AndroidHealthClinic

Gebruik trenbolone geeft foutieve oestrogeen waardes in bloed?

Bezoekers in dit topic

Bennybuilder28

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2010
Berichten
64
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Hey,

op Amerikaanse boards beweerd men dat het gebruik van trenbolone je bloedresultaten kunnen beinvloeden met betrekking tot je oestrogeen waarden?
Heeft iemand hier al over gehoord?
Mijn zijn veel te hoog maar had die dag van de bloedname ook pregnyl 250iu gebruikt wat blijkbaar ook je oestrogeen doet pieken....

huidige kuur is 100mg test p 75m tren ace 75mg masteron eod en 50mg provi ed
250iu pregnyl eod en 25mg aromasin ed vanwege de hoge waardes volgende week verder op 12.5mg en 3e week op 6.25mg.

Wat denken jullie?

11884077_10204758473428274_1782240491_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey,

op Amerikaanse boards beweerd men dat het gebruik van trenbolone je bloedresultaten kunnen beinvloeden met betrekking tot je oestrogeen waarden?
Heeft iemand hier al over gehoord?
Mijn zijn veel te hoog maar had die dag van de bloedname ook pregnyl 250iu gebruikt wat blijkbaar ook je oestrogeen doet pieken....

huidige kuur is 100mg test p 75m tren ace 75mg masteron eod en 50mg provi ed
250iu pregnyl eod en 25mg aromasin ed vanwege de hoge waardes volgende week verder op 12.5mg en 3e week op 6.25mg.

Wat denken jullie?

In welke manier zou dit je oestrogeen moeten beinvloeden? Mij lijkt dat tren niet aromatiseert en je prolactine hier niet bij moet tellen?

Als je de dag van je bloedafname pregnyl hebt geprikt dan zou ik gewoon onmiddelijk stoppen met para zijn. Heb je voor de rest bijwerkingen die gelinkt zijn aan hoge oestrogeen?
 
In welke manier zou dit je oestrogeen moeten beinvloeden? Mij lijkt dat tren niet aromatiseert en je prolactine hier niet bij moet tellen?

Als je de dag van je bloedafname pregnyl hebt geprikt dan zou ik gewoon onmiddelijk stoppen met para zijn. Heb je voor de rest bijwerkingen die gelinkt zijn aan hoge oestrogeen?

Had de week ervoor ook een bloedtest gedaan en daar kwam uit dat mijn oestro 344ng/L was en toen nam ik nog geen pregnyl ...

Geen libido ...wel erecties maar geen zin in sex en lang duren eer je klaarkomt.
Dik staan op cutdieet ( lovehandles , vet op onderbuik ) heel de dag moe

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

?

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Niemand?#
 
Lijkt me eerder dat er iets mis is met je gear.

Trenbolone heeft geen effect op je oestrogeenwaardes. Het kan wel de receptor activiteit verhogen door zijn effect op prolactine en interactie progesteron receptor.
 
Hey,

op Amerikaanse boards beweerd men dat het gebruik van trenbolone je bloedresultaten kunnen beinvloeden met betrekking tot je oestrogeen waarden?
Heeft iemand hier al over gehoord?
Mijn zijn veel te hoog maar had die dag van de bloedname ook pregnyl 250iu gebruikt wat blijkbaar ook je oestrogeen doet pieken....

huidige kuur is 100mg test p 75m tren ace 75mg masteron eod en 50mg provi ed
250iu pregnyl eod en 25mg aromasin ed vanwege de hoge waardes volgende week verder op 12.5mg en 3e week op 6.25mg.

Wat denken jullie?

Je oestradiolwaarde is vrij normaal voor de hoeveelheid testosteron die je zet. Dergelijke doseringen hCG dragen daar weinig aan bij.

Dat trenbolon je oestradiol kan verhogen komt doordat sommige trenbolonpreparaten ook oestradiol bevatten. Ik ga geen labnamen noemen, maar ik heb al meerdere veelte hoge oestradiolwaarden gezien van Nederlanders op lage doseringen test met trenbolon.

Edit: ah ik zie dat je oestradiolwaarde is gerapporteerd in ng/dl, ik ben pmol/l gewend te zien. Ik weet het verschil niet precies, maar dan is het een veelvoud hoger dan wat ik dacht. Welke kleur(en) heeft de verpakking van je tren :o?
 
Je oestradiolwaarde is vrij normaal voor de hoeveelheid testosteron die je zet. Dergelijke doseringen hCG dragen daar weinig aan bij.

Dat trenbolon je oestradiol kan verhogen komt doordat sommige trenbolonpreparaten ook oestradiol bevatten. Ik ga geen labnamen noemen, maar ik heb al meerdere veelte hoge oestradiolwaarden gezien van Nederlanders op lage doseringen test met trenbolon.

Edit: ah ik zie dat je oestradiolwaarde is gerapporteerd in ng/dl, ik ben pmol/l gewend te zien. Ik weet het verschil niet precies, maar dan is het een veelvoud hoger dan wat ik dacht. Welke kleur(en) heeft de verpakking van je tren :o?

Estradiol: pmol/L = ng/dL x 36.7
 
Je oestradiolwaarde is vrij normaal voor de hoeveelheid testosteron die je zet. Dergelijke doseringen hCG dragen daar weinig aan bij.

