XXL Nutrition

Gebruik van anabolen

Bezoekers in dit topic

Ze zullen altijd wel een mongooltje vinden die graag eens een keer op tv wil komen en mee gaat werken aan dit soort onzin.

Het is duidelijk dat bodybuilding en alles eromheen niet past bij de samenleving die de media en de politiek tegenwoordig voor ogen hebben: zoveel mogelijk gay, omgebouwd, simp, dik, lelijk, zwak, dom.

Daar passen lekker opgefokte zelfverzekerde alpha juicers natuurlijk niet bij. Die moeten even in een hoek gedrukt worden.
Ik heb ook helemaal niks tegen al die dingen op zichzelf. Men moet lekker doen wat ie wil. Maar dat het overal zo uitgebuit word de hele tijd is super vermoeiend. Het word onnatuurlijk veel de hemel in geprezen, alsof het machtige prestaties zijn. Wees lekker jezelf en hou je klep verder. Je kan ook gewoon omgebouwd (oid) zijn zonder het in iedereens gezicht te schreeuwen.
Maar goed de media is ook niet gek. Zij gebruiken deze vaak kwetsbare mensen ook puur voor hun eigen gewin. Uiteindelijk durf ik te wedden dat al die zogenaamd inclusieve programma's helemaal geen drol menen van wat ze zeggen, maar het betaald lekker uit wanneer je doet alsof.
 
Laatst bewerkt:
Ze zullen altijd wel een mongooltje vinden die graag eens een keer op tv wil komen en mee gaat werken aan dit soort onzin.

Het is duidelijk dat bodybuilding en alles eromheen niet past bij de samenleving die de media en de politiek tegenwoordig voor ogen hebben: zoveel mogelijk gay, omgebouwd, simp, dik, lelijk, zwak, dom.

Daar passen lekker opgefokte zelfverzekerde alpha juicers natuurlijk niet bij. Die moeten even in een hoek gedrukt worden.
+1
 
En ik geloof er geen fuck van met je "zonder bevooroordeelde blik" want de media weet shit altijd in hun eigen voordeel neer te zetten
 
Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is en TS hier niet meer terugkomt. Waarom kunnen mensen niet normaal reageren?
 
Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is en TS hier niet meer terugkomt. Waarom kunnen mensen niet normaal reageren?
Serieus reageren op de media

Screenshot_20210821-155906__01__01.jpg
 
Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is en TS hier niet meer terugkomt. Waarom kunnen mensen niet normaal reageren?
Jij bent vergeten hoe het hier werkt tijdens je afwezigheid :p

Welkom terug trouwens.
 
Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is en TS hier niet meer terugkomt. Waarom kunnen mensen niet normaal reageren?

Waarom moeten we normaal reageren op zo’n mongooltje die ons en hetgeen waar wij een passie en liefde voor hebben alleen maar in een kwaad daglicht wil zetten? Optyfen
 
Ik gebruik al 13 jaar aas . Maar gecontroleerd. Nakuur netjes doen . Bloedcontrole elke 3 maand . Altijd netjes in orde . Lever waarden ook altijd goed . Ik eet gezond en hou mij strikt aan mijn shema . Geen alcohol nooit . Mijn dokter volgt me op al jaren . En zelfs hij vind dat na al die jaren , dat haast alles perfect in orde is . Dus hou ik me gewoon aan mijn routines. Maar 1 tegenvaller. Mijn aas maatje is overleden. Dus nu is het wel stressing. 3 sites besteld. 1 toegekomen. Dus dacht ja de test ziet en ruikt hetzelfde bijna zet mijn prik , 6 min erna mega brandpijn onder de huid plus nu een grote knal rode plek op mijn bil . Dus denk niet dat het echt test cypionate is . Dan doe je het jaren goed . Wat een bummer in mijn kuur . Dus nu zit je nog is met het gevoel van is het nu fake . Want mijn dinabol die had ik nog van 8maand geleden had een doos genomen. Daarom twijfel ik nu of het wel werkt, plus het mijn 2 de injectie overmorgen nodig met Cypionate. Maar die vlek is er nog . En gewoon op dinabol is wat licht . Voor een beginner geen probleem . Dus ja .. inject ik nog is en ruskeer dat terug .
 
