AndroidHealthClinic

gebruik van deca bij een vrouw..!

Bezoekers in dit topic

thanks dani, stukje bij beetje begin ik er zo iets over te leren
 
ben een heel stuk wijzer geworden.bedankt allemaal.
ik ben deca gaan gebruiken omdat ik meer spierdefinitie wilde krijgen.
en ik moet zeggen dat het me zeker een heel stuk op weg heeft geholpen.
ik train nou al een aantal jaren. en heb der voor de rest nooit wat bij gebruikt,voordat ik hiermee begon ben ik wel zo wijs geweest om eerst met mijn vraag bij de huisarts langs te gaan (wel in belgie,daar gaat het nml.een stuk makkelijker aan toe! ).
na enige uitleg over de voor- en tegens gaf hij mij het recept voor deca mee.
het enige nadeel dat ik eraan heb ondervonden is dat ik veel last kreeg van uitslag op mijn schouders en dat de zin in coïtus nog heftiger aanwezig was dan normaal( maar of dat nou gelijk als nadeel gezien moet worden?).
ik heb der in ieder geval wel mee bereikt dat ik wat meer definitie kreeg.
 
denis zei:
ben een heel stuk wijzer geworden.bedankt allemaal.
ik ben deca gaan gebruiken omdat ik meer spierdefinitie wilde krijgen.
en ik moet zeggen dat het me zeker een heel stuk op weg heeft geholpen.
ik train nou al een aantal jaren. en heb der voor de rest nooit wat bij gebruikt,voordat ik hiermee begon ben ik wel zo wijs geweest om eerst met mijn vraag bij de huisarts langs te gaan (wel in belgie,daar gaat het nml.een stuk makkelijker aan toe! ).
na enige uitleg over de voor- en tegens gaf hij mij het recept voor deca mee.
het enige nadeel dat ik eraan heb ondervonden is dat ik veel last kreeg van uitslag op mijn schouders en dat de zin in coïtus nog heftiger aanwezig was dan normaal( maar of dat nou gelijk als nadeel gezien moet worden?).
ik heb der in ieder geval wel mee bereikt dat ik wat meer definitie kreeg.
Ik vind dat je erg slecht hebt laten informeren. Eerlijke informatie verstrekking en geld verdienen zijn 2 dingen die meestal niet zo goed samen gaan... :rolleyes:
 
bartp zei:
Ik vind dat je erg slecht hebt laten informeren. Eerlijke informatie verstrekking en geld verdienen zijn 2 dingen die meestal niet zo goed samen gaan... :rolleyes:

nou bartp wat heb jij dan voor en eerlijke informatie te verstrekken aan deze vrouw die is misleid????

vind 50mg deca (afgezien vh feit dat ik het niet nodig vind voor een vrouw) toch wel een redelijk advies
 
hoezo geen eerlijke informatie?
hij verdiend echt niet meer op mij hoor!
hij heeft der eerlijk bij vermeld wat de nevenwerkingen kunnen zijn.
het was aan mij om te beslissen of ik het wilde gaan proberen!
voordat ik ermee begon heb ik me uitgebreid laten informeren erover door de ervaringen van andere sporters te horen en uiteindelijk heb ik me ook nog eens door een arts zelf laten uitleggen wat er voor mogelijkheden zijn voor een vrouw... aan mij de keus...
dus ik denk dat ik toch genoeg wist , om te weten waar ik aan begon.
 
dennis999 zei:
nou bartp wat heb jij dan voor en eerlijke informatie te verstrekken aan deze vrouw die is misleid????

vind 50mg deca (afgezien vh feit dat ik het niet nodig vind voor een vrouw) toch wel een redelijk advies

Ze heeft nergens de dosering gepost, Dani heeft alleen ergens neer gezet dat 50 mg/week goed kan. Ik zeg niet dat ze misleid is, ik vind alleen niet verstandig om je informatie bij je source in te winnen.

denis zei:
hoezo geen eerlijke informatie?
hij verdiend echt niet meer op mij hoor!
hij heeft der eerlijk bij vermeld wat de nevenwerkingen kunnen zijn.
het was aan mij om te beslissen of ik het wilde gaan proberen!
voordat ik ermee begon heb ik me uitgebreid laten informeren erover door de ervaringen van andere sporters te horen en uiteindelijk heb ik me ook nog eens door een arts zelf laten uitleggen wat er voor mogelijkheden zijn voor een vrouw... aan mij de keus...
dus ik denk dat ik toch genoeg wist , om te weten waar ik aan begon.

Jij wil zeggen dat de arts zonder enkel belang daar te hebben een receptje deca meegeeft en het risico loopt dat hij zijn vak niet meer kan uitoefenen...? :cool:
 
ja idd, in belgie ben ik dus bij een sportarts geweest.
na aanraden van meerdere kennissen , die dus ook trainen , ben ik bij deze man terecht gekomen met mijn vragen.
in belgie is het dus echt geen probleem om het op doktersrecept voorgeschreven te krijgen.
na een bezoekje van hem kon ik het zo bij de appotheek gaan afhalen.
geen enkel probleem...
 
dennis999 zei:
eq en test? lekker verstandig ben je dan bezig. resultaten zullen er wel zijn maar lijkt me linke soep. misschien me zusje porren voor een grammetje test per week, in het kader van wetenschappelijk onderzoek :D


Wat betreft equipoise

Stond in Anabolics 2004, heb ik vertaald.

Vrouwen vinden deze steroïde vaak erg goed. Vermannelijking symptomen zijn niet gebruikelijk bij lage dosering.
Ook al is deze steroïde erg mild, het heeft nog wel een verlagende werking op de endogene testosteronlevels.
50-75mg per week voor vrouwen. Equipoise blijft een lange tijd actief, maar het moet wel minstens 1 keer in de week geïnjecteerd worden bij atleten. Een gebruikelijke hoeveelheid is een dosis van 200-400mg per week voor mannen.
 
denis zei:
ja idd, in belgie ben ik dus bij een sportarts geweest.
na aanraden van meerdere kennissen , die dus ook trainen , ben ik bij deze man terecht gekomen met mijn vragen.
in belgie is het dus echt geen probleem om het op doktersrecept voorgeschreven te krijgen.
na een bezoekje van hem kon ik het zo bij de appotheek gaan afhalen.
geen enkel probleem...
OK, ik wist dat sommige artsen in Belgie zulke dingen voorschrijven, maar ik hoorde ook dat je dan meestal wel wat extra geld aan hem geeft voor het consult.
 
beter lijken me sth in combi met slin=anabool en niet androgeen ;)
 
alleen als je zou vergeten te eten bij slin...:D
moet je echt wel goed weten wat je doet ;)
 
Back
Naar boven