AndroidHealthClinic

Gebruik tabak/alcohol/drugs onder AAS-gebruikers

Tabak/alcohol/drugs naast AAS?

  • Alleen tabak

    Stemmen: 5 6,0%
  • Alleen alcohol

    Stemmen: 6 7,1%
  • Alleen drugs

    Stemmen: 15 17,9%
  • Tabak en alcohol

    Stemmen: 4 4,8%
  • Tabak en drugs

    Stemmen: 3 3,6%
  • Alcohol en drugs

    Stemmen: 14 16,7%
  • Zowel tabak als alcohol als drugs

    Stemmen: 14 16,7%
  • Niets van bovengenoemde

    Stemmen: 23 27,4%

  • Totaal stemmers
    84

Bezoekers in dit topic

Ik herken het wel hoor, heb ook een maand of 6 van mijn leven weggegooid aan de speed. En ook een kg of 15 aan gains destijds. Kwam ook door relatiebreuk. Ik ben altijd al een verslavingsgevoelig persoon geweest. Gelukkig kan ik mezelf tot nu toe altijd herpakken. En met de jaren leer je wel beter om te gaan met alles wat slecht voor je is op de lange termijn :p
 
Ik herken het wel hoor, heb ook een maand of 6 van mijn leven weggegooid aan de speed. En ook een kg of 15 aan gains destijds. Kwam ook door relatiebreuk. Ik ben altijd al een verslavingsgevoelig persoon geweest. Gelukkig kan ik mezelf tot nu toe altijd herpakken. En met de jaren leer je wel beter om te gaan met alles wat slecht voor je is op de lange termijn :p
Haha same hier half jaar alles gedaan....

Maar volgens mij hebben de meeste het ingeruild voor sport/anabolenverslaving..

Maar stuk beter dan die andere zooi in mijn ogen...
 
Ik herken het wel hoor, heb ook een maand of 6 van mijn leven weggegooid aan de speed. En ook een kg of 15 aan gains destijds. Kwam ook door relatiebreuk. Ik ben altijd al een verslavingsgevoelig persoon geweest. Gelukkig kan ik mezelf tot nu toe altijd herpakken. En met de jaren leer je wel beter om te gaan met alles wat slecht voor je is op de lange termijn :p
bij mij dus ook door een relatie breuk
 
Ik rook 10 a 20peuken per dag drink geen druppel geen drugs voor mij..
Alleen de cortisol van de peuke verneuke een beetje me gains behalve als ik on ben natuurlijk :o
 
Rookte een pak sigaretten per dag maar ,puur Door motivatie op 1 dag gestopt nu al sins 1 januari gestopt :)
Behalve lange sigaretten rook ik me wel ene op t weekend puur voor ontspanning
Nooit gedronken wegens alcoholische moeder , vroeger nog wel eens geëxperimenteerd met speed en pillen maar nu nooit meer
Alleen EAT SLEAP TRAIN REPEAT
 
Rook al van mijn 14j wiet en ben er nooit mee gestopt.. soms rook ik enkele dagen nie... ik rook enkel savonds en geen gewond sigaretten of andere drugs...

Wiet kan ik gerust laten... maar de gedachte geen roids.. maakt me angstig!
 
Dat ik weet is wiet en roids niet zoon combo? Zeg het als ik fout zit mede forumleden, maar dat ik weet van cools of garan of weetniet meer precies wie veroorzaakt wiet extra oestrogeen en hoge dosis test help dan niet mee vanwege aromatisering Ano_43562
 
Dat ik weet is wiet en roids niet zoon combo? Zeg het als ik fout zit mede forumleden, maar dat ik weet van cools of garan of weetniet meer precies wie veroorzaakt wiet extra oestrogeen en hoge dosis test help dan niet mee vanwege aromatisering Ano_43562[/QUOTE

Lol denk dat als je dosissen van 1gram aas gebruikt] dat wiet hier weinig effect op heeft.

Miss bij naturel personen dat het iets doet maar een aas gebruiker .... arnold rookte ook wiet xp
 
Arnold was ook ultieme fan van coke hahah
 
Arnold? Coke? Dat meen je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Heb hier en daar ook flink gesnorkeld en snatsstaaf inspecties uitgevoerd. Rook nog wel eens een hasjie in het weekend of na een zware training om even lekker te ontspannen...alleen leg ik in een paar minuten in een diepe coma...soms een pilsje

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Als je goed research doet zie je dat arnold groot fan van coke was ,,
Tijdens sport /uitgaan
 
Goed even een heads up van het resultaat tot nu toe! Ik denk dat het niet heel veel meer zal veranderen dus we kunnen wel het een en ander concluderen!

Er zijn in totaal 76 stemmen uitgebracht.
Vanuit deze stemmen is gebleken hoeveel er naast AAS iets anders gebruiken, wat dit is en hoeveel mensen niets ernaast gebruiken. Het resultaat is als volgt:

Tabak: 23 gebruikers
Alcohol: 32 gebruikers
Drugs: 41 gebruikers
Niets: 22 gebuikers

Hoewel 'niets van het bovengenoemde' dus de meeste stemmen heeft gekregen, zijn er ruim meer gebruikers die er wel iets naast gebruiken dan niet. Namelijk 54. Tevens zijn er van zowel tabak-, alcohol- als drugsgebruikers meer dan geheel onthouders.

Aan leiding gaan de drugsgebruikers met 41 stemmen. Dat houdt in dat 54% van alle AAS (ex) gebruikers drugs (heeft) gebruikt.
42% gebruikt alcohol en 30% tabak. Slechts 29% gebruikt niets.

Ik ben benieuwd of jullie dit resultaat hadden verwacht of dat het onverwacht is!
 
Onverwacht ik gebruik alleen sigaret maar wil ik ook mee stoppen
 
Had eerder verwacht dat 60%niks doet
 
Back
Naar boven