De Npo moet hard geboycot worden . Kom je lekker om de tafel met vervelende talk show hosts of interviewers die hun mening allang klaar hebben liggen . In plaats van oprechte interesse gaan ze je ook lekker onderbreken omdat ze zichzelf liever horen praten .

Denk niet dat de niet fitness wereld hier open staat , hun mening ligt immers ook al klaar mede door media . Mijn familie dacht notabene dat eiwit shakes uit illegale hoek kwamen . Komop dit wordt alleen gemaakt zodat mensen thuis achter de buis lekker kunnen veroordelen en klagen . Denk dat meeste mensen in omgeving wel een verhaal kennen van een veel te vroeg overleden persoon wat dan wel of niet mede mogelijk gemaakt is door steroïden gebruik .

elke middelbare school heeft zon verhaal .

groetjes , en alsnog succes met je programma
 
Ja het blijft aapjes kijken. En als je er dan een paar vind die zichzelf veels te serieus nemen en zichzelf helemaal geweldig vinden, heb je perfect entertainment a ‘la Louis Theroux
 
Ik gebruik al 13 jaar aas . Maar gecontroleerd. Nakuur netjes doen . Bloedcontrole elke 3 maand . Altijd netjes in orde . Lever waarden ook altijd goed . Ik eet gezond en hou mij strikt aan mijn shema . Geen alcohol nooit . Mijn dokter volgt me op al jaren . En zelfs hij vind dat na al die jaren , dat haast alles perfect in orde is . Dus hou ik me gewoon aan mijn routines. Maar 1 tegenvaller. Mijn aas maatje is overleden. Dus nu is het wel stressing. 3 sites besteld. 1 toegekomen. Dus dacht ja de test ziet en ruikt hetzelfde bijna zet mijn prik , 6 min erna mega brandpijn onder de huid plus nu een grote knal rode plek op mijn bil . Dus denk niet dat het echt test cypionate is . Dan doe je het jaren goed . Wat een bummer in mijn kuur . Dus nu zit je nog is met het gevoel van is het nu fake . Want mijn dinabol die had ik nog van 8maand geleden had een doos genomen. Daarom twijfel ik nu of het wel werkt, plus het mijn 2 de injectie overmorgen nodig met Cypionate. Maar die vlek is er nog . En gewoon op dinabol is wat licht . Voor een beginner geen probleem . Dus ja .. inject ik nog is en ruskeer dat terug .

Ik heb gisteren een kikker gezien.
 
De Npo moet hard geboycot worden . Kom je lekker om de tafel met vervelende talk show hosts of interviewers die hun mening allang klaar hebben liggen . In plaats van oprechte interesse gaan ze je ook lekker onderbreken omdat ze zichzelf liever horen praten .

Denk niet dat de niet fitness wereld hier open staat , hun mening ligt immers ook al klaar mede door media . Mijn familie dacht notabene dat eiwit shakes uit illegale hoek kwamen . Komop dit wordt alleen gemaakt zodat mensen thuis achter de buis lekker kunnen veroordelen en klagen . Denk dat meeste mensen in omgeving wel een verhaal kennen van een veel te vroeg overleden persoon wat dan wel of niet mede mogelijk gemaakt is door steroïden gebruik .

elke middelbare school heeft zon verhaal .

groetjes , en alsnog succes met je programma
Npo is sowieso niet best
Dragqueens als presentators, enough said
 
Npo is sowieso niet best
Dragqueens als presentators, enough said
Daar word bewust op aangestuurd. Er wordt ook geselecteerd op ras zodat een programma goed overkomt wat betreft diversiteit en woke zijn . Als een programma toevallig teveel blanken bevat dan moet daar een beetje aan gesleuteld worden, beetje jandino erin.
 
Ligt er maar net aan welke programma's je op de NPO kijkt.
 
Binnenkort zien we BB weer op tv. :D
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Doe maar niet, dat hebben we al een tijdje zo gedaan en nu hebben we opeens genderneutrale begroetingen
Ja als zij dat onderling met elkaar willen doen, be my guest. Ik doe ook wat ik wil. En dat is niet zo begroeten 😂
 
Ik heb gisteren in Khalid & Sophie het fragment gezien (neem aan dat het daarom ging), vanaf 16:40:

Het werd best oké weggezet, niet geframed noch in het verdomhoekje geplaatst, behalve dat het mij sterk lijkt dat iemand van één kuur een hartinfarct krijgt; er zal wel meer aan de hand zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven