XXL Nutrition

Gebruik Winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjappie

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2003
Berichten
8
Waardering
0
Ik ben 21 jaar train nou 3.5 jaar. Heb alleen naposim gebruikt. Wil nu winstrol gaan gebruiken. 2 tot 3 keer 1ml in de week. Heeft dit wel een goede werking. Ik wil er niks bij gebruiken.
 
hallo sjappie:D


ik zou zowieso geen winstrol only nemen ,doe er dan een test bij


greetzzzz serge
 
Sjappie als je groot wil worden dan zal je andere kuurtjes moeten doen, winny of dbol only geeft zwakke results en is ook nog eens niet zo gezond.
 
Verder winny moet je om de dag of elke dag injecteren/slikken/drinken want de halfwaardetijd is minder dan 12 uur. Dus min 4-5 * /wk 50 mg
Zou het ook combineren met een mass as of gebruiken in een cut stack icm clen/ECA
 
De halfwaardetijd is 9 uur. Als je capsuleers zou ik 2 maal daags doen... Anders 2x inj. Maar zoals vele al zeggen...Winny only? No way.
 
En als ik er nou deca bij zou gebruiken
 
Winny ?

Wat is er mis met 4kg blijvende massa met alleen sustanozolol?
 
Re: Winny ?

Originally posted by jimbo
Wat is er mis met 4kg blijvende massa met alleen sustanozolol?


Gooi d'r wat test bij , en je hebt de dubbele massa.
ALs je kuurt doe het dan goed, het kost je toch veel tijd,eten en training.:cool:
 
vraag eens aan superspider, die heeft goeie reslutaten met winny only.
geloof dat hij 4kilo massa heeft gewonnen en bijna niets verloren had, EN geen sides.
 
4 kilo? En daar ga je voor kuren?

kan je met een aangepaste voeding en training gemakkelijk halen!

Mensen die meer dan 5 kilo halen op een winstrol only zijn gewoon te vroeg begonnen met kuren. It's that simple.
 
4 kilo kan je makkelijk halen, maar niet in 6 weken:)
ik toch niet in ieder geval.
met crea bv. heb ik nog nooit meer gewonnen dan 1 kilo.
en geloof me, ik vreet als een paard.
 
zit nu zelf in een kuur deca-stromba 4e week en groei als kool
 
Originally posted by enrico
4 kilo kan je makkelijk halen, maar niet in 6 weken:)
ik toch niet in ieder geval.
met crea bv. heb ik nog nooit meer gewonnen dan 1 kilo.
en geloof me, ik vreet als een paard.
Ik wel, 6 kilo in 5 weken, gewoon voeding aangepast.
 
Originally posted by skedo
zit nu zelf in een kuur deca-stromba 4e week en groei als kool
Dat is ook geen slechte kuur op zich. Deca en stromba vullen elkaar goed aan.
 
Originally posted by admin

Ik wel, 6 kilo in 5 weken, gewoon voeding aangepast.
wat is je voedingsschema :p
wil 'k wel 'ns proberen :)
 
Winny heeft een halfwaarde tijd van 9 uur lees ik. Wat is dan het beste tijdstip voor injectie?
Vb: ik train ma,di,do,za
ik zet op dit moment (zie logboek) 2 x winny in de week.
op maandag en op donderdagochtend om 07.30.
Is het dus verstandiger om het eind v/d middag te zetten?
Ik train meestal om 19.00.

Wie o wie?

Grtz!
 
Winny 1 x dag tot om de dag injecteren. En in de ochtend of middag.
 
Ben ook met een winny only kuur begonnen.Zit in me derde week en heb bijna 4 kilo winst.Maar de kilo's zeggen me geen reet,het gaat mij erom dat ik een stuk harder en droger ben terwijl ik nog een aantal weken te gaan hebt.Ik zelf zet om de 3 dagen.
 
ik vind dat lorenzo volledig gelijk heeft. Vaak wordt er naar de weegschaal gekeken hoeveel je wint tijdens een kuur. Maar er zit, logisch, heel veel vocht, en vet [van de verhoogde cal. innamen] bij. Ga je daarna weer eens flink cutten dan blijft er uit eindelijk ook maar een gedeelte over.

Ik ben ook bezig met een winstrol only kuurtje en het bevalt me heel erg goed. Het is wel volledig anders dan een "gewone"kuur, ook geestelijk want je hebt niet het gevoel dat je de hele wereld aan kan maar je krijgt er wel een harde look door en vocht vasthouden is er nauwelijks bij. Dus persoonlijk vind ik een winstrol only kuurtje perfect voor de zomer.

Groet, Ghost
 
Winstrol dient niet perse om op te cutten!

Op elke steroide kan je cutten, zolang je dieet en de stack van een kuur goed in elkaar steekt.

Verder om de drie dagen injecteren... winstrol heeft een half-leven van 9 uur.

Dat is dus lekker veel schommelingen en meer kans op puisten, met meer lage dan hoge stanozolol spiegels.

Als je graag klein blijft, dan moet je hier allemaal maar mee voort gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven