Fitness Seller

Gebruiken jullie allemaal anabolen om groot te worden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Gebruiken jullie allemaal anabolen om groot te worden?

Of ben je een fitnesser???
 
Ik ben geen fitnesser! Ik ben bodybuilder maar ik gebruik geeeeen anabolen!!
 
dus als je geen anabolen gebruikt ben je een fitnesser? vreemde gedachtegang vind ik dat. moet je me toch eens uitleggen hoe je dat bedoelt??
 
Let er maar niet op, is weer Bodyman met een fake account.
 
idd:D


Maar idd, zonder anabolen ben je geen BB, een groot gedeelte van de members hier is nep..ohnee dat zijn fitnessmensen...jong jong....als t niet bodyman is dan wil ik wel eens een goede uitleg zien
 
Originally posted by admin
Let er maar niet op, is weer Bodyman met een fake account.


Is het niet makkelijker om mijn neef Oli en Bodyman hun account gewoon terug te geven? Ok die gekken zetten hier een hoop flauwe onzin, maar dan wist je ten minste dat het van hen kwam, wat nu al lang niet meer het geval is, snappie??
 
Originally posted by De Theo's



Is het niet makkelijker om mijn neef Oli en Bodyman hun account gewoon terug te geven? Ok die gekken zetten hier een hoop flauwe onzin, maar dan wist je ten minste dat het van hen kwam, wat nu al lang niet meer het geval is, snappie??
Dus je zegt eigenlijk; laat maar met je voeten spelen, ook al ben je hier admin.
 
Originally posted by De Theo's



Is het niet makkelijker om mijn neef Oli en Bodyman hun account gewoon terug te geven? Ok die gekken zetten hier een hoop flauwe onzin, maar dan wist je ten minste dat het van hen kwam, wat nu al lang niet meer het geval is, snappie??

:mier:
 
Originally posted by De Theo's



Is het niet makkelijker om mijn neef Oli en Bodyman hun account gewoon terug te geven? Ok die gekken zetten hier een hoop flauwe onzin, maar dan wist je ten minste dat het van hen kwam, wat nu al lang niet meer het geval is, snappie??

Ze maken je net zo lang gek Admin, todat je hun smeekt of ze weer erug komen op dit board ;) Ze hebben je waar ze je hebben willen; bij de kladden! :)
 
En ik heb hun nu bij de lurven

Want niemand kan er nog op zonder eerst een goedkeuring nu. :)
 
Ja.. daar hadden we eerder op moeten komen. Ben zelf administrator van een Esperanto-discussielijst. Niemand mag zonder mijn toestemming erbij en ook niet posten. Ik laat meestal automatisch alles toe, tenzij het adres verdacht onpersoonlijk is.. zodra er 1 post gestuurd wordt die niet in het Esperanto is, wordt die persoon geband.. makkelijk zat!
Laat je niet meer piepelen T!

Espi
 
Tis te zeggen..dit vergt wel veel tijd en werk, aangezien we veel registraties per dag te verwerken krijgen. verder moet de IP nr bekeken worden die soms heel erg kan veranderen (tot bijnna de hele reeks).

Shadum denkt aan een meer automatisch systeem, maar ik weet niet of hij het kan realiseren.
Maar ondertussen zijn we iig van die 2 lastposten af.
 
Originally posted by admin

Dus je zegt eigenlijk; laat maar met je voeten spelen, ook al ben je hier admin.

voeten?
ze zitten met je ballen te spelen :D
 
Een voetmassage is anders best lekker!
 
Een ballenmassage ook hoor ... maar dan liever door het vrouwlijk geslacht .... zonder handen te gebruiken ... :D


:to:



:banana:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven