Fitness Seller

Gebruik winstrol

Bezoekers in dit topic

youngstunna

Novice
Lid geworden
27 apr 2022
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Hey mannen!

Ik ga beginnen met winstrol (eerste keer dat ik zoiets gebruik). Tegen mij werd er gezegd van 2x10mg voormiddag en 3x10mg namiddag. Ik zelf train rond 22uur. Zou ik de 30mg net voor mijn training innemen of toch in de vroegere namiddag?
 
Ik zou het 1x nemen op 40mg/pd. Zo heb je 1x de hoeveelheid in je lichaam, ipv 2x de dosis die je benoemt. Lijk mij tenminste minder schadelijk dan elke 8-10u.
 
Hey mannen!

Ik ga beginnen met winstrol (eerste keer dat ik zoiets gebruik). Tegen mij werd er gezegd van 2x10mg voormiddag en 3x10mg namiddag. Ik zelf train rond 22uur. Zou ik de 30mg net voor mijn training innemen of toch in de vroegere namiddag?
Hoeveel testo ernaast? Of gaan we lafjes doen?
 
Het zonnetje schijnt, dan breekt de tijd voor Tabs aan 😂
Ik ga niet liegen. Heb zelf ook wel eens geprobeerd in het begin, want voor hetzelfde geld gain je wel een bak! Mwah niet gebeurt en respons op gear is toch niet zo heel slecht dus dan zal het wel gewoon een slechte opzet zijn😆
 
Waarom zo een schadelijke compound gebruiken?
Risk benefit is niet goed.
 
Hoe was het resultaat?
Ikzelf hou van een kuur van winstrol oral.

Doe je een nakuur?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
??? Zo schadelijk is winstrol niet. Had zelf geen verhoogde leverwaardes meer twee weken na een winstrol only van 6 weken 15 jaar geleden. Ik vond dat toen plezante tussendoorkuurtjes die telkens veel kracht opleverden.
hoeveel mg pakte je toen? en was dat winstrol only?
 
Back
Naar boven