan om voortaan G te gebruiken ipv alcohol op feesten (nu drink ik niet vanwege onderstaande redenen)
Dat gooit je eiwitsynthese tenminste niet plat en geen kater :P
Neem je elke 3 uren 3.5/4 ml?
Ook daar op kan je out gaan als ze elkaar overbruggen he... Wel eens gehad namelijk
En met G heb je geen whisky dick

Werk niet met precieze afmetingen. Begin altijd met 3 dopjes en als ik merk dat het effect minder wordt pak ik met 3 bij. Doseren moet je wel echt leren.. ieder lichaam is weer anders.
 
De optie niets mist nog.. Ik rook niet en gebruik geen drugs. Alcohol laat ik staan tijdens een kuur.
 
Werk niet met precieze afmetingen. Begin altijd met 3 dopjes en als ik merk dat het effect minder wordt pak ik met 3 bij. Doseren moet je wel echt leren.. ieder lichaam is weer anders.
Damn 3 dopjes daarna nog 3? Ik begon altijd met 3 omdat de eerste dosering nooit echt aansloeg en deed toen steeds met 1 bij(om de uur ongeveer). Dat was al meer dan genoeg, dus inderdaad dosering aanleren.
 
Jaah sorry boys inderdaad helemaal vergeten om de optie "niets van bovengenoemde" toe te voegen.
Zal ik gelijk doen!
 
Leuke poll.
Ik drink héél af en toe een paar glazen alcohol in de maand. Te verwaarlozen eigenlijk.
Als ik off ben is het een heel ander verhaal. Dan ben ik en aanstormend jellinek klant.
 
Mis de optie sex in mijn geval ...
 
Back
Naar boven