XXL Nutrition

gebruik van deca bij een vrouw..! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

denis

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 jan 2005
Berichten
7
Waardering
0
ik heb 4 weken lang elke week een deca spuit gezet.
uiteindelijk ben ik ermee gestopt omdat ik wel erg veel last kreeg van puistjes...!
het resultaat mocht er wel zijn, ben wat droger geworden, maar is nog niet helemaal wat ik graag wil bereiken.
maar nou komt mijn vraag , de menstruatie is daardoor wel uitgebleven. en inmiddels is dat ook weer 6 weken geleden dat ik dus de laatste spuit bij mezelf heb gezet!
is dit normaal? dat de menstruatie zolang weg blijft???
en hoe lang duurd het voordat het weer op gang komt.
hoop dat iemand me hier iets over kan vertellen.
alvast reuze bedankt voor de reakties.
 
heb je wel een nakuur gedaan?
 
Menstruatie komt vanzelf weer op gang duurt bij de een wat langer dan bij de ander.

@Boogie: om haar testproductie weer op de rit te krijgen?
 
Ik weet niet hoeveel droger je bent geworden, maar menstruatie schijnt ook uit te kunnen blijven door een te laag vetpercentage (en een te lage calorieinname). In dat geval wordt het weer "beter" als je weer wat meer gaat eten en wat vetter wordt.

(overigens een "probleem" van veel vrouwlijke topsporters. Probleem tussen quotes, omdat menstrueren nu niet echt je prestatie schijnt te verhogen, vandaar dat men ook wel eens de pil door slikt in een stopweek om zo de menstruatie uit te stellen als er wedstrijden zijn)

Niet dat ik er als man verstand van heb hoor ... :)
 
wazzup zei:
Ik weet niet hoeveel droger je bent geworden, maar menstruatie schijnt ook uit te kunnen blijven door een te laag vetpercentage (en een te lage calorieinname). In dat geval wordt het weer "beter" als je weer wat meer gaat eten en wat vetter wordt.

(overigens een "probleem" van veel vrouwlijke topsporters. Probleem tussen quotes, omdat menstrueren nu niet echt je prestatie schijnt te verhogen, vandaar dat men ook wel eens de pil door slikt in een stopweek om zo de menstruatie uit te stellen als er wedstrijden zijn)

Niet dat ik er als man verstand van heb hoor ... :)

Kun je beter overstappen op de prikpil! .. ipv deca de prikpil :) zal ook wel boosten als menstruatie zo'n pain in the ass is voor trainen!
 
denis zei:
ik heb 4 weken lang elke week een deca spuit gezet.
uiteindelijk ben ik ermee gestopt omdat ik wel erg veel last kreeg van puistjes...!
het resultaat mocht er wel zijn, ben wat droger geworden, maar is nog niet helemaal wat ik graag wil bereiken.
maar nou komt mijn vraag , de menstruatie is daardoor wel uitgebleven. en inmiddels is dat ook weer 6 weken geleden dat ik dus de laatste spuit bij mezelf heb gezet!
is dit normaal? dat de menstruatie zolang weg blijft???
en hoe lang duurd het voordat het weer op gang komt.
hoop dat iemand me hier iets over kan vertellen.
alvast reuze bedankt voor de reakties.

Ehm.

Van Deca wordt je in principe niet droger. Buiten dat heeft Deca een halfwaarde tijd van 21 dagen, dus er zit 6 weken na je laatste injectie 1/4 daarvan nog in je lichaam. Dat kan er dus voor zorgen dat je menstruatie uitblijft, evenals het feit dat je misschien te laag in je BF zit voor je menstruatie.
 
Naar mijn weten werd Deca altijd afgeraden aan vrouwen vanwege de bijwerkingen. Hoezo ben je aan de Deca gegaan dan?
 
Aimee zei:
Naar mijn weten werd Deca altijd afgeraden aan vrouwen vanwege de bijwerkingen. Hoezo ben je aan de Deca gegaan dan?

hmmm, erg anabool, weinig androgeen misschien ;)
 
Aimee zei:
Naar mijn weten werd Deca altijd afgeraden aan vrouwen vanwege de bijwerkingen. Hoezo ben je aan de Deca gegaan dan?

Elke AAS heeft bijwerkingen.

Voor vrouwen dien je (zoals hiervoor al gezegd) echter de androgenen zo laag mogelijk te houden.
 
Ik weet ook wel dat elke AAS bijwerkingen heeft voor vrouwen, maar bij de één zijn de bijwerkingen wat meer als bij de ander. Ik weet in ieder geval dat er betere opties zijn dan deca om als vrouw te gebruiken!
 
Aimee zei:
Ik weet ook wel dat elke AAS bijwerkingen heeft voor vrouwen, maar bij de één zijn de bijwerkingen wat meer als bij de ander. Ik weet in ieder geval dat er betere opties zijn dan deca om als vrouw te gebruiken!

mmm, zoals primo tabs? anavar? en verder?
 
Primo, Var, GH, EQ en heel mss minimale hoeveelheid test (kennis heeft met laatste heel goede resultaten behaald) Denk dat je ze dan wel gehad hebt. Zou er hoe dan ook ontzettend voorzichtig mee zijn. Zeker als het gaat om middelen die langer in je sys aanwezig zijn.
 
Dani zei:
Primo, Var, GH, EQ en heel mss minimale hoeveelheid test (kennis heeft met laatste heel goede resultaten behaald) Denk dat je ze dan wel gehad hebt. Zou er hoe dan ook ontzettend voorzichtig mee zijn. Zeker als het gaat om middelen die langer in je sys aanwezig zijn.

eq en test? lekker verstandig ben je dan bezig. resultaten zullen er wel zijn maar lijkt me linke soep. misschien me zusje porren voor een grammetje test per week, in het kader van wetenschappelijk onderzoek :D
 
dennis999 zei:
eq en test? lekker verstandig ben je dan bezig. resultaten zullen er wel zijn maar lijkt me linke soep. misschien me zusje porren voor een grammetje test per week, in het kader van wetenschappelijk onderzoek :D

Hoezo, altijd al een broertje willen hebben ? :)
 
Tja geloof het of niet er zijn dames die er mee wegkomen. Net zoals er vrouwen zijn die al bijwerkingen hebben op 5mg anavar.
 
leuk he zo'n topicstarter die dan geen antwoord meer terug geeft.


Vanwaar je keus voor deca?
 
ik ben totaal niet thuis in de anabolen, begin er hier op het forum iets van te leren. maar nu had ik een vraagje wat doet deca precies bij een vrouw en wat zijn de positieve en de negatieve effecten ervan ?
 
Deca is een hoog anabool, laag androgeen middel. Het geeft massawinst en verlaagt bf. Vrouwen kunnen het heel goed doen op 50mg per week. Groot nadeel van het spulletje is dat het meer dan 2 weken in je sys aanwezig is. Krijg je last van bijwerkingen is ook bij het direct staken van het gebruik de werking nog een flinke tijd aanwezig. Zou het een beginner zeker niet aanraden. Je moet eerst weten hoe snel je lichaam reageert (in de zin van negatieve bijwerkingen: vergroote klit, verlagen stem, ongewenste haargroei etc)

Overigens zelf geen ervaring mee.
 
Back
Naar boven