Dat trenbolon je oestradiol kan verhogen komt doordat sommige trenbolonpreparaten ook oestradiol bevatten. Ik ga geen labnamen noemen, maar ik heb al meerdere veelte hoge oestradiolwaarden gezien van Nederlanders op lage doseringen test met trenbolon.

Edit: ah ik zie dat je oestradiolwaarde is gerapporteerd in ng/dl, ik ben pmol/l gewend te zien. Ik weet het verschil niet precies, maar dan is het een veelvoud hoger dan wat ik dacht. Welke kleur(en) heeft de verpakking van je tren :o?

Blauwe groen met een tijger op van Maleisië

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Dus aromasin pakken 12.5mg ed?
Maar hoe krijg ik de aanwezige oestrogeen minder?
Aromasin gaat automatisering tegen maar verlaagd bestaande oestro niet toch?

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Tren beïnvloed je oestrogeen niet maar tren zou bij een bloedtest op ECLIA methode kunnen aanzien worden als oestradiol... is toch wat ik lees op usa boards... en heb het lab gebeld en ze werken volgens deze methode
 
In principe is je testosteron icm andere androgenen (mast en provi) wel in verhouding met je oestrogeen. 250iu eod zou een normale waarde geven rond de 500 ng/dl met een oestrogeenwaarde van ca 60 ng/L en 100mg test p eod gaat je test met gemiddeld 2000 ng/dl verhogen met een oestrogeenstijging die overeenkomt met jou resultaat.

Vreemde is alleen dat je aromasin neemt, dus gok erop dat die fake is. Of er zitten middelen bij die oestrogeen bevatten zoals Galen aangeeft of je tren of is test. Aromasin zou de omzetting van test naar oestrogeen moeten verhinderen (dosisafhankelijk).
 
Heb sinds eergisteren exemestane uit de apotheek.
Pak 12.5mg ed. .. 25mg lijkt me overkill niet?
 
Lage dosis is voldoende. Je wil je oestrogeen natuurlijk niet te laag brengen. Maar zoals ik al zei het is in verhouding met je androgenen die je gebruikt en eigenlijk onnodig. Je zal ook wel geen gyno ofzo opmerken.

Als er oestrogeen in je tren zit heeft het natuurlijk geen nut. Maar gezien je oestrogeenwaardes kloppen met wat je zet lijkt me eerder je aromasin fake.
 
Had aromasin van up nu van de apotheek zelf er gaan halen maar die nam ik moment van de test nog niet
 
Ah ok, dus de test is met aas alleen zonder aromasin? Gewoon normale waardes dan. Ik zou geen anti-oestrogeen nemen want je moet rekening houden met mast en provi wat androgenen zijn.

In verhouding is gewoon alles goed. Te laag oestrogeen kan dan negatief zijn. Als je geen last hebt van opkomende gyno zou ik het zo laten.
 
Blauwe groen met een tijger op van Maleisië

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Dus aromasin pakken 12.5mg ed?
Maar hoe krijg ik de aanwezige oestrogeen minder?
Aromasin gaat automatisering tegen maar verlaagd bestaande oestro niet toch?

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Tren beïnvloed je oestrogeen niet maar tren zou bij een bloedtest op ECLIA methode kunnen aanzien worden als oestradiol... is toch wat ik lees op usa boards... en heb het lab gebeld en ze werken volgens deze methode
Dat ligt niet aan het gebruik van de methode maar aan het gebruikte antilichaam (als je een antilichaam gebruikt die niet voldoende specifiek is, dan krijg je kruisreactiviteit, het is zeker niet inherent aan de gebruikte methode). Doorgaans zijn die antilichamen en bijzonder specifiek, dus daar zou ik weleens bewijs van willen zien. Gezien er wordt gezegd dat de methode het probleem is, verwacht ik eerlijk gezegd geen bewijs, want dat duidt op totaal onbegrip...

Estradiol: pmol/L = ng/dL x 36.7
Thanks.
 
Ah ok, dus de test is met aas alleen zonder aromasin? Gewoon normale waardes dan. Ik zou geen anti-oestrogeen nemen want je moet rekening houden met mast en provi wat androgenen zijn.

In verhouding is gewoon alles goed. Te laag oestrogeen kan dan negatief zijn. Als je geen last hebt van opkomende gyno zou ik het zo laten.

Ik was hele dagen doodmoe geen libido
Sinds ik 12.5mg aro ED pak ben ik fit en is libido zeer erg gestegen wss ook door de pregnyl

Mijn estradiol is 6x meer dan toegelaten. ..
Ok test is ook hoog maar volgens mij wil je oestro toch best laag houden mss rond 100 max
 
Ik was hele dagen doodmoe geen libido
Sinds ik 12.5mg aro ED pak ben ik fit en is libido zeer erg gestegen wss ook door de pregnyl

Mijn estradiol is 6x meer dan toegelaten. ..
Ok test is ook hoog maar volgens mij wil je oestro toch best laag houden mss rond 100 max

Zou zeggen max 150 gezien je andere androgenen. Tussen 100-150 ga je wss het beste zitten.
 
Back
Naar boven